AndroidHealthClinic

T3 en CLEN

Bezoekers in dit topic

Bobby

Novice
Lid geworden
15 mei 2018
Berichten
9
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
26%
Beste lezers,

Graag wil ik van mensen die ervaring hebben met T3 en clen vragen naar advies bij een kuur van T3 en Clen.

Ik ben 29 jaar en weeg 115, 1.84 cm en 26% bodyfat.

Zelf heb ik helemaal geen ervaring met anabolen en heb dit nooit gedaan ik wil eerst T3 en clen kuur nemen wat voor cycle raden jullie mij aan.

Na deze keur wil ik ook een anavar kuur nemen met primobolan en clomid als na kuur.

Meningen zijn welkom maar vooral advies en kuurschema.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe maar gewoon niet
En je mag geen merken noemen!
 
Oké dankje wel maar wat is de reden dat je het mij afraad
 
Oké dankje wel maar wat is de reden dat je het mij afraad

Omdat je, zoals je zelf schrijft, geen ervaren hebt en zomaar wat gekocht hebt. Nu verwacht je dat wij een schema gaan maken, zo werkt het natuurlijk niet . Ga je eerst goed inlezen.

Zou trouwens eerst een stevige cut doen als je op 26% staat. (Zonder middelen)
 
Jij had zelf toch ook ooit geen ervaring
ik heb me zelf goed ingelezen ik verwacht ook niet dat jij of iemand anders een schema voor mij moet maken ik heb zelf een schema ik wil graag wat advies en doe maar gewoon niet helpt niet echt.

Maar als je toch de moeite neemt om te reageren op deze topic geef me dan aub wat goed advies bijvoorbeeld met wat je bedoelt met dat ik zomaar iets gekocht heb ?

Zelf heb ik deze schema voor t3 en clen

Week 1

T3:

Dag 1: 12,5 halve pil

Dag 2: 12,5 halve pil

Dag 3: 12,5 halve pil

dag 4: 25 mcg hele pil

dag 5: 25 mcg hele pil

dag 6: 25 mcg hele pil

dag 7: 25 mcg hele pil


Clen 20 mcg per dag


Week 2

T3:

dag 1: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 2: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 3: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 50 mcg 2 pil

dag 6: 50 mcg 2 pil

dag 7: 50 mcg 2 pil


Clen 20 mcg per dag


Week 3 en 4

T3: 2 weken 75 mcg 3 pillen per dag


Week 5

T3:

dag 1: 50 mcg 2 pil

dag 2: 50 mcg 2 pil

dag 3: 50 mcg 2 pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 6: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 7: 37,5 mcg anderhalve pil


Clen 20 mcg per dag


Week 6

T3:

dag 1: 25 mcg hele pil

dag 2: 25 mcg hele pil

dag 3: 25 mcg hele pil

dag 4: 25 mcg hele pil

Dag 5: 12,5 halve pil

Dag 6: 12,5 halve pil

Dag 7: 12,5 halve pil


Clen 20 mcg per dag
 
T3 zonder AAS..voel je je wel goed?

Clen kan prima, maar is eigenlijk ook onzin op 26%.

Hoe is je voeding en trainingsschema?
 
Jij had zelf toch ook ooit geen ervaring
ik heb me zelf goed ingelezen ik verwacht ook niet dat jij of iemand anders een schema voor mij moet maken ik heb zelf een schema ik wil graag wat advies en doe maar gewoon niet helpt niet echt.

Maar als je toch de moeite neemt om te reageren op deze topic geef me dan aub wat goed advies bijvoorbeeld met wat je bedoelt met dat ik zomaar iets gekocht heb ?

