Fitness Seller

Noodles van maar 45 kcal!?

Bezoekers in dit topic

Goud

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2016
Berichten
70
Waardering
25
Lengte
1m74
Kan iemand bevestigen of deze noodles echt maar 45 kcal zijn?

Op de verpakking staat
Per 100 gram 75 kcal
Het is een pakje van 60 gr

Maar kan toch nooit dat deze noodles maar 45 kcal zijn? Er gaan kruiden en olie in. Hoe kan dit haha

Gekocht bij de lidl trouwens

15264051663571520512264.jpg


1526405193947519809311.jpg
 
Dat kan niet daarom staat er ook dat het na bereiding 75 kcal per 100 gram is.

Gefeliciteerd je bent als een mongool in de misleidende verpakkingen getrapt. :roflol:
 
Dat kan niet daarom staat er ook dat het na bereiding 75 kcal per 100 gram is.

Gefeliciteerd je bent als een mongool in de misleidende verpakkingen getrapt. :roflol:
Ik had a zoiets... staat een * achter dus..... verder lezen maar het stond op zijn zijkant... dan moet je gaan liggen om het te lezen toch? :roflol:
 
Ik had a zoiets... staat een * achter dus..... verder lezen maar het stond op zijn zijkant... dan moet je gaan liggen om het te lezen toch? :roflol:

Ik draaide gewoon mijn telefoon :roflol:
 
Je kan trouwens echt op geen enkele manier de totale hoeveelheid kcal uitrekenen.. als je bijvoorbeeld 250 ml water toe moest voegen zit je op ongeveer 300 gram totaal dus 225 kcal..

Alleen staat er 'water toevoegen tot streep'

Al heb je netto gewicht 60 gram en is hoeveelheid macro's inclusief zout ongeveer 15 gram per 100 gram bereid.. dus ik zou er op gokken dat er 300 kcal in zit in totaal.. Dan moet je wel aannemen dat er nauwelijks tot geen vocht in de noodles zit voor je dit toevoegt.. maar dat lijkt me wel redelijk aannemelijk.
 
Gvd zit al 10 minuten naar een foto van een leeg noodle bakje te kijken. Out :roflol:
 
Je zet dat bakje op je keukenweegschaal en giet er water bij tot aan de streep en kijkt vervolgens wat het dan weegt.
 
idd, instant noodles is paupervoer...

Moet zeggen dat het soms wel handig is om even wat extra warme kcal naar binnen te stouwen, warm water kun je bij elk tankstation wel regelen. Ach je kan ook als een baas de McDonald's in lopen en hun magnetron voor babyvoeding gebruiken om je vreten op te warmen :roflol:
 
Back
Naar boven