AndroidHealthClinic

Sinds wanneer is armen scheren een ding?

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Het is me opgevallen dat heel veel bodybuilders en fitness figuren op de interwebs en instagrams zo haarloos als een baby butt zijn. Haarloze benen én compleet haarloze armen. Wat vindt DBB hier van?
 
Wat heb je aan een deftig fysiek als je geen vet vachtje maar een haar vachtje hebt? :dunno: Armen gaat misschien wat ver, maar verder past het natuurlijk prima in de ijdelheid van het bodybuilden.
 
Ik heb zoveel haar op mijn benen dat mijn vriendin mij vaak vergelijkt met een aap, gelukkig is dit alleen op mijn benen zal dit ook niet zo snel weghalen aangezien ik dan enorme witte benen plus nog ergere skinny legs heb
 
Wat heb je aan een deftig fysiek als je geen vet vachtje maar een haar vachtje hebt? :dunno: Armen gaat misschien wat ver, maar verder past het natuurlijk prima in de ijdelheid van het bodybuilden.

True. Ik scheer mijn torso altijd, ziet er stuk beter uit. Maar armen en benen.. Dan voel ik me ietsje minder man ben ik bang.
 
77BA2C9F-6D21-43D2-8E88-CC2EBA2C5FB8.jpeg 99BB5D99-CD8D-44C8-97F6-7A29378CA01C.jpeg
Moet scheren abi, doe ik ook sinds ik tatoeage dingen heb enz enz.

Al moet ik bekennen dat ik eerst met 1 geschoten been liep, i.p.v. 2
 
Ik scheer alleen mijn ballen.

Wat denk je zelf, homo! :wanker:
 
Als ik daar aan begin blijf ik bezig. Ook de handen dan? Voeten?
Oren, neus, gezicht, oksels en rug doe ik wekelijks. Verder houd ik het hier en daar wat bij maar thats it.
Als je het niet hebt of minimaal zie ik daar wel voordelen in.
 
ik doe alleen mn bovenarmen :>
 
Onzin allemaal
 
Wat een flauwekul.

Ok voor een BB wedstrijd kan ik het nog begrijpen, maar verder nergens voor nodig.
 
Je nuts niet?
ja maar het topic ging specifiek om armen.

Mijn ballen/buik/rug/oksels scheer ik standaard, anders ben ik net een aap.

Mijn benen scheer ik dan weer niet, en mijn onderarmen dus ook niet xD
 
Dit onderwerp pas eigenlijk wel in het metroseksuele topic :p
 
Back
Naar boven