Fitness Seller

Allergisch geworden voor anabolen

Bezoekers in dit topic

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Paar weken terug had ik een kuur voorstel gedaan voor een maat van me en hij is gisteren dus begonnen, maar hij krijgt er een soort allergische reactie op. Vanacht is die wakker geworden en 2x moeten overgeven en elke keer warm en koud.

Hij zet in zijn been 3ml.
Test/bold/tren
Zelf denk ik dat het aan de bold licht. Hiervoor had ie een ander merk en toen had hij hetzelfde en dacht die dat het aan t merk was. Hij had ook 2 mega bulten in ze bil zitten en kwam ook pus uit met aspireren.

In het verleden heeft ie al meerdere keren gekuurd met test en tren en geen problemen gehad.

Wat denken jullie?
Allergisch voor bold of mischien voor anabolen in het algemeen?
 
Overgeven, warm en koud en een pusbil zijn niet bepaald tekenen van een allergie.
 
Klinkt eerder als een vergiftiging van een soort dan als een allergische reactie inderdaad. Kan bacterieel of viraal zijn. Lekker naar de dokter gaan en ook bloed laten testen.
 
Bedankt voor de snelle reacties. Dat overgeven is nieuw. Voorheen had hij wel dat hij elke keer warm en koud had. Paar dagen na injecteren trok het ook wel weg.
 
Beetje 'test flu' idee misschien?
 
Of misschien allergisch voor voor het type olie wat gebruikt word voor de gear. Ontsteking / PIP na injecteren.
 
Beetje 'test flu' idee misschien?

Bulten met pus klinkt toch eerder als een infectie. Hoeft niet aan de gear te liggen, kan ook aan onhygiënisch te werk gaan liggen natuurlijk.

Test flu heb ik weleens gehad en daarbij voelde ik met in elk geval gewoon 2 dagen een beetje grieperig. Heel veel meer dan een wat verhoogde temperatuur komt daar doorgaans niet bij kijken.
 
Of misschien allergisch voor voor het type olie wat gebruikt word voor de gear. Ontsteking / PIP na injecteren.

Ja dat denk ik dus ook. Ik denk dat het aab de bold ligt. Dit heeft ie verder nooit gebruikt op de vorige keer na toen die ook zoveel last had en 2 tennisballen in ze bil had. Toen is die gestopt en gaan bridgen en alles omgewisseld naar een ander merk, alleen heeft ie t nu weer. Hij is toen ook naar ziekenhuis geweest en 2 echo's laten maken en ze zeiden dat ze bulten vanzelf zouden verdwijnen. Dat is nu 6 weken geleden.

Aangezien hij meerdere keren zonder problemen test en tren heeft gezet en nu 2x problemen met bold, lijkt mij dat het door de bold komt. Dus mischien even bold eruit voor een week en dan kijken of het beter is. Dan weten we t zeker.
 
Bulten met pus klinkt toch eerder als een infectie. Hoeft niet aan de gear te liggen, kan ook aan onhygiënisch te werk gaan liggen natuurlijk.

Test flu heb ik weleens gehad en daarbij voelde ik met in elk geval gewoon 2 dagen een beetje grieperig. Heel veel meer dan een wat verhoogde temperatuur komt daar doorgaans niet bij kijken.

Onhygiënisch zou een optie kunnen zijn, maar lijkt me niet. Ook omdat ie best een kuur verleden heeft.

Hij doet spuitje klaarmaken, optrekken met andere naald en dan alles goed ontsmetten met alcohol doekje en dan de spuit erin.
 
Schoonmaken met alcohol etc is sowieso BS voor intramusculaire injectie. Wordt zelfs in ziekenhuizen niet eens meer gedaan, op een operatiekamer niet eens. Weet niet waar iedereen dat altijd vandaan haalt.
 
Bold veroorzaakt dit niet.

Infectie lijkt me nogal duidelijk. Of hij injecteert als een imbeciel, of de betreffende vial is gewoon niet steriel / is vervuild.

Het is dat merken niet besproken mogen worden, maar daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
 
Ik ontsmet ook niets alvorens ik injecteer, maar ik injecteer wel gewoon direct vanuit onder de douche. Denk dat de ruimte waar je de injectie zet eerder voor contaminatie zorgt dan en wel of niet ontsmette huid.

Anyway als je denkt dat het de bold is, dan zou ik gewoon eens 1ml bold alleen zetten en zien wat er gebeurt.
 
Bold veroorzaakt dit niet.

Infectie lijkt me nogal duidelijk. Of hij injecteert als een imbeciel, of de betreffende vial is gewoon niet steriel / is vervuild.

