AndroidHealthClinic

Gyno? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 124209

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2013
Berichten
44
Waardering
3
Dag iedereen,

Ik ben bezig met mijn 2de kuurtje, bij mijn eerste test e tren e had ik na een tijdje last gevoelige tepels en kwam er een bolletje onder, nu had ik hier niet veel last van was al meer naar het einde van de kuur op aan en met nakuur nolva clomid ging dit vanzelf weg.(weet dat tren geen goede 1e kuur is dus hoef die commentaar niet)

Nu zit het zo ik ben amper 2 weken bezig met mijn nieuwe kuur sust 500mg/w deca 400mg/w en mijn tepels beginnen nu al gevoelig te worden moet ik al aan de nolva of kan ik hier nog iets anders voor nemen? En wanneer? Heb ook Caber en proviron liggen.

Alvast bedankt!
 
Caber is wellicht de beste optie.
 
2 weken bezig met Caber 0.5mg 2x week nu de Gyno is niet erger geworden is nog steeds hetzelvde zou dit moeten weg gaan tijdens ik de Caber verder gebruik of blijft dit zo? Grtz
 
Nolva nemen tot weg is getrokken. En volgende blasts altijd masteron mee laten lopen, kan nu nog. Ben zelf ook gyno gevoelig maar sinds ik mast toevoeg heb ik er geen last meer van.
 
Hoeveel Mg/dag en gewoon injecties blijven doen zoals normaal?

Edit: ga ik hierdoor even minder gains maken ook? Niet dat het uitmaakt maar dan weet ik dat ook ineens.
 
20-40 mg nolva per dag tot het weg is. En mast toevoegen op 400mg per week is voor de meeste voldoende.
 
Nog iemand? Ga ik hierdoor minder gains maken? Niet dat het uitmaakt maar dan weet ik dit ook weer, en kan ik zodra het weg getrokken is ook gelijk stoppen met nolva of een lage dosis blijve doornemen? Grtz
 
Op de vraag of je door nolvadex tijdens je kuur te nemen minder gains gaat maken kan niemand een eenzijdig antwoord geven. Waarschijnlijk wel. Maar het zullen eerder grammen zijn dan kilo's

Ik zou nolvadex blijven nemen tot het einde van je kuur zelfs al heb je nergens meer last van. 20mg dagelijks.
 
Op de vraag of je door nolvadex tijdens je kuur te nemen minder gains gaat maken kan niemand een eenzijdig antwoord geven. Waarschijnlijk wel. Maar het zullen eerder grammen zijn dan kilo's

Ik zou nolvadex blijven nemen tot het einde van je kuur zelfs al heb je nergens meer last van. 20mg dagelijks.

Waarom zou je zelfs nolva nemen als je nergens last van hebt?

Plak jij ook een pleister op zonder verwonding?
 
Waarom zou je zelfs nolva nemen als je nergens last van hebt?

Plak jij ook een pleister op zonder verwonding?

Hij voelt toch niet voor niets dat gyno begint op te spelen? Er is dus een probleem met oestrogeen. Als je stopt met nolva heb je een grote kans dat het weer terug komt en zo blijf je bezig.
 
Hij voelt toch niet voor niets dat gyno begint op te spelen? Er is dus een probleem met oestrogeen. Als je stopt met nolva heb je een grote kans dat het weer terug komt en zo blijf je bezig.

Als je weet dat er een probleem is met oestrogeen zou je dan niet een component nemen die iets aan de oestrogenen doet..?? arimidex/aromasin/femara..
Nolvadex doet goed zijn werk tegen gyno zonder meer, hij houd de oestrogeen receptor bezet zodat deze zijn werk niet meer kan doen..
Maar de oestrogenen worden er niet minder op..
Sterker nog het worden er alleen maar meer omdat ze de receptor niet in kunnen, en omdat de aromatase van test blijft plaats vinden..
Dus als je stopt met nolva zal het probleem zich weer voordoen als je niets met de oestrogenen hebt gedaan..

En gevoelige tepels zijn geen gyno, een knobbeltje die je ergens in de buurt van je tepel voelt is ook niet altijd gyno..
Je hebt ook nog zoiets als een geïrriteerde klier, of een klier die een beetje opzet door de hormonen maar dat hoeft nog geen gyno te zijn....

Ik heb ALTIJD een knobbel onder me linker tepel als ik kuur zelfs met winny only, als ik 1000mg test blast word die soms wel zo groot als een amandel en is me tepel FLINK puffy..

