AndroidHealthClinic

Ik wil aankomen

Bezoekers in dit topic

nickklomp2003

Cool Novice
Lid geworden
11 mrt 2018
Berichten
43
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
52kg
Hoi,

Ik ben 15 jaar 1.68 en 52 kilo mijn bmi is 18 op zich goed maar ik wil graag rond de 60 65 kilo zijn. Ik doe sinds september aan fitness maar kom bijna niks aan. Moet ik nu weight gainer gaan gebruiken of zijn er andere opties.
 
Simpelweg gewoon meer eten.

Wat eet je zoal op een dag?
 
Houd eens enkele dagen bij wat je nu eet. Bekijk hoeveel kcal dit zijn. Voeg daar vervolgens een 500 kcal aan toe. Probeer dat enkele weken en kijk of je nu wel aankomt. Kom je nog steeds niet aan kun je verder ophogen met de kcal. Realistisch doel is ongeveer 1-1,5 kilo per maand aankomen.

Je kunt nog meer kcal toevoegen om sneller aan te komen, maar het extra gewicht is dan wel voornamelijk vetmassa. Het kan zijn dat je zo mager bent, dat dit alsnog wenselijk is. Dat kun jijzelf het beste bepalen.
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Je za zoals bovengezegd te wienig eten om aan te komen.
Velen zeggen veel te eten maar als je het bij gaat houden valt het toch wel erg tegen.
Lees bovenstaande link even door. Ik denk dat je daar al veel informatie uit kan halen.
Maar het komt er toch op neer dat je meer moet gaan eten.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
wat moet ik dan erbij gaan eten?
 
Zie die link.. lees hem eerst even door. ;)
 
wat moet ik dan erbij gaan eten?
lekkere dingetjes, zou ik doen :)
lees de link van marina en reken uit wat je allemaal binnen krijgt en je kan gelijk voor jezelf zien hoe het zit met de verdeling van je vetten, eiwitten en koolhydraten
als je dit weet heb je een idee van hoeveel kcals je binnen krijgt en daar ga ja dan 300-500 kcal boven zitten.
trainen, eten en een beetje rust, en de kilo's komen wel.
succes
 
Elke dag een pak chocomel opdrinken kom je al een heel eind mee
 
Is dit een beetje een fatsoenlijk eetschema? Avondeten zit er niet bij want dat verschilt

Screenshot_20180516-155722.jpg


Screenshot_20180516-155709.jpg


Screenshot_20180516-155730.jpg
 
Meer eten:
Volkoren/meegranen brood, brinta/havermout, kwark, kip, bananen, chocomel, pindakaas, melk, rijst/pasta, kipfilet.

Ik gebruik de MyFitnessPal app op m'n telefoon (zit ook een barcode scanner op, bijna al het eten staat er wel in).

Zoals gezegd hierboven: Stap 1 = meten = je eten bijhouden en zien wat dit doet met je gewicht.
Grofweg, hoe jonger je ben, hoe meer je kan/mag eten!! Geniet ervan!!
 
Vul het gewoon aan tot 3200 kcal en kijk wat het met je gewicht doet... Ongeveer halve kilo per week aankomen zou goed streven moeten zijn. Kom je niet aan die halve kilo gewoon meer eten
 
Denk dat als je ook gaat ontbijten dat het al aarig wat scheelt... Kan je prima nog een 800 kcal mee winnen.
 
Back
Naar boven