AndroidHealthClinic

1e Inject Kuur Advies

Bezoekers in dit topic

Burek

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 aug 2014
Berichten
303
Waardering
64
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Hi

27 j - 84kg 12%

Voorheen 2x gekuurd met orals only, 1x winny only 1x anavar only. Winny toch een beetje last gehad van droge gewrichten en haaruitval. En 1x een sarm stack. Alle 3 cuts. Over alle 3 tevreden, zelfs erg te spreken over de sarms.

Ik wil nu voor het eerst een inject kuur proberen. Maar,

Ik heb 3-4 jaar geleden last gehad van 2 maandjes gyno (had toen nog nooit iets gebruikt trainde wel) is ook vanzelf weer weggetrokken. Daarna wel eens een weekje of 2 last gehad van gevoellige tepels en licht opgezet (geen volledige gyno) hield ook weer op.

Ik weet niet of dit een goede indicatie is, maar ik maak eruit op dat ik vrij gevoelig zal kunnen zijn wat betreft gyno in een kuur. En daarnaast heb ik vanuit mijzelf al een opvliegerig karakter, dus wil beginnen met een lagere dosis en evt. ophogen verder in de kuur.

Ik denk zelf aan aan 10 weken test op 1x 250 test pw + 500iu hcg (wat dus zal zorgen voor +/- 320-350mg pw.) wat ik later eventueel op kan hogen naar 375 pw. Ook zit ik te denken aan ostarine/GW1516 (sarms) ernaast te pakken. Nakuur nolva.

Doel is een recomp neigend naar heel lichte cleanbulk op onderhoud/200kcal erboven.. maar dit zal ik gedurende de kuur wel aanpassen mocht dat nodig zijn.

Het idee is dit als een proefkuur te draaien om te kijken hoe prone ik ben voor sides, en hoe test mijn gemoedstoestand zal beinvloeden. Mocht het goed uitpakken zal ik tegen de winter 500mg pw doen.

Opinies, other then 500mg/pw or gtfo?

p.s.: ga je loggen? - Mocht daar animo voor zijn wil ik dat wel overwegen.
 
500 test 200 mast.
 
500 test 200 mast.

Overwegend dat het zijn eerste inject cycle zal zijn zou ik eerder 375mg test en 200mg mast aanraden. Dan is de HCG erbij ook prima natuurlijk.
 
Overwegend dat het zijn eerste inject cycle zal zijn zou ik eerder 375mg test en 200mg mast aanraden. Dan is de HCG erbij ook prima natuurlijk.
Kan ook inderdaad. Ging me meer om het feit dat een beetje mast erbij geen slecht idee is;).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik zou 300mg test only doen.
En vanaf het begin van de kuur nolva of een AI nemen.
 
Hij heeft al last gehad van gyno zonder ook maar iets te gebruiken... dan kan je er maar beter vanaf het begin bij zijn
Mast toevoegen, aro kan. Nolva zeker niet preventief nemen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Niemand die iets zegt over de hcg en gyno?
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Niemand die iets zegt over de hcg en gyno?

Als er mast of provi bijgenomen wordt zal dat wel meevallen, ideale verhouding is natuurlijk persoonlijk maar dat kan hij alleen zelf uitvinden :)
 
Als er mast of provi bijgenomen wordt zal dat wel meevallen, ideale verhouding is natuurlijk persoonlijk maar dat kan hij alleen zelf uitvinden :)

Hmm, bij de winny merkte ik wel echt degelijk haaruitval en dat is zover ik weet wel een bijwerking van mast voor de mensen die daar gevoelig voor zijn. Over proviron heb ik gelezen dat het zeker goed helpt vochtretentie tegen te gaan en wat vet, maar voor de gyno juist niet heel veel doet. Stel dat ik provi zou toevoegen, welke dosis zal je aanraden?
 
