AndroidHealthClinic

Winstroll (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gerben

Novice
Lid geworden
16 mei 2018
Berichten
3
Waardering
0
Beste leden,

10 dagen geleden ben ik begonnen met een winstrol kuurtje. 6 weken 50mg per dag. Nou kreeg ik na een week last van een drukkend gevoel op de borst. Ik ben er toen mee gestopt en vandaag naar de dokter gegaan. Het was volgens hun niks cardiaals na alle metingen en moest een spier zijn. Nou vraag ik me af heeft het zin om er weer mee te beginnen of is dit vragen om dezelfde problemen. Zit zelf namelijk in dubio van als het alleen een spier is ff herstellen en dan weer trainen, maar andere kant vraag ik me af of ik dan niet weer hetzelfde probleem krijg. Hoe denken jullie daar daarover?
 
Waarom ben je begonnen met Winny ?

Wat zijn je stats (incl Vp%) en je trainingservaring ?
 
Waarom ben je begonnen met Winny ?

Wat zijn je stats (incl Vp%) en je trainingservaring ?

Ik kan werkelijk geen enkele reden verzinnen wat dat te maken heeft met z'n vraag. Of straffen de AAS-goden je met een drukkend gevoel op je chest als je stats/ervaring nog niet kuurwaardig zijn?

*edit* Om zelf on topic te blijven, geen idee wat het kan zijn. Als de dok zegt dat het niets ernstigs is kun je het altijd nog een x weer proberen.
 
Eerste kuurtje?
 
Sorry ik wist niet dat ik me moest verantwoorden op mijn eigen vraag, maar ik ben 1,76 lang, weeg 77kg en heb een vp van 15%. Ik train nu zo’n 3 jaar en moet dan wel eerlijk toegeven dat ik me in het begin niet heb beziggehouden met voeding. Het is mijn 1e kuurtje en heb hiervoor gekozen, omdat het een van de lichstw kuren is en mn 1e keer is
 
Ik kan werkelijk geen enkele reden verzinnen wat dat te maken heeft met z'n vraag. Of straffen de AAS-goden je met een drukkend gevoel op je chest als je stats/ervaring nog niet kuurwaardig zijn?

*edit* Om zelf on topic te blijven, geen idee wat het kan zijn. Als de dok zegt dat het niets ernstigs is kun je het altijd nog een x weer proberen.

Vraag om achtergrond info ?
Ik kan me zoveel niet voorstellen, wil dan nog niet zeggen dat het geen relevante vragen zijn.

Sorry ik wist niet dat ik me moest verantwoorden op mijn eigen vraag, maar ik ben 1,76 lang, weeg 77kg en heb een vp van 15%. Ik train nu zo’n 3 jaar en moet dan wel eerlijk toegeven dat ik me in het begin niet heb beziggehouden met voeding. Het is mijn 1e kuurtje en heb hiervoor gekozen, omdat het een van de lichstw kuren is en mn 1e keer is

Update voor jou: dit is een forum, daar worden vragen gesteld.

Succes
 
Je maakte jezelf wss gek. Heb het ook vaak gehad dat gevoel, echogram en dergelijke toonde aan dat alles inorde was. Relax een beetje
 
Idd praat je het je zelf vaak aan.
Ben er zelf ook zo één. Ook vaak testen laten doen en zijn perfect.
Idd vaak spieren in de borststreek die ander gevoel kunnen geven die je verkeerd interpreteert.
Maar dan nog zou ik geen winstrol only doen eigenlijk.maar goed ieder zijn keuze natuurlijk.
 
John kun je je nader verklaren, waarom je geen winstroll only zou doen? Ik dacht omdat het me 1e keer is en een van de lichtere dat dat wel oke zou zijn. Zo vertelde ook een vriend met wat meer ervaring met aas mij, maar hoe had jij het aangepakt?
 
Krijg je 2 mogelijke verklaringen voor je probleem, antwoord je op gezeik...
 
John kun je je nader verklaren, waarom je geen winstroll only zou doen? Ik dacht omdat het me 1e keer is en een van de lichtere dat dat wel oke zou zijn. Zo vertelde ook een vriend met wat meer ervaring met aas mij, maar hoe had jij het aangepakt?

Zelf krijg ik last van gevoelige gewrichten.
Dit kun je met glucosamine deels weg nemen maar zodra je het merkt is het al te laat om daar mee te starten.
Dus vooraf starten.
Vind persoonlijk oral only anavar iets hoger gedoseerd beter.
Al zou ik helemaal geen oral only meer doen als ik zo terug kijk wat ik er ooit mee gewonnen heb lang geleden.

Eerste kuur was ook oral only hoor maar zou gewoon de naald er in zetten.
Zelde kosten meer gains en minder belastend.
Is ff over de drempel stappen om te infecteren
 
Zelf krijg ik last van gevoelige gewrichten.
Dit kun je met glucosamine deels weg nemen maar zodra je het merkt is het al te laat om daar mee te starten.
Dus vooraf starten.
Vind persoonlijk oral only anavar iets hoger gedoseerd beter.
Al zou ik helemaal geen oral only meer doen als ik zo terug kijk wat ik er ooit mee gewonnen heb lang geleden.

Eerste kuur was ook oral only hoor maar zou gewoon de naald er in zetten.
Zelde kosten meer gains en minder belastend.
Is ff over de drempel stappen om te infecteren

:eek: infecteren zelfs :rolleyes:
 
Gewoon nooit meer kuren.
 
Winstrol only voor 6 weken is een prima eerste kuurtje
 
Back
Naar boven