Zelf heb ik deze schema voor t3 en clen

Week 1

T3:

Dag 1: 12,5 halve pil

Dag 2: 12,5 halve pil

Dag 3: 12,5 halve pil

dag 4: 25 mcg hele pil

dag 5: 25 mcg hele pil

dag 6: 25 mcg hele pil

dag 7: 25 mcg hele pil


Clen 20 mcg per dag


Week 2

T3:

dag 1: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 2: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 3: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 50 mcg 2 pil

dag 6: 50 mcg 2 pil

dag 7: 50 mcg 2 pil


Clen 20 mcg per dag


Week 3 en 4

T3: 2 weken 75 mcg 3 pillen per dag


Week 5

T3:

dag 1: 50 mcg 2 pil

dag 2: 50 mcg 2 pil

dag 3: 50 mcg 2 pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 6: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 7: 37,5 mcg anderhalve pil


Clen 20 mcg per dag


Week 6

T3:

dag 1: 25 mcg hele pil

dag 2: 25 mcg hele pil

dag 3: 25 mcg hele pil

dag 4: 25 mcg hele pil

Dag 5: 12,5 halve pil

Dag 6: 12,5 halve pil

Dag 7: 12,5 halve pil


Clen 20 mcg per dag
Je hebt je in ieder geval niet goed ingelezen.

Stop die potjes maar weer even terug in de kast. En laat ons je helpen met je voeding (en eventueel training)
 
Of worden we hier keihard getrolled:trollface: Rambo1 ?
 
T3 zonder AAS..voel je je wel goed?

Clen kan prima, maar is eigenlijk ook onzin op 26%.

Hoe is je voeding en trainingsschema?

Ik train nu 6 dagen per week waar van 1 dag cardio de rest zijn meer kracht training en voedings schema is zoveel mogelijk eiwitten en geen koolhydraten
 
Je hebt je in ieder geval niet goed ingelezen.

Stop die potjes maar weer even terug in de kast. En laat ons je helpen met je voeding (en eventueel training)

Graag maar dus mijn schema is niet goed ?
 
Oké dankje wel maar wat is de reden dat je het mij afraad

Ik ben het eens met wat Rambo zegt. Je zit op een VP van 26%.
Zonder middelen kan je ook nog makkelijk veel (en ook snel) afvallen op een verantwoorde manier.
Het gelijk in gebruik nemen van middelen zoals Clen en Triiodothyronine (t3) valt dan af te raden.

Ik snap dat het in de beleving van mensen die moeite hebben met afvallen een stimulans kan zijn om goed aan de slag te gaan.
Echter is het zonde omdat het gewoon overbodig is. Als je het toch al gekocht hebt, bewaar het dan voor een later moment.
Ga goed aan de slag met voeding en beweging, en als je straks lekker bezig bent en ergens stagneert kan je altijd nog kijken.

26% VP en dan dit soort middelen is gewoon teveel van het goede.
Naast het feit dat het minder goed van voor je lichaam is omdat je ook zonder progressie kan boeken heb je ook risico op een soort verslaving.
Als jij gelijk vanaf het begin dit soort spullen gebruikt en naderhand (als je weer een tijdje stopt) en de progressie valt tegen wijt je dat aan de middelen.
En dan kan je in zo'n cyclus terecht komen waarin je denkt het nodig te hebben om überhaupt progressie te kunnen maken.

_______

--> Na deze keur wil ik ook een anavar kuur nemen met primobolan en clomid als na kuur.
Hier zou ik nu helemaal niet over nadenken. Eerst goed droppen in vet, dan later verdiepen als je het nog steeds wil in een goede eerste kuur.

Mijn aanname op dit moment is dat je ook geen kennis hebt over goede voeding of niet de moeite neemt om het concreet bij te houden.
(Of je bent er echt net mee begonnen) Mijn advies: begin hiermee qua verdieping, want voeding bepaald 80% van alles op dit gebied.
 
Ik ben het eens met wat Rambo zegt. Je zit op een VP van 26%.
Zonder middelen kan je ook nog makkelijk veel (en ook snel) afvallen op een verantwoorde manier.
Het gelijk in gebruik nemen van middelen zoals Clen en Triiodothyronine (t3) valt dan af te raden.

