XXL Nutrition

Gestopt (v) Spareribbies contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spareribs

Cool Novice
Lid geworden
3 dec 2017
Berichten
56
Waardering
304
Lengte
1m65
Massa
60kg
Oké, bij deze mijn contest log:D

Laat ik eerst beginnen om mijzelf fatsoenlijk voor te stellen want dat heb ik nog niet echt gedaan:rolleyes:

Ik ben Elisa, 28 jaar en woon in noord-holland.
Eind januari 2017 ben ik uit pure frustratie begonnen met trainen na een zieke, zieke break-up, het was nooit mijn bedoeling geweest om te gaan bodybuilden, heb op paardrijden na ook geen sport achtergrond, sterker nog ik leefde op patat, frikandellen en mayonaise, (gek genoeg wel altijd slank gebleven):roflol:
Anyway, Ik heb echt veel aan de gym gehad tijdens een half jaar lang drama en gestalk van die ex van me, uiteindelijk heeft hij mij van de snelweg proberen te rijden, dat is waar bij mij de knop om ging en ik besloot dat ik mijzelf f*cking trots ga maken, mijn nieuwe doel werd sapcup 2018 mee doen (bikini fitness klasse):cool:
Tijdens mijn research kwam ik natuurlijk ook bij dit forum terecht, veel aan gehad, hoop kennis hier :thumb:
Zo nu en dan heb ik een fotootje van mijn "transformatie" in het topic "post je laatst genomen foto (of zoiets:knipoog:)" gepost, voorderest ben ik niet de aangewezen persoon om nuttige adviezen/antwoorden te geven dus ik lees veel maar reageer niet:emo:

Goed, nu dus deze log:D

Het voelt een beetje als vals spelen, ik ben al in mijn beste shape ever:grinny:

Mijn doel is meer massa:flexgrin:

Lengte: 1.66
Gewicht: 62kg

Ik train 5-6 dagen in de week, geen vaste rustdagen, is maar net hoe het uitkomt. Na een rust dag ga ik gewoon verder waar ik in dit rijtje gebleven was;

Benen
Push
Pull

5min warming-up op de crosstrainer, verder geen cardio. Wel heb ik een hond waar ik elke dag mee loop en zit in de paarden wat fysiek vrij zwaar is;)

Mijn voeding heb ik zelf samen gesteld door elke keer wat toe te voegen/weg te laten/verminderen/etc. mijn lichaam reageert heel snel op wat ik eet en zo ben ik uitgekomen op wat ik nu eet en dat gaat erg goed:thumbs:

S'ochtends begin ik met een proteïne shake(xxl green proteïne (want van whey krijg ik een lelijke huid)) (omdat ik sochtends echt geen hap door mijn keel krijg).

Later 9 eetlepels havermout in 350ml water (melk gaat niet want lelijke huid:emo:) en een beetje kaneel.

2 gekookte eitjes.

Na trainen weer green proteïne en 4/7dagen bananen pannenkoeken met blauwe bessen en rozijnen eventueel nog aardbeien of wat kwark dr op en 3/7 dagen 2 crackers met tonijn avocado en zongedroogde tomaatjes (ik vind allebei super lekker en na proberen is het zo het best verdeeld, bij 7/7 pannenkoeken val ik teveel af, bij 7/7 crackers kom ik aan).

Savonds eet ik rijst met kip(gemarineerd in een beetje ketjap) en broccoli/sperziebonen, hoeveelheden weet ik niet precies.

Voordat ik ga slapen eet ik nog 250ml magere kwark met blauwe bessen, rozijnen, lijnzaad en amandelen/walnoten.

Vrijdag is zowiezo patat dag!! (Patat ipv avondeten, de rest blijft hetzelfde)

Elke dag neem ik 1stuk pure chocola.
En als ik echt heel erg trek heb pak ik iets van vleeswaren uit de koelkast.

20180516_202010.jpg
Voor het idee van de hoeveelheid.


In de ochtend drink ik 2 kopjes koffie met een klein beetje volle melk en daarna ga ik over op water en groene thee, alleen bij het avond eten drink ik 1 glas limonade.

Makkelijk vol te houden en ik heb ook echt geen moeite, gelukkig heeft iedereen in mijn omgeving er ook super veel respect voor en niemand dringt aan om toch iets te eten/drinken wat niet "mag".

Voor deze contest ga ik beginnen mijn rijst en havermout wat omhoog te doen, en van daaruit kijken wat er gebeurt :flex:

Oké de begin foto's, gezicht weggewerkt omdat ik kijk als een aap, poseren moet ik nog leren dus ik hoop dat deze poses voldoen:)

Mijn rechter quat is helemaal in het begin eens gescheurd (iets teveel frustratie in mijn squat gestopt:emo:) dat zie je op deze foto goed.
20180515_092228.jpg


20180515_092203.jpg


20180515_092133.jpg


20180515_152819.jpg


Succes ook voor alle andere deelnemers:clap:

Let's gooo!!
 
Laatst bewerkt:
Yeahhhh ... First in! :D

Top dat je meedoet en een hele mooie basis!

Let's Rock girl! :lifter:
Succes!
 
Mooi begin fysiek! Succes!
 
Leuk dat je meedoet! Je hebt een prachtig startfysiek zeg, aardig wat massa en al op een mooi vetpercentage! Ik moest m'n best doen om niet even stiekem in een hoekje te huilen toen ik mijn startfysiek met de jouwe vergeleek :roflol:

Heel veel succes, je gaat hoge ogen gooien denk ik! :heart:
 
In! Succes :thumbs:
 
Anyway, Ik heb echt veel aan de gym gehad tijdens een half jaar lang drama en gestalk van die ex van me
I Xyzyx I wat heb je nou weer gedaan.

Goed figuur! Heb je ergens nog begin foto's? Volgens mij wel behoorlijke progressie in het jaartje dat je sport. Succes!
 
Ook hier in! Inderdaad nu al een mooi fysiek hoor.....
 
Mooie shape!! Suc6:)
 
Lekker ex heb jij???

Maar je hebt al goed je best gedaan, netjes hoor:thumb:
 
Erg mooi fysiek heb je op dit moment! Gaat vast hoge ogen gooien als je alle moeite erin stopt zoals je dat de afgelopen tijd gedaan hebt.
 
IN! Wat een mooi startfysiek al! Succes.
 
Mooi fysiek al! ik ga je volgen. succes
 
In
 
Dit beloofd veel goeds. succes!
 
In voor spareribs.

Goeie shape al!
 
In
 
In! En ik sluit mij aan bij de rest, jouw startfysiek is werkelijk waar prachtig!:bow2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven