MuscleMeat

Aspireren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2012
Berichten
3.936
Waardering
3.408
Lengte
1m75
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Hoe aspireren jullie met 1 hand

Ik zet op dit moment alleen in me quads en me vriendin in glutes maar zou graag ook chest en schouder als injectie spot willen

Maar bij mij gaat aspireren zo verschrikkelijk zwaar dat ik waarsch de spuit te veel ga bewegen en onnodig litteken weefsel creeer
 
Laatst bewerkt:
hmm wat hebben we hier. Een aspirerende bodybuilder?
 
Hoe aspireren jullie met 1 hand

Ik zet op dit moment alleen in me quads en me vriendin in glutes maar zou graag ook chest en schouder als injectie spot willen

Maar bij mij gaat aspireren zo verschrikkelijk zwaar dat ik waarsch de spuit te veel ga bewegen en onnodig litteken weefsel geeft
chest heb je 2 handen vrij, voor de rest is het gewoon oefenen.

ben zelf een slecht voorbeeld want ik aspireer niet meer.
 
Oefenen. Ik aspireer zelf glute en schouders. Aspireren is niet zo zwaar toch? Bij mij niet tenminste, heb zelf meer moeite met de vloeistof in de spier te spuiten. Afgelopen injectie nog 7 minuten bezig geweest om 4ml in mn glute te krijgen. Moet echt hard drukken wil er iets uitkomen en ik gebruik 0.7mm als dikte dus daar ligt het niet aan.
Aspireren met 1 hand doe ik door de spuit tegen te houden met mn middelvinger en wijsvinger en met mn duim tegen die drukker of hoe dat ding ook heet aan te drukken.
 
Oefenen. Ik aspireer zelf glute en schouders. Aspireren is niet zo zwaar toch? Bij mij niet tenminste, heb zelf meer moeite met de vloeistof in de spier te spuiten. Afgelopen injectie nog 7 minuten bezig geweest om 4ml in mn glute te krijgen. Moet echt hard drukken wil er iets uitkomen en ik gebruik 0.7mm als dikte dus daar ligt het niet aan.
Aspireren met 1 hand doe ik door de spuit tegen te houden met mn middelvinger en wijsvinger en met mn duim tegen die drukker of hoe dat ding ook heet aan te drukken.


kan misschien door de spuit komen welke gebruik jij
 
BD emerald 5ml, dacht dat dit al 1 van de betere was.
 
Linker glute: met rechterhand spuit vast houden en met linker de plunger terug trekken.

Linker schouder: duim op dat vleugeltje zetten en met wijs-en middelvinger de plunger terugtrekken. Is ook wat makkelijker omdat er minder ml's in gaan
 
Dit kan ik dus echt niet begrijpen. Ik neem aan dat je je rechterhand dan achterlangs hebt om de spuit vast te houden? Of voorlangs? Glute zal mij ook nooit lukken ben ik bang.
Nee m'n rechterarm voor m'n lichaam reikend naar m'n linker glute. Met duim en wijsvinger van m'n rechterhand houd ik de spuit vast, met linkerhand aspireren en erin drukken. Best simpel eigenlijk :P
 
Ik kom met mijn rechtervinger niet eens bij de injectiespot van mijn linker glute, laat staan dat ik daar een spuit kan vasthouden :o
Of jij bent een stijve hark of ik ben te smal:thinking:
 
chest heb je 2 handen vrij, voor de rest is het gewoon oefenen.

ben zelf een slecht voorbeeld want ik aspireer niet meer.
vanwaar de reden om niet meer te aspireren?

is het niet zo dat als je de hand omhoog doet je automatisch je chest aanspant ?
 
Wat ik begrepen heb van een vriendin van mij die als verpleegkundige werkt is het zo goed als niet mogelijk om in een ader te spuiten.
Stel het zou wel kunnen, beweeg je tijdens de injectie toch altijd minimaal dus is het na het aspireren alsnog mogelijk. Toch is het nog altijd gebruikelijk om wel te aspireren, doet zij op haar werk ook of toen ze mij wel eens in mijn glute heeft gezet.

Zo zie je maar hoe het verschilt want ik praatte onlangs met een jonge griet die ook voor verpleegkundige studeert en zij zegt dat ze niet aspireren.
En mijn huisarts waar ik mijn eerste kuren bij haalde die aspireerde ook niet
 
Zo zie je maar hoe het verschilt want ik praatte onlangs met een jonge griet die ook voor verpleegkundige studeert en zij zegt dat ze niet aspireren.
En mijn huisarts waar ik mijn eerste kuren bij haalde die aspireerde ook niet

Leuk een huisarts die aas verkoopt :D
 
Leuk een huisarts die aas verkoopt :D

Zijn redenering was 'liever dat ik het je toedien dan dat je het ergens op de zwarte markt moet kopen en je niet weet wat je in je lichaam spuit'
Heeft me zo mijn eerste 3 kuren begeleid.
Dit was wel eind jaren 90.
Nu zou hij het misschien niet meer doen, geen idee.
 
Zijn redenering was 'liever dat ik het je toedien dan dat je het ergens op de zwarte markt moet kopen en je niet weet wat je in je lichaam spuit'
Heeft me zo mijn eerste 3 kuren begeleid.
Dit was wel eind jaren 90.
Nu zou hij het misschien niet meer doen, geen idee.

Wat een topper! Haha
Wat voor middelen had hij bijv?
Die van mij zei wil je vroeg dood? Ga zo door
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Usual stuff
Deca en sust
 
Je hoeft imo niet perse lucht te trekken tijdens het aspireren. Als je bloed trekt hoef je absoluut geen kracht te zetten, dat schiet je spuit in.
 
Welke maat naald voor borst?
En waarom doen mensen insuline naaldjes en spuiten gebruike
 
Welke maat naald voor borst?
En waarom doen mensen insuline naaldjes en spuiten gebruike
een naald waar jij comfortabel mee bent, 0.5x25 kan er helemaal in maar is het nodig nee dus ik zou korter pakken en een insuline naald (lekker dun)
 
Op school wordt ook niet meer geleerd om te aspireren.
Je hoeft imo niet perse lucht te trekken tijdens het aspireren. Als je bloed trekt hoef je absoluut geen kracht te zetten, dat schiet je spuit in.
Dus volgens jou hoef je echt maar een heel klein beetje pressure uit te voeren en dan ben je g2g?
 
Op school wordt ook niet meer geleerd om te aspireren.

Dus volgens jou hoef je echt maar een heel klein beetje pressure uit te voeren en dan ben je g2g?

Ik weet niet wat jij ziet als echt een heel klein beetje natuurlijk. Ik weet dat de ene keer dat ik ooit bloed heb getrokken dit echt m'n spuit in schoot, dat kostte echt 0.0 effort.
 
Back
Naar boven