Heb alles geprobeerd om het te voorkomen, HG aromasin op 20mg per dag, HG arimidex 1mg per dag, letro 4mg per week, HG caber op 0.5mg per dag..
En geloof me met die laatste 2, dan voel je jezelf echt heel erg kut..

Doe er nooit meer iets aan, en het trekt altijd vanzelf weg het enige dat hem enigsins wat kleiner hield was nolva maar nog kwam hij door..
Maar om een cosmetische reden 12 weken nolvadex te slikken is voor mij een no go..
 
Als je weet dat er een probleem is met oestrogeen zou je dan niet een component nemen die iets aan de oestrogenen doet..?? arimidex/aromasin/femara..
Nolvadex doet goed zijn werk tegen gyno zonder meer, hij houd de oestrogeen receptor bezet zodat deze zijn werk niet meer kan doen..
Maar de oestrogenen worden er niet minder op..
Sterker nog het worden er alleen maar meer omdat ze de receptor niet in kunnen, en omdat de aromatase van test blijft plaats vinden..
Dus als je stopt met nolva zal het probleem zich weer voordoen als je niets met de oestrogenen hebt gedaan..

En gevoelige tepels zijn geen gyno, een knobbeltje die je ergens in de buurt van je tepel voelt is ook niet altijd gyno..
Je hebt ook nog zoiets als een geïrriteerde klier, of een klier die een beetje opzet door de hormonen maar dat hoeft nog geen gyno te zijn....

Ik heb ALTIJD een knobbel onder me linker tepel als ik kuur zelfs met winny only, als ik 1000mg test blast word die soms wel zo groot als een amandel en is me tepel FLINK puffy..

Heb alles geprobeerd om het te voorkomen, HG aromasin op 20mg per dag, HG arimidex 1mg per dag, letro 4mg per week, HG caber op 0.5mg per dag..
En geloof me met die laatste 2, dan voel je jezelf echt heel erg kut..

Doe er nooit meer iets aan, en het trekt altijd vanzelf weg het enige dat hem enigsins wat kleiner hield was nolva maar nog kwam hij door..
Maar om een cosmetische reden 12 weken nolvadex te slikken is voor mij een no go..

Goede post :) Ben het echter niet helemaal eens met je. Imo wil je oestrogeen niet helemaal onderdrukken dmv een AI, dit zal namelijk meer negatieve invloed hebben op gains, sex drive, je overall well-being (je geeft zelf al aan hoe kut je je voelt op de sterke AIs) en bovendien zal het nadelig zijn voor de HDL/LDL ratio, omdat het ook het oestrogeen in de lever verdrijft en daar wil je het juist wel hebben. Nolvadex blokkeert het oestrogeen alleen daar waar je het juist niet wil hebben, namelijk je tieten. Daarom prefeer ik nolvadex boven AIs on cycle.

Waar ik het wel met je over eens ben is dat velen gelijk over gyno roepen daar waar er nog helemaal geen sprake van is.
 
Als je weet dat er een probleem is met oestrogeen zou je dan niet een component nemen die iets aan de oestrogenen doet..?? arimidex/aromasin/femara..
Nolvadex doet goed zijn werk tegen gyno zonder meer, hij houd de oestrogeen receptor bezet zodat deze zijn werk niet meer kan doen..
Maar de oestrogenen worden er niet minder op..
Sterker nog het worden er alleen maar meer omdat ze de receptor niet in kunnen, en omdat de aromatase van test blijft plaats vinden..
Dus als je stopt met nolva zal het probleem zich weer voordoen als je niets met de oestrogenen hebt gedaan..

En gevoelige tepels zijn geen gyno, een knobbeltje die je ergens in de buurt van je tepel voelt is ook niet altijd gyno..
Je hebt ook nog zoiets als een geïrriteerde klier, of een klier die een beetje opzet door de hormonen maar dat hoeft nog geen gyno te zijn....

Ik heb ALTIJD een knobbel onder me linker tepel als ik kuur zelfs met winny only, als ik 1000mg test blast word die soms wel zo groot als een amandel en is me tepel FLINK puffy..

Heb alles geprobeerd om het te voorkomen, HG aromasin op 20mg per dag, HG arimidex 1mg per dag, letro 4mg per week, HG caber op 0.5mg per dag..
En geloof me met die laatste 2, dan voel je jezelf echt heel erg kut..

Doe er nooit meer iets aan, en het trekt altijd vanzelf weg het enige dat hem enigsins wat kleiner hield was nolva maar nog kwam hij door..
Maar om een cosmetische reden 12 weken nolvadex te slikken is voor mij een no go..

