Fitness Seller

Maaltijdvervanger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mladen

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
454
Waardering
70
Hoi,

Graag zou ik een van mijn maaltijden door een maaltijdvervanger willen vervangen.
Hebben jullie ervaringen met bepaalde merken? Kwaliteit, macro's en smaak vind ik het belangrijkst.

Thanx!
 
www.xxlnutrition.com

Bestel je pot whey en gemalen havermout

Ga je naar supermarkt en haal je melk en lijnzaad olie

Pak je je gratis shakebeker van xxl, of als je een andere goodie besteld had bestel je nog een emmer whey en bestel je nu wel het goede assecoire.

300 ml melk
15 ml lijnzaad olie
50 gram whey
100 gram havermout

Gooi je allemaal in die shakebeker

Ff schudden

En opdrinken

800 kcal, goede macro's. Wel voldoende groente en fruit er bij vreten of multivitamine slikken. Kun je ook bij xxl kopen

Succes
 
www.xxlnutrition.com

Bestel je pot whey en gemalen havermout

Ga je naar supermarkt en haal je melk en lijnzaad olie

Pak je je gratis shakebeker van xxl, of als je een andere goodie besteld had bestel je nog een emmer whey en bestel je nu wel het goede assecoire.

300 ml melk
15 ml lijnzaad olie
50 gram whey
100 gram havermout

Gooi je allemaal in die shakebeker

Ff schudden

En opdrinken

800 kcal, goede macro's. Wel voldoende groente en fruit er bij vreten of multivitamine slikken. Kun je ook bij xxl kopen

Succes
Dat is eigenlijk het gene waar ik mijn ochtend mee start. Ik was op zoek naar iets makkelijks voor op mijn werk.
 
Dat is eigenlijk het gene waar ik mijn ochtend mee start. Ik was op zoek naar iets makkelijks voor op mijn werk.

Wat is er hier dan niet makkelijk genoeg aan?

Is het op voorhand afwegen van havermout en whey dan zoveel moeite dat het nog makkelijker moet?
 
plenny shake. tegenwoordig ook bij de appie!
 
Als mengen van havermout met whey teveel moeite is en je budget het toelaat.... zou je protein pudding kunnen overwegen.
XXL heeft een Protein pudding met als KH bron HDP. Schijnt minder kcal te bevatten en bevat wel aardig wat eiwitten.

Q) There are carbohydrates in the pudding. Doesn’t that make you fat?
A) These carbohydrates are a special kind of starch (HDP). They act like nutrition fibers and have only 1,3 kcal per gram instead of 4kcal per gram.
 
Als mengen van havermout met whey teveel moeite is en je budget het toelaat.... zou je protein pudding kunnen overwegen.
XXL heeft een Protein pudding met als KH bron HDP. Schijnt minder kcal te bevatten en bevat wel aardig wat eiwitten.

Q) There are carbohydrates in the pudding. Doesn’t that make you fat?
A) These carbohydrates are a special kind of starch (HDP). They act like nutrition fibers and have only 1,3 kcal per gram instead of 4kcal per gram.

Dan kan je evengoed een blikje vis opentrekken en dat eten ipv die pudding imo.

Even makkelijk en goedkoper.

En verder denk ik dat TS zn voedingsschema niet veel zal voorstellen.

Smorgens shake,smiddags wil hij dan een maatijdvervanger.
 
Dan kan je evengoed een blikje vis opentrekken en dat eten ipv die pudding imo.

Even makkelijk en goedkoper.

En verder denk ik dat TS zn voedingsschema niet veel zal voorstellen.

Smorgens shake,smiddags wil hij dan een maatijdvervanger.
Imo kan je ook genoeg alternatieven vinden die eenvoudig zijn. Maar een blikje tonijn als ontbijt zou er rond een uurtje of 8:00 wel ingaan.. maar niet om 5:00 in de ochtend. :o

Maar er zijn genoeg eenvoudige alternatieven. Je kan ook gewoon een bak kwark pakken met wat rijstwavels met pindakaas oid. Ook simpel.
Blik bonen mee en mengen met een blik tonijn en wat cherrytomaatjes. Ben je ook snel klaar en buiten de koeling houdbaar ook. Flesje ketchup op je werk zetten en klaar.
Pak wraps en pakje kipfilet mee... fles ketchup had je er toch al staan...

