MuscleMeat

Mijn T-levels en TRT traject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen ervaring met NEBIDO. Ik heb het een keer berekend en volgens mij betaal je hetzelfde voor de helft minder test. Daarnaast zal je waarschijnlijk de meest lange interval krijgen en blijf je met suboptimale levels hangen.
Vwb de gels. Ik ben daar echt niet vrolijk van geworden. Testim na een week omgeruild voor androgel. Testim was net lijm. Droogde voor geen meter en je kleren bleven eraan plakken. Echt onbegrijpelijk dat dat spul verkocht wordt.
Androgel zelf na twee weken lab geprikt. 0,0 effect op me test levels. Voelde me dus ook niet beter. Toen zelf gevraagd (telefonisch consult) om over te gaan op sustanon.
Maargoed dan begin je met de standaard 250 per 3 weken....
Hoe bevalt de sust nu dan?
 
Tja, het is het enige HG wat je kan krijgen hier in nl. Ik had liever enanthaat of cypionaat gehad maargoed.
De sust bevalt verder goed.
 
Tja, het is het enige HG wat je kan krijgen hier in nl. Ik had liever enanthaat of cypionaat gehad maargoed.
De sust bevalt verder goed.
Ja dat zou beter zijn geweest idd. Op hoeveel sust zit je?
 
250 per 14 dagen. Dat schijnt de max te zijn die ze voorschrijven. Injects doe ik om de 3,5 dag.
 
250 per 14 dagen. Dat schijnt de max te zijn die ze voorschrijven. Injects doe ik om de 3,5 dag.
Ikzelf zit nu pas in de eerste 3 maanden welke ik een halve ml per 14 dagen heb gezet. Dinsdag ga ik terug voor de uitslag van het bloedonderzoek...ik neem aan dat je een lege vail vult :D als je om de 3,5 dag zet
 
nope. In een 2 cc spuit opzuigen. Dan slinpin backloaden.
 
250 per 14 dagen. Dat schijnt de max te zijn die ze voorschrijven. Injects doe ik om de 3,5 dag.

Kijk, ze bieden dus ook Sustanon 250 aan. Is 125mg pw lijkt me een behouden maar nette trt dosis. Sustanon is een combi van diverse esters en zou twee wekelijks geinjecteerd kunnen worden en bij schommelingen wekelijks. Waarom kies jij voor twee keer per week terryboy?

 
Kijk, ze bieden dus ook Sustanon 250 aan. Is 125mg pw lijkt me een behouden maar nette trt dosis. Sustanon is een combi van diverse esters en zou twee wekelijks geinjecteerd kunnen worden en bij schommelingen wekelijks. Waarom kies jij voor twee keer per week terryboy?


Wat je uit de apotheek krijgt zijn ampoules van 250 mg/ml en geen vials. Je kan dus niet anders.
 
Wat je uit de apotheek krijgt zijn ampoules van 250 mg/ml en geen vials. Je kan dus niet anders.

Ampul van 250 kun je toch in een keer zetten: 250mg per twee weken. 250 verdelen over twee injecties is een keuze, ik ben benieuwd naar de rationale achter deze keuze. Ik verwacht op termijn over te schakelen naar sustanon of nebido.
 
Ampul van 250 kun je toch in een keer zetten: 250mg per twee weken. 250 verdelen over twee injecties is een keuze, ik ben benieuwd naar de rationale achter deze keuze. Ik verwacht op termijn over te schakelen naar sustanon of nebido.

Had het verkeerd gelezen. :)

Als het Hg ampoules zijn dan zou ik 1 x om de 2 weken injecteren. Ik zou het niet riskeren om het op te trekken in een spuit en zo te laten liggen in de frigo.

Frequenter injecteren zou stabielere waarden moeten geven.
 
Had het verkeerd gelezen. :)

Als het Hg ampoules zijn dan zou ik 1 x om de 2 weken injecteren. Ik zou het niet riskeren om het op te trekken in een spuit en zo te laten liggen in de frigo.

Frequenter injecteren zou stabielere waarden moeten geven.

In de frigo? :o
 
Ja inmiddels ben ik redelijk thuis in jullie rare taaltje.. Maar welke mongool zet zijn AAS in de koelkast? :dunno:
Lol dit ja.
Backload gewoon een andere spuit met 0,5ml als je 1x/week wilt injecteren. Wat doen jullie allemaal moeilijk zeg.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Lol dit ja.
Backload gewoon een andere spuit met 0,5ml als je 1x/week wilt injecteren. Wat doen jullie allemaal moeilijk zeg.
Misschien begrijp ik je verkeerd maar hoe bedoel je backload een andere spuit? Dan heb je die spuit met 0,5 toch ook een week liggen? Dat vreet aan de rubber. Beter lege vail kopen
 
Misschien begrijp ik je verkeerd maar hoe bedoel je backload een andere spuit? Dan heb je die spuit met 0,5 toch ook een week liggen? Dat vreet aan de rubber. Beter lege vail kopen
Een week tegen rubber aan kan heus wel, bovendien zijn (met name HG) oils tegenwoordig zo gemaakt dat ze rubber niet meer zo enorm aantasten.

Lege vial is sowieso beter ja.
 
idd gewoon een week in de spuit bewaren. Gebeurt echt niks mee en hoeft niet in de koelkast.
Ik zou zeggen check je levels op 1x per 2 weken.
Ik kwam uit op 9 nmol. Voor mij niet acceptabel.
op 1x pw 125 was oestro te hoog. Om de 3,5 dag prima waarden.
Hangt dus helemaal af van je plasma waarden en hoe je je voelt.
Uitproberen en lab checken dus. Reken op minimaal 1 jaar van finetunen.

check regelmatig je totaal test, oestrogeen, shbg (daarme kan je dan je vrij test berekenen) en hematocriet.
 
Nieuwe content van Richard Cooper. Leerzaam filmpje, goed uitgelegd ook.

 
Nieuwe content van Richard Cooper. Leerzaam filmpje, goed uitgelegd ook.

Altijd hetzelfde met die youtubefilmpjes. Na 2 minuten al opgegeven. Kan allemaal in drie minuten ook uitgelegd worden.
 
Back
Naar boven