XXL Nutrition

Breaking News Weerwolfspel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nooo :(

Mehh dat krijg je als ik niet online ben om te stemmen :treuren:
 
Dag en nacht verhaal.

Arme David Robinson. Het begin van zijn carrière en de praftpick laten lopen om zijn land te dienen. Na een behoorlijk aantal jaar onder de groten den aarde gelopen was het tijd voor zijn retirement en het talentvolle multitalent, pianospelen en dergelijke. De twin towers samen met Ducan. Allemaal ten einde. Een dynasty kan je noemen zelfs.

Wakkerdam, geen plek voor de oud marinier zou je denken. De nr 1 draftpick van 87, ga maat door. Toch daar neergestreken, onze eigenzinnige man.

Nooit verwacht daar door zijn mede dorpsgenoten die hem ooit adoreerden, of was zijn globale sport daar niet globaal genoeg. Doodgestoken :( wellicht door rivaal Rodman.

Rip The Admiral .

Nacht verhaal dan maar:

Het meisje tast nog in het duister na 2 hints. De wolf ook dat is geen issue hier. Die 2 kennen elkaar nog niet. Dat is een zekerheidje.
Jagert was wel klaar met zijn vorige bedpartner. Carloz mocht het onderspit delven deze nacht. Jammer dat de jager zichzelf nooit kan beschermen schoot er door hem heen. Als een vluchtige wens die snel wegtrok nadat diegene Carloz mocht bewaken. Niks mis mee.

Wat is er verder gebeurd?
Een moord?
Wellicht wel, carloz lag niet in het vizier. RockOfAges wel. De wolf lokte hem met een nieuw ohp record naar zijn zwijnenstal. De vele ogen daar zouden hem al waakzaam moeten maken maar hij ging toch helaas.

In het hol van de leeuw lag er geen record voor hem klaar maar een flinke maaltijd. Hijzelf.

Wolf heeft gewonnen.
RockOfAges is dood hij was burger.

Tot vanavond weer jongens. Sterkte
 
Mehhh...

In het verhaal vallen me voor het eerst eindelijk wat dingen op, maar wtf ze betekenen???

Nacht verhaal dan maar:

Het meisje tast nog in het duister na 2 hints. De wolf ook dat is geen issue hier. Die 2 kennen elkaar nog niet. Dat is een zekerheidje.
Jagert was wel klaar met zijn vorige bedpartner. Carloz mocht het onderspit delven deze nacht. Jammer dat de jager zichzelf nooit kan beschermen schoot er door hem heen. Als een vluchtige wens die snel wegtrok nadat diegene Carloz mocht bewaken. Niks mis mee.

Wat is er verder gebeurd?
Een moord?
Wellicht wel, carloz lag niet in het vizier. RockOfAges wel. De wolf lokte hem met een nieuw ohp record naar zijn zwijnenstal. De vele ogen daar zouden hem al waakzaam moeten maken maar hij ging toch helaas.

In het hol van de leeuw lag er geen record voor hem klaar maar een flinke maaltijd. Hijzelf.

Wolf heeft gewonnen.
RockOfAges is dood hij was burger.

Tot vanavond weer jongens. Sterkte
 
Mehhh...

In het verhaal vallen me voor het eerst eindelijk wat dingen op, maar wtf ze betekenen???
Tip van de leiding:

Er is ook een dagverhaal
 
Rip.

Ik kan dus echt niets uit het verhaal halen :roflol:
 
Wat had Carloz in het verhaal te zoeken ??? ik snap er ook niet veel van
 
David Robinson is een NBA speler :scratch:
Ex-NBA speler. Dude in mijn profielfoto. Misschien wel 1 van de meeste gespierde atleten in de NBA ooit met als bijnaam 'The Admiral' omdat hij voor zijn profcarriere marninier was.
Volgens mij is lloydatoni ook een grote NBA fan net als ik
 
Laatst bewerkt:
Dan neem ik vandaag maar het voortouw, ik ga voor Carloz

Vanwege de jmmr dat de jager zichzelf niet kan beschermen schoot er door hem heen toen hij hem ging bewaken..
 
Mag ik zelf ook voor Carloz gaan?
 
Whut :roflol: :dunno:
 
Okay de hints heb ik de hele dag niet los kunnen laten :o

Op basis daarvan moet ik jullie helaas mededelen dat ik vannacht vrees voor m’n leven als jullie niet ook op HillR stemmen.

De hints;

1. In haar log staat de laatste training een militairy overhead press
2. Waar HillR vaak foto’s maakt van shape updates daar is het vaak een zwijnenstal en zijn er vaak meerdere ogen op de camera gericht in de vorm van Floki en Ragnar, de katten
3. Als het klopt dat de piraat inderdaad een meisje is dan kennen zij elkaar niet idd

Wellicht vergezocht, maar wat mij betreft kan dit niet missen..
 
Ik heb nog nooit eerder zo een vergezocht verhaal gelezen.. Maar, die punten die jij noemt hebben net zo goed betrekking op jou..... Somebody trying to save his hairy body
 
Ik heb nog nooit eerder zo een vergezocht verhaal gelezen.. Maar, die punten die jij noemt hebben net zo goed betrekking op jou..... Somebody trying to save his hairy body

Nice try :p

upload_2018-5-11_18-36-18.jpeg
 
Haha zalig dit :roflol: Die slapen apart vannacht
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar Pun eet normaal gesproken Hill (zie vorige posts). Is dat vannacht weer zo of is het andersom. De pressie van Hill om bugelmeestel te worden, is dat om af te leiden?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat een leuk topic dit! Helaas zag het het te laat, het Weerwolfspel is echt mooi en doordacht. lloydatoni weet het verhaal prachtig te brengen. :yes:
Ik kijk met plezier vanaf de zijlijn als nukubu toe. :D
 
Back
Naar boven