Heel toevallig heb ik het ook enkel links, rechts een heel klein bolletje als je echt goed voelt en links is het veel groter mischien moet ik me ook maar geen zorgen maken en is dit geen Gyno wou het zekere voor het onzekere nemen zowizo moeilijk als meerdere personen iets anders voorstellen maar toch bedankt voor de reacties allemaal.
 
Goede post :) Ben het echter niet helemaal eens met je. Imo wil je oestrogeen niet helemaal onderdrukken dmv een AI, dit zal namelijk meer negatieve invloed hebben op gains, sex drive, je overall well-being (je geeft zelf al aan hoe kut je je voelt op de sterke AIs) en bovendien zal het nadelig zijn voor de HDL/LDL ratio, omdat het ook het oestrogeen in de lever verdrijft en daar wil je het juist wel hebben. Nolvadex blokkeert het oestrogeen alleen daar waar je het juist niet wil hebben, namelijk je tieten. Daarom prefeer ik nolvadex boven AIs on cycle.

Waar ik het wel met je over eens ben is dat velen gelijk over gyno roepen daar waar er nog helemaal geen sprake van is.

Dan zijn wel het toch nog over een puntje eens haha..

Nee dat is zeker waar dat ze niet mild zijn, maar zet ze ook in volgorde hoe je ze moet proberen..
Ari is heel licht en kilt haast geen oestrogeen..
aro wat zwaarder hiermee houd je alsnog voldoende oestrogeen over om te groeien en normaal te functioneren meen dat er 40/50% over blijft uit me hoofd hoor kan iets meer/minder zijn..
Letro kilt + 90% fit is je laatste red middel, en zeker geen aanrader maar als het uit de hand loopt moet je iets..
Caber heb ik voor mezelf geprobeerd om te kijken of dit hielp en adviseerde hem dit middel ook zeer zeker niet, zijn geen milde componenten die laatste 2..

Betreft het groeien omdat je oestrogeen zou killen, wanneer je nolvadex neemt blokkeer je de werking van oestrogenen niet alleen in je tieten maar dus overal.. je houd de receptor bezet dus oestrogeen kan nergens iets doen..
Aromasin haalt het overtollige oestrogeen weg en gaat aromase tegen zodat het niet weer zal stijgen.
En het is niet dat je kilo's minder aankomt tijdens je kuur als je aro/nolva neemt..
Ja vocht maar dat zijn voor mij geen gains sorry dat ik het zeg..

Betreft sex drive en well-being dit word met aromasin alleen beter, je krijgt meer zin in sex en je voelt je fijner en meer vent want oestrogenen gaan omlaag..

En zou je jezelf zorgen moeten maken om hdl/ldl ratio als je aan het kuren bent met test en deca..??
dat is verwaarloosbaar vind ik dan..
Die zijn toch uit balans als je kuurt of je nu aro neemt of niet..
 
Heel toevallig heb ik het ook enkel links, rechts een heel klein bolletje als je echt goed voelt en links is het veel groter mischien moet ik me ook maar geen zorgen maken en is dit geen Gyno wou het zekere voor het onzekere nemen zowizo moeilijk als meerdere personen iets anders voorstellen maar toch bedankt voor de reacties allemaal.

Knobbeltje maakt niets uit jonge, is gewoon een klier die op zwelt heb ik ook altijd..
En echt een flinke knobbel ooit zeker 1.5cm doorsnee, 3 weken na het kuren of is die geslonken tot een mini klier van mischien 1mm..
Zolang het geen schijf is, en je gaat niet lacteren (melk geven) is er niets aan de hand en geen reden om na zware medicijnen te gaan grijpen..
 
Kunt iemand mij vertellen waar ik caber kan halen? heb het hard nodig!
 
Dag iedereen,

Ik ben bezig met mijn 2de kuurtje, bij mijn eerste test e tren e had ik na een tijdje last gevoelige tepels en kwam er een bolletje onder, nu had ik hier niet veel last van was al meer naar het einde van de kuur op aan en met nakuur nolva clomid ging dit vanzelf weg.(weet dat tren geen goede 1e kuur is dus hoef die commentaar niet)

Nu zit het zo ik ben amper 2 weken bezig met mijn nieuwe kuur sust 500mg/w deca 400mg/w en mijn tepels beginnen nu al gevoelig te worden moet ik al aan de nolva of kan ik hier nog iets anders voor nemen? En wanneer? Heb ook Caber en proviron liggen.

Alvast bedankt!

n dit krijg je ervan als je kuurd zonder enige ervaring of wetens.. Toch vriendelijk dat er mensen zijn anders denken dan mij
 
Back
Naar boven