Ik snap dat het in de beleving van mensen die moeite hebben met afvallen een stimulans kan zijn om goed aan de slag te gaan.
Echter is het zonde omdat het gewoon overbodig is. Als je het toch al gekocht hebt, bewaar het dan voor een later moment.
Ga goed aan de slag met voeding en beweging, en als je straks lekker bezig bent en ergens stagneert kan je altijd nog kijken.

26% VP en dan dit soort middelen is gewoon teveel van het goede.
Naast het feit dat het minder goed van voor je lichaam is omdat je ook zonder progressie kan boeken heb je ook risico op een soort verslaving.
Als jij gelijk vanaf het begin dit soort spullen gebruikt en naderhand (als je weer een tijdje stopt) en de progressie valt tegen wijt je dat aan de middelen.
En dan kan je in zo'n cyclus terecht komen waarin je denkt het nodig te hebben om überhaupt progressie te kunnen maken.

_______

--> Na deze keur wil ik ook een anavar kuur nemen met primobolan en clomid als na kuur.
Hier zou ik nu helemaal niet over nadenken. Eerst goed droppen in vet, dan later verdiepen als je het nog steeds wil in een goede eerste kuur.

Mijn aanname op dit moment is dat je ook geen kennis hebt over goede voeding of niet de moeite neemt om het concreet bij te houden.
(Of je bent er echt net mee begonnen) Mijn advies: begin hiermee qua verdieping, want voeding bepaald 80% van alles op dit gebied.


Top dankje wel voor je uitgebreide advies ik ga dit zeker opvolgen
 
Top dankje wel voor je uitgebreide advies ik ga dit zeker opvolgen

Top, goed om te lezen dat je openstaat voor advies en deze wil opvolgen. In deze omgeving zijn vele mensen koppig en gaan ze alsnog hun eigen gang ;)
En nogmaals: zodra je echt de basics van voeding snapt zal je dit zoveel gaan opleveren en niet alleen tijdens de periode wanneer je wil afvallen.
Straks (indien je dat gaat doen in de toekomst) zal je dan ook begrijpen hoe je voeding moet zijn om optimale resultaten te behalen met AAS.

Ik weet dat het een lang traject kan zijn (ikzelf begon ook op 120kg) en heb toen ook eerst 2 jaar cardio only gedaan voordat ik begon met serieuze krachttraining.
Ben toen van 120kg ergens naar net boven de 80kg gegaan (geloof ik, is al een tijdje terug). En daarna eerst zonder AAS gaan krachttrainen.
Na anderhalf jaar serieuze krachttraining begonnen met AAS (wat voor sommigen alsnog kort is, maar ik was toen al 3,5 jaar gedisciplineerd bezig).
Heb trouwens nu 480 dagen op een row (dus zonder breaks) MyFitnessPal concreet ingevuld #500daysjubilieum incoming ;)

En tot nu toe nergens issues mee gehad en ben alleen maar tevreden met mijn huidige resultaat. En op dit moment uiteraard nog steeds bezig met progressie maken.
En ja, dan merk je ook gelijk of het meer een levensstijl van je is, of een tijdelijke hobby waar je na verloop van tijd mee stopt.
Maar goed, ga gewoon lekker aan de slag, valt het soms tegen? wees dan niet te streng voor jezelf en focus op long-term results.

Edit: een tip nog: als het mogelijk is, kijk voor een personal trainer in de buurt.
Niet voor personal guidance met het trainen, maar gewoon voor een maandelijkse vetmeting.
Dan houd je een beetje je VP en VVM in de gaten, heb je toch een soort stok achter de deur en deze metingen kosten vaak slechts een kwartier,
dus het hoeft je ook niet veel geld te kosten verder. Verder kan hij je ongetwijfeld ook zo nu en dan van goed advies voorzien.

In ieder geval succes!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel nee ik sta altijd open voor advies als ik zelf niet de nodige kennis van niet heb in dit geval zijn het anabolen.

