Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook behoorlijk last van sides. Ik slik het maar gewoon (letterlijk), want de krachtgains en hardheid zijn niet misselijk. Van licht naar donker is erg lastig. Als de zon fel schijnt heb ik een rode gloed in mijn zicht en in de schemer is alles een tint warmer. Geel licht is oranje, wit licht is groenig. Dikke vette mindfuck en eigenlijk wel behoorlijk kut.

Als je 2 dagen stopt is het weg. Maar na 2 dagen heb ik het alweer. Die 5/2 methode is dus niet bepaald 'waterdicht'.

Misschien heb je het al geroepen, maar op welke dosering zit je? Die sides zouden in principe vanaf 75mg p/d moeten zijn toch?
 
Ik had de sides ook op 50mg/pdag, vond het verder niet heel vervelend. Nu 3 dagen klaar en alle sides zijn netjes verdwenen.
 
Misschien heb je het al geroepen, maar op welke dosering zit je? Die sides zouden in principe vanaf 75mg p/d moeten zijn toch?

Op 50mg per dag. De sides zijn niet per se dosis afhankelijk en zijn persoonsgebonden.
 
Ik had last van de ogen bij 50 mg. En helaas had ik nog veel meer bijwerkingen waardoor ik er mee moest stoppen
Want mijn aderen sprongen eruit en toename in kracht.
 
Dat je überhaupt nog reageert op zo'n reply...Jij geeft alleen maar aan dat het bijwerkingen zijn die je niet verwacht van S4 en meneer draait helemaal door. Iets met; Dan zoek je het toch lekker uit! Wat is dat met die gasten die hier aan de SARMs zitten en vervolgens allemaal ROID rage verschijnselen hebben man? :duh:
Waarom zou het fake zijn. Ik heb 2 merken gebruikt en bij allebei had ik veel bijverschijnselen waardoor ik helaas moest stoppen.
Ik ben niet tegen sarms ik baal juist dat is er zoveel last van heb. Want de hardheid van de spieren was super en mijn aderen sprongen eruit.
Vergeet niet het is geen vitaminepil is die je naar binnen gooit. Dat mensen claimen dat sarms geen bijwerkingen hebben is natuurlijk gelul.
Zelfs medicijnen kunnen bijwerkingen geven. Sarms is geen natuurlijk middel dus laat je niet wijs maken dat het gezond is en zonder bijwerkingen.
Er zijn inderdaad mensen die weinig of geen last daarvan hebben. Maar niemand weet wat het op langer termijn doet. Dat is het risico dat je neemt en
die ik ook genomen heb. Probeer het zou ik zeggen het werkt echt. Heb je geen last van bijwerkingen dan is dat mooi toch. Ik werd er helaas behoorlijk ziek van.
 
Probeer het zou ik zeggen het werkt echt. Heb je geen last van bijwerkingen dan is dat mooi toch.

Misschien het hele topic en eventueel andere posts van mij teruglezen...! Ik denk dat ik misschien wel de meeste SARMs van het hele forum heb uitgeprobeerd, dus ik weet redelijk waar ik het over heb. Heb me ook erg goed ingelezen voordat ik de eerste capsule popte. Heb alleen geen YK11 en S4 gebruikt, verder praktisch alles. Ik weet dus prima dat het geen vitaminepil of paracetamol is, maar ik heb geen enkele side ervaren. Enige waar ik last van kreeg waren gevoelige gewrichten, maar dat was omdat mijn kracht harder groeide dan mijn gewrichten aankonden...

Ik vermoed, en dat is puur door wat jij omschrijft qua sides, dat je (onbewust) geen SARMs hebt gekocht...
 
Ik heb ook behoorlijk last van sides. Ik slik het maar gewoon (letterlijk), want de krachtgains en hardheid zijn niet misselijk. Van licht naar donker is erg lastig. Als de zon fel schijnt heb ik een rode gloed in mijn zicht en in de schemer is alles een tint warmer. Geel licht is oranje, wit licht is groenig. Dikke vette mindfuck en eigenlijk wel behoorlijk kut.

Als je 2 dagen stopt is het weg. Maar na 2 dagen heb ik het alweer. Die 5/2 methode is dus niet bepaald 'waterdicht'.

Nou naar dat woord was ik inderdaad op zoek om het te beschrijven, mindfuck. Beschrijft het hele gebeuren perfect. Helemaal omdat het, althans bij mij, niet constant aanwezig is. Daardoor heb ik het idee dat ik er ook totaal niet aan wen. Of het zijn nog de beginselen en dat het nog continu gaat worden. We zullen het zien.

Maar goed te horen dat het geen kwaad kan! Dan gaan we lekker door en kijken we wel hoe het zich ontwikkeld :cool:
 
Misschien het hele topic en eventueel andere posts van mij teruglezen...! Ik denk dat ik misschien wel de meeste SARMs van het hele forum heb uitgeprobeerd, dus ik weet redelijk waar ik het over heb. Heb me ook erg goed ingelezen voordat ik de eerste capsule popte. Heb alleen geen YK11 en S4 gebruikt, verder praktisch alles. Ik weet dus prima dat het geen vitaminepil of paracetamol is, maar ik heb geen enkele side ervaren. Enige waar ik last van kreeg waren gevoelige gewrichten, maar dat was omdat mijn kracht harder groeide dan mijn gewrichten aankonden...