300mg testosteron en 400mg primobolan voor 12 weken.
 
waarom adviseert iedereen altijd test?
in mijn kring wordt altijd sust. geadviseerd.
eerste kuurtje van mij van sust. only en werkte voor mij persoonlijk erg goed.
 
Omdat sustanon een achterlijk product is als je maar 1x/week wilt injecteren.
 
waarom adviseert iedereen altijd test?
in mijn kring wordt altijd sust. geadviseerd.
eerste kuurtje van mij van sust. only en werkte voor mij persoonlijk erg goed.

Speciaal voor jou even een stuk tekst opgezocht ;)

Sustanon (C19H280)
Ook wel bekend als Sustanon-250, is een samenvoegsel van 4 verschillende soorten testosteron. Het is een favoriet onder atleten vanwege de lange halfwaardetijd die ontstaat door de zorgvuldige mix. Sustanon vereist regelmatige dosering, maar garandeert een grote toename van lichaamskracht en uithoudingsvermogen, waarbij vooruitstrevende doelen behaalt kunnen worden en waarbij op een zeer adequate manier de testosteron niveaus gehandhaafd kunnen worden tijdens het doorlopen van een cyclus.

sustanon.jpg


Wat is Sustanon?
De steroïde Sustanon is een mengsel van 4 lange ester vormen van testosteron: testosteron fenylpropionaat, testosteron isocaproaat, testosteron propionaat en testosteron decanoaat. Sustanon is ideaal te gebruiken als vulstof en om de kracht te verbeteren zonder de noodzaak voor een dagelijkse dosering omwegen een lange halfwaardetijd van ongeveer 3 weken. Het is zowel anabool als androgeen in aard en produceert daarmee geweldige resultaten met relatief weinig bijwerkingen. Sustanon is verkrijgbaar in pil vorm, maar meestal worden er injecties gebruikt vanwege de hogere effectiviteit en daarmee relatief lagere kosten.
 
waarom adviseert iedereen altijd test?
in mijn kring wordt altijd sust. geadviseerd.
eerste kuurtje van mij van sust. only en werkte voor mij persoonlijk erg goed.

Dat iets goed werkt wil niks zeggen.

En sust is test.
 
Omdat sustanon een achterlijk product is als je maar 1x/week wilt injecteren.
Daar ga ik niet akkoord mee. Ik heb vroeger sust (500mg) ipv test enanthaat gezet 1 keer per week en vond dat heel goed werken. Geen verschil wat kuur betreft tov test enanthaat. Sustanon om de week is niets verkeerd mee.
 
Daar ga ik niet akkoord mee. Ik heb vroeger sust (500mg) ipv test enanthaat gezet 1 keer per week en vond dat heel goed werken. Geen verschil wat kuur betreft tov test enanthaat. Sustanon om de week is niets verkeerd mee.
Dus omdat jij resultaat merkt, is het een top product. Fuck logic.

Natuurlijk werkt sustanon, er zit immers actieve stof in. Het is alleen achterlijk om korte esters niet frequent te injecteren, dan zit je gewoon te vragen om onstabiele bloedwaarden en dus meer kans op bijwerkingen.
 
Dus omdat jij resultaat merkt, is het een top product. Fuck logic.

Natuurlijk werkt sustanon, er zit immers actieve stof in. Het is alleen achterlijk om korte esters niet frequent te injecteren, dan zit je gewoon te vragen om onstabiele bloedwaarden en dus meer kans op bijwerkingen.

Op papier kan iets heel anders zijn dan in de praktijk.. Ik heb op sust, e3d, e5d of zelfs e7d 0,0 last van acne. Op test-e krijg ik wel last van acne. Het is heel persoonlijk hoe je ergens op reageert en natuurlijk geld voor 98% hetgeen wat op papier staat, maar zeker met AAS en dat leer ik meer en meer met de jaren, is er zo ontzettend veel afhankelijk van persoonlijke variabelen. Je kunt niet keihard zwart of wit roepen.
 
Back
Naar boven