Het is dat merken niet besproken mogen worden, maar daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Het merk weten gaat je weinig opleveren, bijna elk UG heeft weleens een klote batch en kan voor problemen zorgen. In dat opzicht blijft het Russische roulette spelen ;)
 
Denk inderdaad dat hij allergisch is van een van de oplosmiddelen/olie aangezien hij ook al last had bij een ander merk. Even aan je dealer vragen of hij weet welke olie en oplosmiddelen gebruikt worden bij die merken
 
Ja hij gaat nu 1x de bold niet zetten. Kijken of het dan nog steeds is en anders stopt ie er helemaal mee. Zijn lichaam is duidelijk aan het protesteren en is er nu echt gewoon ziek van. Hij is nog steeds aan t overgeven en kan niet lopen van de pijn.

Hou jullie wel up-to-date over de verdere ontwikkelingen.
 
Pus met aspire een?

Zet hij alles steeds in de zelfde spot? Zelfs met ontsteking?
 
Ik ontsmet ook niets alvorens ik injecteer, maar ik injecteer wel gewoon direct vanuit onder de douche. Denk dat de ruimte waar je de injectie zet eerder voor contaminatie zorgt dan en wel of niet ontsmette huid.

Anyway als je denkt dat het de bold is, dan zou ik gewoon eens 1ml bold alleen zetten en zien wat er gebeurt.

Desinfecteren van de huid is denk niet per se nodig nee, ik doe het wel maar dat is dan een gewoonte van mij.
Better safe than sorry ;) Naalden uit closed verpakking hoef je verder ook niks aan te doen.
Wat mij trouwens wel geadviseerd werd vanaf het begin is om de rubberen dop (van de vials) elke keer pre usage even schoon te maken ook.
Hier kan namelijk wel het een en ander op terecht komen.
 
Ja dat denk ik dus ook. Ik denk dat het aab de bold ligt. Dit heeft ie verder nooit gebruikt op de vorige keer na toen die ook zoveel last had en 2 tennisballen in ze bil had. Toen is die gestopt en gaan bridgen en alles omgewisseld naar een ander merk, alleen heeft ie t nu weer. Hij is toen ook naar ziekenhuis geweest en 2 echo's laten maken en ze zeiden dat ze bulten vanzelf zouden verdwijnen. Dat is nu 6 weken geleden.

Aangezien hij meerdere keren zonder problemen test en tren heeft gezet en nu 2x problemen met bold, lijkt mij dat het door de bold komt. Dus mischien even bold eruit voor een week en dan kijken of het beter is. Dan weten we t zeker.

Die reacties op bold lijken mij stug (maar kan dat niet met zekerheid zeggen).
Maar goed, eerst eenvoudig testen door te injecteren zonder bold en kijken of het wegtrekt.

En aangezien hij al 2 verschillende merken heeft gebruikt even uitzoeken welke batchnummers / series dit zijn.
En dan kijken of je bij de dealer kan achterhalen welke oplosmiddelen / olie hierin gebruikt wordt.
Zie je overeenkomsten dan heb je al iets, vergelijk het met degene van de tren/test en je weet meer.
 
Desinfecteren van de huid is denk niet per se nodig nee, ik doe het wel maar dat is dan een gewoonte van mij.
Better safe than sorry ;) Naalden uit closed verpakking hoef je verder ook niks aan te doen.
Wat mij trouwens wel geadviseerd werd vanaf het begin is om de rubberen dop (van de vials) elke keer pre usage even schoon te maken ook.
Hier kan namelijk wel het een en ander op terecht komen.

Dat schoonmaken van het rubberen dopje is idd een goeie
 
Desinfecteren van de huid is denk niet per se nodig nee, ik doe het wel maar dat is dan een gewoonte van mij.
Better safe than sorry ;) Naalden uit closed verpakking hoef je verder ook niks aan te doen.
Wat mij trouwens wel geadviseerd werd vanaf het begin is om de rubberen dop (van de vials) elke keer pre usage even schoon te maken ook.
Hier kan namelijk wel het een en ander op terecht komen.

Ja idd. Maar hij trekt ze op met 0.8 naald en dan wisselt ie m om naar 0.6 x 25. Dus hij injecteert sowieso met schone naald.

Ik zal m die nummers is na laten vragen .
Pus met aspire een?

Zet hij alles steeds in de zelfde spot? Zelfs met ontsteking?

Hij zette eerst alles in dezelfde spot, toen zat er alleen een kleine bult als die zijn spier aanspande. Daarna was het binnen 1 dag stuk erger. Maar het gekke is dat het nooit rood of gloeiend is geweest. Ook niet toen die pus optrok met de naald. Volgens de echo in het ziekenhuis was het niet eens een ontsteking. Vreemd verhaal.
 
Back
Naar boven