Fitness Seller

Onderhoud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hallo bodybuilders,

Vroeg mij af hoevaak ik minimaal moet trainen (het liefst een dag body work out) om het lichaam in deze staat te houden en niet in spiermassa af te vallen. Aankomende periode heb ik weinig tijd om te trainen. ong 1.85 cm 80 kilo bij een bf van 16%.

Gr Juliën
 
Waarom is dat interessant om te weten? Als het antwoord zou zijn 2 maal per week 30 minuten, maar je zou 4 keer per week 45 minuten kunnen trainen, zou je het dan bij 2 maal per week 30 minuten houden?
 
Waarom is dat interessant om te weten? Als het antwoord zou zijn 2 maal per week 30 minuten, maar je zou 4 keer per week 45 minuten kunnen trainen, zou je het dan bij 2 maal per week 30 minuten houden?

Nope, maar ik heb deze periode erg weinig tijd om te trainen vandaar.
 
Ik zit te denken aan 1 x per week full body work out om op niveau te blijven. Alleen weet niet zeker of dit voldoende is.
 
Dat zal inderdaad niet genoeg zijn nee
 
Denk dat je training niet het meeste zorgen baart , zou in de periode dat je niet kan trainen ook zeer goed op je voeding letten ...

Elke “ Cheat “ kan na verloop van tijd ervoor zorgen dat je in vet / gewicht aankomt

Het is dus niet enkel je training maar ook je voeding
 
Dat zal inderdaad niet genoeg zijn nee

En wie ben jij dan om dat te concluderen?

Met 1x per week een full body kun je zelfs groeien als nooit te voren! Als je maar tot failure traint
 
En wie ben jij dan om dat te concluderen?

Met 1x per week een full body kun je zelfs groeien als nooit te voren! Als je maar tot failure traint
Hallo en wie ben jij? :wave:
Oh en waar heb je die onzin gevonden?
 
Hallo en wie ben jij? :wave:
Oh en waar heb je die onzin gevonden?

Lees je eens in over motor unit recruitment... Highest order fast twitch muscle fibers kunnen tot meerdere weken lang herstellen, terwijl sommigen slow twitch fibers al na enkele seconden hersteld kunnen zijn. Gemiddeld wordt daarom 1 week aangeraden tussen workouts, maar dit is zeer persoonsgebonden en kan zelfs oplopen tot 2 of 3 weken bij mensen die simpelgezegd genetische losers zijn. Raar maar waar.
 
En wie ben jij dan om dat te concluderen?

Met 1x per week een full body kun je zelfs groeien als nooit te voren! Als je maar tot failure traint

En wij met zn allen dagen en dagen trainen,terwijl je kan groeien als nooit tevoren met 1 workout per week.
 
En wij met zn allen dagen en dagen trainen,terwijl je kan groeien als nooit tevoren met 1 workout per week.

Klopt... raar maar waar zoals ik al zei.

Ik doe nu 1x pw een upper en 1x pw een lower body workout en ik groei als kool terwijl ik toch echt dacht dat dat er niet meer in zou zitten.

Kijk ook eens op insta naar Jay__Vincent, ook een HIT trainee die zelfs natty wedstrijden draait met slechts 30min training per week. Sicke fysiek heeft die kerel.
 
Klopt... raar maar waar zoals ik al zei.

Ik doe nu 1x pw een upper en 1x pw een lower body workout en ik groei als kool terwijl ik toch echt dacht dat dat er niet meer in zou zitten.

Kijk ook eens op insta naar Jay__Vincent, ook een HIT trainee die zelfs natty wedstrijden draait met slechts 30min training per week. Sicke fysiek heeft die kerel.
Ben je nu naief of aan het trollen? Dat geloof ik nu eens echt niet als ik die foto's bekijk
 
Ben je nu naief of aan het trollen? Dat geloof ik nu eens echt niet als ik die foto's bekijk

Waarom niet? Hij traint gewoon op de enige juiste en wetenschappelijk onderbouwde manier en heeft bovendien gewoon goede, absoluut bovengemiddelde genen. 1+1=2.
 
Waarom niet? Hij traint gewoon op de enige juiste en wetenschappelijk onderbouwde manier en heeft bovendien gewoon goede, absoluut bovengemiddelde genen. 1+1=2.

Als ik de juiste jay gezien heb op insta heb ik serieuse twijfels aan het natty gedeelte. En zo een fysiek met 30 minuten training de week yeah right.
 
Ik doe nu 1x pw een upper en 1x pw een lower body workout en ik groei als kool terwijl ik toch echt dacht dat dat er niet meer in zou zitten

pica's please
 
Waarom niet? Hij traint gewoon op de enige juiste en wetenschappelijk onderbouwde manier en heeft bovendien gewoon goede, absoluut bovengemiddelde genen. 1+1=2.
Sorry maar dat geloof ik echt niet, ik twijfel al aan natty laat staan 30 min, komaan...

1+1 is idd wel 2
 
Sorry maar dat geloof ik echt niet, ik twijfel al aan natty laat staan 30 min, komaan...

1+1 is idd wel 2

Ik geloof er ook niks van. Maar ja als je volgers wil moet je met wat nieuws afkomen hee. Dat het verzonnen is is bijzaak.
 
Ik train alle spiergroepen 1x per week (PPL) alles tot faillure en ik blijf prima geconserveerd
 
Back
Naar boven