MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (17 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Gaf hond 2 kauwbotjes, weet ze niet welke ze eerst op moet eten en zit nou al 5 minuten dom heen en weer te kijken terwijl ze er af en toe 1 oppakt en weer neerlegt. :roflol:
     
    Dat mijn moeder een foto heeft gestuurd van een kitten van 8 weken die ze net heeft opgehaald...

    OJA!
    En ik ben vandaag met mijn contest log begonnen!
     
    Gisteren getraind na een zeer lange break door m'n pols.
    De spuit in de schouder lijkt goed geholpen te hebben en de pols is pijnloos (dankzij de Feldene).

    Ondanks de zeer zware training (heb me niet kunnen inhouden, 70 min getraind, 900 kcal!!) voel ik nergens (spierpijn).
    Ik woog deze ochtend 92 kilo, en dat is 800 gram minder dan gisteren (al weet ik wel dat je dat niet per dag moet bekijken maar na een twee tal weken.
    Ik denk straks terug een half uur cardio te doen.

    Dus ik ben blij.
     
    Dat mijn moeder een foto heeft gestuurd van een kitten van 8 weken die ze net heeft opgehaald...

    OJA!
    En ik ben vandaag met mijn contest log begonnen!

    Blijkbaar houdt je moeder meer van jou dan jij van het forum
     
    De gym binnen lopen en zien dat alle plates gewoon zijn opgeruimd. :eek:

    Never happens... alleen als je om 06.00 scherp binnen komt omdat de eigenaar de avond ervoor vlak voor sluitingtijd alles heeft opgeruimt (wat ook bijna nooit voorkomt, luie bastard).

    Wat mijn dag goed maakte: 1e van mijn drie refeed dagen... zoooo aan toe.

    Mijn kids die ontdekt hebben dat ze met de groene band op de powerrack kunnen bungie-schommelen en de jongste die ontdekt heeft dat ze haar grote zus weg kan weg schieten met voorgenoemde constructie...
     
    Laatst bewerkt:
    Zit al 4 dagen gewoon wat te lullen tegen een bewoner ook al reageert hij niet.
    "Euh, je weet toch dat J. doof is hé?"
    Wut :roflol:

    Zou al boeken kunnen schrijven ondertussen.

    I Xyzyx I is een beetje braafjes de laatste tijd, misschien kan jij z'n plek innemen en ons verblijden met bijzondere verhalen
     
    sINclx2l.jpg
    Je was he sleutelbos kwijt?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Gaf hond 2 kauwbotjes, weet ze niet welke ze eerst op moet eten en zit nou al 5 minuten dom heen en weer te kijken terwijl ze er af en toe 1 oppakt en weer neerlegt. :roflol:

    Een beetje zoals jij kijkt als je vmbo chickies een extra tussenuur hebben en in de lokale speeltuin rondhangen.
     
    Een beetje zoals jij kijkt als je vmbo chickies een extra tussenuur hebben en in de lokale speeltuin rondhangen.

    :roflol: laatst nog wel burnout gemaakt op schoolplein toen ik zusje van vriend ophaalde.

    Was dat hele kind vergeten dus zij was ook nog echt de enige op dat schoolplein. Gelijk boos omdat ze wss stoer wilde zijn omdat ze met auto opgehaald werd. :o
     
    Back
    Naar boven