AndroidHealthClinic

Dianabool inname

Bezoekers in dit topic

BartNL

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
goededag ik wil 40 Mg dianabool pakken per dag maar wat zijn de beste tijden om het in the nemen? Verdeeld over de dag, of toch alles in een keer? Lees veel dingen op internet maar is ook veel tegenstrijdig, alvast bedankt
 
Ik zou het verspreiden over de dag.
 
Ik zou alles in 1x pakken voor je training of verspreiden over de dag
 
goededag ik wil 40 Mg dianabool pakken per dag maar wat zijn de beste tijden om het in the nemen? Verdeeld over de dag, of toch alles in een keer? Lees veel dingen op internet maar is ook veel tegenstrijdig, alvast bedankt
Jongen, jongen toch. Deze vraag is al zoveel keren gesteld geweest. Lees de topics eens door ipv zo'n overbodige vraag te stellen.
 
Ik zou het gewoon nog niet gebruiken, omdat je nog duidelijk niet genoeg erover weet.
 
Ik zou het gewoon nog niet gebruiken, omdat je nog duidelijk niet genoeg erover weet.

En dat is gebaseerd op? Zijn vraag is niet onlogisch als je z'n beredenering erachter leest : "Veel verschillende antwoorden op internet". Zelfs in dit topic zie je verschillende antwoorden terug komen.
 
En dat is gebaseerd op? Zijn vraag is niet onlogisch als je z'n beredenering erachter leest : "Veel verschillende antwoorden op internet". Zelfs in dit topic zie je verschillende antwoorden terug komen.

En hier krijgt hij dezelfde antwoorden als al die andere antwoorden op het internet :)
 
En dat is gebaseerd op? Zijn vraag is niet onlogisch als je z'n beredenering erachter leest : "Veel verschillende antwoorden op internet". Zelfs in dit topic zie je verschillende antwoorden terug komen.

Omdat hij niet eens weet hoe je het schrijft. Moet toch genoeg zeggen.
 
Omdat hij niet eens weet hoe je het schrijft. Moet toch genoeg zeggen.

goededag ik wil 40 Mg dianabool pakken per dag maar wat zijn de beste tijden om het in the nemen? Verdeeld over de dag, of toch alles in een keer? Lees veel dingen op internet maar is ook veel tegenstrijdig, alvast bedankt

:woot:
 
En dat is gebaseerd op? Zijn vraag is niet onlogisch als je z'n beredenering erachter leest : "Veel verschillende antwoorden op internet". Zelfs in dit topic zie je verschillende antwoorden terug komen.
Het is toch van zelf sprekend dat je niet alles in één keer neemt... en als je het niet goed schrijft zegt het ook inderdaad genoeg. Samengevat wijst het erop dat er sprake is van onwetendheid.
 
Het is toch van zelf sprekend dat je niet alles in één keer neemt... en als je het niet goed schrijft zegt het ook inderdaad genoeg. Samengevat wijst het erop dat er sprake is van onwetendheid.

Vanzelfsprekend ja? Volgens mij zijn er legio mensen ( ook met voldoende kennis ) die 1 dosis pre workout aanraden hoor.
 
Ligt puur aan waar je het voor gebruikt.

Kracht —> alles preworkout
Gains —> verdelen

Tbh kan ik me betere AAS voorstellen voor gains, dus ik neem aan dat je het voor kracht pakt. Dus imo alles preworkout.
 
Back
Naar boven