Ik vermoed, en dat is puur door wat jij omschrijft qua sides, dat je (onbewust) geen SARMs hebt gekocht...
Het was wel degelijk sarms. Ik heb het merk focused nutrition en enhanced athlete liquid gebruikt.
En dat zijn bekende merken. En als het geen sarms waren dan had ik ook niet bij allebei de bijwerking van de ogen gehad.
Maar ik had veel meer bijwerkingen. Ik heb allebei de merken van wat ik over had aan mij trainingsmaat gegeven en die
had nergens last van. behalve van haargroei.Je kan wel alles er van gelezen hebben maar dat wil niet zeggen dat het een middel is
die veilig is en geen bijwerkingen geeft En dat jij geen bijwerkingen ervaart dat kan want zo zijn er meer. Als je op daar vanuit gaat wat op
internet staat over sarms Waarom wordt het dan helemaal verboden in Amerika. Ik denk niet omdat het veilig is..
Er zijn heel veel mensen die sarms gebruiken. Hoeveel van die mensen zitten op forums en praten over hun ervaring.
Dat zijn er maar heel weinig. In America word het verboden omdat het hartaanvallen kan veroorzaken en herseninfarcten.
Wat ook door medische experts wordt beweert. Op You Tube enz zie je bodybuilders claimen dat het veilig is. Bodybuilders
die geen enkele medische achtergrond hebben. Ik word er echt ziek van en dat is pech hebben.
 
Nou naar dat woord was ik inderdaad op zoek om het te beschrijven, mindfuck. Beschrijft het hele gebeuren perfect. Helemaal omdat het, althans bij mij, niet constant aanwezig is. Daardoor heb ik het idee dat ik er ook totaal niet aan wen. Of het zijn nog de beginselen en dat het nog continu gaat worden. We zullen het zien.

Maar goed te horen dat het geen kwaad kan! Dan gaan we lekker door en kijken we wel hoe het zich ontwikkeld :cool:
Onthou wel goed dat het geen dokter is die zegt dat het geen kwaad kan. Als je het aan je huisarts vraagt dan denk ik dat hij er iets anders over denkt.
Wie weet krijg je over 5 of 10 jaar wat aan je ogen. Niemand weet dat. Jij neemt het risico en dat mag. Maar ga niet af op wat een gebruiker zegt.
Ervaar het zelf wat het met je doet. Maar hou er rekening mee dat niemand weet wat de effecten op langere termijn zijn.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Het is niet voor niks dat de meeste wetenschappelijke onderzoeken naar sarms al jaren geleden zijn stopgezet.
 
Onthou wel goed dat het geen dokter is die zegt dat het geen kwaad kan. Als je het aan je huisarts vraagt dan denk ik dat hij er iets anders over denkt.
Wie weet krijg je over 5 of 10 jaar wat aan je ogen. Niemand weet dat. Jij neemt het risico en dat mag. Maar ga niet af op wat een gebruiker zegt.
Ervaar het zelf wat het met je doet. Maar hou er rekening mee dat niemand weet wat de effecten op langere termijn zijn.

De meeste dokters gaan je er geen ene reet over kunnen zeggen.
 
Onthou wel goed dat het geen dokter is die zegt dat het geen kwaad kan. Als je het aan je huisarts vraagt dan denk ik dat hij er iets anders over denkt.
Wie weet krijg je over 5 of 10 jaar wat aan je ogen. Niemand weet dat. Jij neemt het risico en dat mag. Maar ga niet af op wat een gebruiker zegt.
Ervaar het zelf wat het met je doet. Maar hou er rekening mee dat niemand weet wat de effecten op langere termijn zijn.

Ja en die weet er nog minder vanaf. Die geeft altijd advies waarbij die op 'safe' speelt. Maar ik snap je punt.
 
Laatst bewerkt:
Je kan wel alles er van gelezen hebben maar dat wil niet zeggen dat het een middel is
die veilig is en geen bijwerkingen geeft

Heb ik ergens gezegd dat het veilig is of dat het geen bijwerkingen heeft? Ik heb gezegd dat IK er geen bijwerkingen van had. Graag de hele context lezen...Je luistert niet naar wat anderen hier roepen en je leest ook nog eens niet goed.

Ik word er echt ziek van en dat is pech hebben.

Ja, dat is klote voor je....Dan maar natural proberen groot te worden. Succes!
 
Waarom het dan vragen aan je huisarts als hij het toch niet kent?!!!
Mijn huisarts weet wat anabolen zijn en wat het voor bijwerkingen geeft en wat het met je lichaam doet.
Sarms kon hij niet omdat het geen bekend middel is. En niet als medicijn of voor een ander medische aandoening gebruikt wordt.
En ik heb het met de arts erover gehad omdat ik er ziek er van werd. En hij verklaarde me voor gek toen hij het even had opgezocht.
 
AAS komt niet echt aan bod bij de opleiding van een huisarts.
 
Mijn huisarts weet wat anabolen zijn en wat het voor bijwerkingen geeft en wat het met je lichaam doet.
Sarms kon hij niet omdat het geen bekend middel is. En niet als medicijn of voor een ander medische aandoening gebruikt wordt.
En ik heb het met de arts erover gehad omdat ik er ziek er van werd. En hij verklaarde me voor gek toen hij het even had opgezocht.

Hahahaha 95% van de huisartsen kennen alleen wat er op de bijsluiter staat,als ze hem zouden aflezen . Hun kennis is zo goed als nihil.

En als je de buisluiter leest dan moet je ook geen aspirine en paracetamol of welk ander medicijn dan ook nemen.

Beweer ik dat het gezond is neen. Maar wat een huisarts er over weet is zo goed als niks dus daar ben je dan verder ook niks mee.
 
Back
Naar boven