Ik heb zelf 3 jaar geleden vanaf 2010 tot aan 2015 getraind toen was ik ook echt in top conditie en woog ik ook 85 kg wat normale gewicht is voor mij lichaam wat ik van me zelf weet.

In 2015 kreeg ik het heel erg druk met mijn werk dus was er geen tijd meer voor trainen nu wil ik het weer oppakken maar om het weer aan de gang te krijgen duurt het meestal wel even tot je weer helemaal erin zit.

Maar heel erg bedankt voor je advies en het delen van je eigen ervaring ik ben helemaal weer gemotiveerd top dankjewel
 
Niet doen. Gewoon een fatsoenlijk voedingsschema maken, en je er dan ook aan houden.

T3 en Clen zijn geen snoepjes. Beter bewaar je dat voor de laatste loodjes.
 
Niet doen. Gewoon een fatsoenlijk voedingsschema maken, en je er dan ook aan houden.

T3 en Clen zijn geen snoepjes. Beter bewaar je dat voor de laatste loodjes.

Top dankjewel zal
Ik doen
 
Jij had zelf toch ook ooit geen ervaring
ik heb me zelf goed ingelezen ik verwacht ook niet dat jij of iemand anders een schema voor mij moet maken ik heb zelf een schema ik wil graag wat advies en doe maar gewoon niet helpt niet echt.

Maar als je toch de moeite neemt om te reageren op deze topic geef me dan aub wat goed advies bijvoorbeeld met wat je bedoelt met dat ik zomaar iets gekocht heb ?

Zelf heb ik deze schema voor t3 en clen

Week 1

T3:

Dag 1: 12,5 halve pil

Dag 2: 12,5 halve pil

Dag 3: 12,5 halve pil

dag 4: 25 mcg hele pil

dag 5: 25 mcg hele pil

dag 6: 25 mcg hele pil

dag 7: 25 mcg hele pil


Clen 20 mcg per dag


Week 2

T3:

dag 1: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 2: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 3: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 50 mcg 2 pil

dag 6: 50 mcg 2 pil

dag 7: 50 mcg 2 pil


Clen 20 mcg per dag


Week 3 en 4

T3: 2 weken 75 mcg 3 pillen per dag


Week 5

T3:

dag 1: 50 mcg 2 pil

dag 2: 50 mcg 2 pil

dag 3: 50 mcg 2 pil

dag 4: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 5: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 6: 37,5 mcg anderhalve pil

dag 7: 37,5 mcg anderhalve pil


Clen 20 mcg per dag


Week 6

T3:

dag 1: 25 mcg hele pil

dag 2: 25 mcg hele pil

dag 3: 25 mcg hele pil

dag 4: 25 mcg hele pil

Dag 5: 12,5 halve pil

Dag 6: 12,5 halve pil

Dag 7: 12,5 halve pil


Clen 20 mcg per dag


Je schema is ruk even als je voedingsschema als je op 26% staat


Maargoed je gaat het toch gebruiken
 
Je schema is ruk even als je voedingsschema als je op 26% staat


Maargoed je gaat het toch gebruiken

Trek geen conclusies gebaseerd op wat je denkt jochie
 
Je schema is ruk even als je voedingsschema als je op 26% staat


Maargoed je gaat het toch gebruiken
Da's wel (heel) kort door de bocht. Iedereen begint ergens hè. Persoon A ziet het licht bij 18%BF, persoon B misschien pas bij 26%BF.

Moet hij daarom gelijk naar de AAS grijpen? Nee!
Maar hij moet toch ergens beginnen met die correcte schema's. Hij wil in ieder geval wel, laten we hem dan toch proberen te helpen (zonder AAS).
 
Trek geen conclusies gebaseerd op wat je denkt jochie

Moet je dan conclusies trekken op wat je niet denkt? Of wat probeer je nou duidelijk te maken 'jochie'
 
Back
Naar boven