MuscleMeat

Het grote metroseksuele topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga binnenkort weer voor een SS cut, goed topic was dat vroeger hier. :roflol:
Ga gewoon voor de Peaky Blinders haircut bruhh. Alpha as fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

0d889e4abbb277d813e63df4160e9800.jpg


-new-cillian-murphy-not-fan-peaky-blinders-hair-cut-independent-look-of-peaky-blinders-hairstyle.jpg
 
Yep, shower is veel geiler
Zie je dacht al er is iets mis, bij tandepoets dacht ik nog ff aan zuigen maar ging meteen door voor de urinate.
 

Heb zelf een cut sort-a zoals dat. Excuus de beta gif. (Ik ben dan ook beta as fuck, dus het mag)
giphy.gif


Wil zelf binnekort wel weer wat anders met m'n haar doen, maar no clue wat.
 
Ik ga stuk om die gifs man :roflol:

Ik laat het bovenop nu lekker lang en dan eens in in de zoveel tijd zijkanten en achter kort.
 
Anoniem36295 raad je nog steeds American Crew Molding Clay aan?
 
Parfum: Joop nightflight, Gues seductive homme en nikos sculpture. Ergens in de toekomst eens one million bestellen.
Deodorant: Axe
Shampoo: Wat er staat.
Haar: Haarlak maar ik moet echt eens goeie wax kopen
Lippen: Lippenbalsem en blistex lip conditioner
Huid: Tea tree oil, dag & nacht créme en clean allemaal van kruidvat originals. Gebruik het alleen niet echt elke dag, normaal altijd benzylperoxide voor de pukkels. Heel af en toe kan ik eens een potje regelen wat alleen op recept verkrijgbaar is. Maar die gebruik ik alleen wanneer het echt nodig is.
Kapper om de 7 weken (laat het momenteel een beetje groeien).
 
Parfum: Allure Homme Sport van Chanel
Douchegel, aftershave balm en deoroller van Nivea
Hoofd scheer ik 1x per week met scheermes
Baardcontouren om de 3 dagen en baard trimmen doe ik 1x per week
Sporadisch gebruik ik blistex voor me lippen en neutrogena handcreme voor mn handen als die droog zijn

Mn rug doet me vriendin om de 3-4 weken met waxstrips...
 
Mijn vrouw heeft net mijn haar geknipt. Dat was zo lang geworden dat het steeds aan de kabel van de pulley bleef hangen, snap niet hoe bv. een Chreiz dat doet met ook nog een flinke baard. Als tegenprestatie (mijn haar was al heel lang niet geknipt omdat ik te weinig in het huishouden zou doen) heb ik moeten beloven het huis van binnen te verven, volgende week al; gelukkig had ik ook een korte motorvakantie gepland. Mijn stoppelbaard scheer ik eens in de 2-3 weken met een mesje dat nog een beetje scherp is. Ik zweet enorm, gebruik daarom de deodorant van mijn zoon.Toen ik tot voor kort nog flink dronk hield ik mijn lippen vochtig met Grolsch Kanon. Als mijn handen droog zijn spuug ik erin, mijn EZ-halter heeft namelijk geen knurls op de binnenste greep (waarom eigenlijk niet?).
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Mijn vrouw heeft net mijn haar geknipt. Dat was zo lang geworden dat het steeds aan de kabel van de pulley bleef hangen, snap niet hoe bv. een Chreiz dat doet met ook nog een flinke baard. Als tegenprestatie (mijn haar was al heel lang niet geknipt omdat ik te weinig in het huishouden zou doen) heb ik moeten beloven het huis van binnen te verven, volgende week al; gelukkig had ik ook een korte motorvakantie gepland. Mijn stoppelbaard scheer ik eens in de 2-3 weken met een mesje dat nog een beetje scherp is. Ik zweet enorm, gebruik daarom de deodorant van mijn zoon.Toen ik tot voor kort nog flink dronk hield ik mijn lippen vochtig met Grolsch Kanon. Als mijn handen droog zijn spuug ik erin, mijn EZ-halter heeft namelijk geen knurls op de binnenste greep (waarom eigenlijk niet?).

Goed verhaal lekker kort.
 
Heb een nieuwe van de kapper, gebruik ik al zo’n maandje. Zeker aan te raden (voor een undercut):

KMS HairPlay Molding Paste

Heb die American Crew Molding Clay binnen gekregen net. Shit, werkt echt goed man!
 
Om ook maar even het schema'tje te volgen:

Parfum - vrije tijd/uitgaan:
Viktor & Rolf - Spicebomb
Dior - Sauvage
Paco Rabanne - One Million (Te populair dus gebruik hem niet vaak)

Parfum - zakelijk
Nikos - Sculpture Homme (Momenteel m'n favoriet voor op werk. Hele unieke geur en erg schappelijk geprijsd, €22/100ml. Ook op Fragnatica goed ontvangen)
Calvin Klein - One
Davidoff - Cool Water
Gucci - Guilty

Deodorant:
Gebruik geen deo-spray omdat dat fucked met je parfum.
Ik gebruik Dove/Old Spice deo sticks, neutrale geur en werkt goed tegen zweet.

Shampoo:
Andrélon 2 in 1 van de supermarkt. Zou hier eigenlijk eens wat aan moeten veranderen.

Haar:
Wella Ocean Spritz als heat protectant en volume bij fohnen. Dan hoef je daarna weinig van je product te gebruiken om het model er in te krijgen.
Daarna Red One (Vanaf nu American Crew Molding Clay) om het een goed model&structuur te geven.
Daarna lock ik het met een beetje got2b glued hairspray.

Lippen: Niks
Huid: Niks

Kapper: Om de 4 weken
 
Back
Naar boven