Mogelijkheden genoeg. En lekker maken kan je dingen heel eenvoudig. ;)
 
Imo kan je ook genoeg alternatieven vinden die eenvoudig zijn. Maar een blikje tonijn als ontbijt zou er rond een uurtje of 8:00 wel ingaan.. maar niet om 5:00 in de ochtend. :o

Maar er zijn genoeg eenvoudige alternatieven. Je kan ook gewoon een bak kwark pakken met wat rijstwavels met pindakaas oid. Ook simpel.
Blik bonen mee en mengen met een blik tonijn en wat cherrytomaatjes. Ben je ook snel klaar en buiten de koeling houdbaar ook. Flesje ketchup op je werk zetten en klaar.
Pak wraps en pakje kipfilet mee... fles ketchup had je er toch al staan...

Mogelijkheden genoeg. En lekker maken kan je dingen heel eenvoudig. ;)

Hij wil iets voor op zn werk(dan ga ik ervan uit dat hij smiddags ofzo bedoeld).

Want voor in de ochtend heeft hij zn shake.

En dan nog waarom moet je dan een maaltijdvervanger hebben.
 
Hij wil iets voor op zn werk(dan ga ik ervan uit dat hij smiddags ofzo bedoeld).

Want voor in de ochtend heeft hij zn shake.

En dan nog waarom moet je dan een maaltijdvervanger hebben.
Daarom noem ik ook gewoon wat simplel voorbeelden van makkelijke maaltijden ;)

www.musclemeat.nl

Leef je uit..

Heb je geen magnetron op je werk dan koop je er gewoon 1 en zet je die op je werk neer :roflol:
Kan je ook prima gewoon koud eten allemaal. ;)
Pasta/rijstsalade van maken.. alles is al gaar en gewoon in een bak mikken en tegen de tijd dat je gaat ten is het ontdooit. Prima zomer voer ook meteen ;)
 
Daarom noem ik ook gewoon wat simplel voorbeelden van makkelijke maaltijden ;)


Kan je ook prima gewoon koud eten allemaal. ;)
Pasta/rijstsalade van maken.. alles is al gaar en gewoon in een bak mikken en tegen de tijd dat je gaat ten is het ontdooit. Prima zomer voer ook meteen ;)

Ik vind koud echt nasty :p

mladen wat is eigenlijk de reden dat je een maaltijdvervanger zoekt?
 
Geloof me ... als je alleen nog maar op vloeibaar voedsel kan leven... dat is pas nasty.. :o dan is een koude MM maaltijd echt een genot! :)

Ik heb een "eetstoornis" waardoor eten nooit een genot is. Als ik eten in mijn maag heb voel ik me gewoon verneukt. Dus vaak zat op chocomel en shakes geleefd (vandaar de kut gains). Maar goed, ik kan verder wel normaal functioneren.. alleen ik heb wel liever mijn voedsel vloeibaar :roflol:
 
Gemakzucht wrs.

Ja dan koop je toch gewoon een magnetron en stouw je bakje met eten daar in?:dunno:

2x zo veel koken kost in principe niet zoveel extra tijd
De helft in een bakje gooien kost ook niet zoveel tijd
En 2 minuten in de magnetron douwen kost ook niet zoveel tijd.. :o
 
Ja dan koop je toch gewoon een magnetron en stouw je bakje met eten daar in?:dunno:

2x zo veel koken kost in principe niet zoveel extra tijd
De helft in een bakje gooien kost ook niet zoveel tijd
En 2 minuten in de magnetron douwen kost ook niet zoveel tijd.. :o

Is voor sommigen nog te veel werk.

Als je dan toch persé vloeibaar wil eten (vanwege dat je je eten dan vluggen binnen hebt ofzo) dan snap ik niet wat er zoveel moeilijker aan is om de avond ervoor je whey,havermoutpoeder af te wegen en in een bakje of in je shake beker mee te nemen naar het werk.
Is 2 minuutjes meer werk tov een zakje met maatlijdvervanger open te scheuren.
 
Ik heb een "eetstoornis" waardoor eten nooit een genot is. Als ik eten in mijn maag heb voel ik me gewoon verneukt. Dus vaak zat op chocomel en shakes geleefd (vandaar de kut gains). Maar goed, ik kan verder wel normaal functioneren.. alleen ik heb wel liever mijn voedsel vloeibaar :roflol:
Das ook wel balen ja... :( maar dan kan je iig nog wel kiezen wat je aan vloeibare "hap" neemt.. :o scheelt ook al.. kan je iig wat pakken wat je lekker vind. :D
 
Dat is eigenlijk het gene waar ik mijn ochtend mee start. Ik was op zoek naar iets makkelijks voor op mijn werk.
Sorry hoor, maar dit is echt te belachelijk voor woorden :roflol:

whey + havermout mengen met water/melk in een shakebeker. Wat wil je hier nog makkelijker aan hebben?

Luie flikker.
 
Back
Naar boven