AndroidHealthClinic

Testosteron Enathate bijwerking?

Bezoekers in dit topic

Tukker053

Novice
Lid geworden
12 apr 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik ben sinds kort bezig met mijn 2e kuur test+E & Anavar.
Ik zet om de 2 weken een prik. Wat mij opvalt is dat ik sinds mijn 2e kuur weer moet kuchen/hoesten.
Daar kreeg ik ook last van gedurende mijn eerste kuur. Het kan toeval zijn maar wellicht hebben meerdere mensen hier last van? En zo ja hoe is dit medisch te verklaren?

Daarnaast valt mij op dat ik s' ochtends na het zetten van de prik s' avonds last heb van flinke transpiratie gedurende de training. Terwijl ik normaliter er weinig transpireer.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Tukker053
 
Om de twee weken test-E? Zal teveel schommelingen teweegbrengen, beter wekelijks prikken.
Zal verder wel Test-flue zijn=grieperig gevoel.
Er zijn vele verkoudheden momenteel, dus mogelijk een combinatie.
Ff doorbijten zou ik zeggen, gaat vanzelf wel weg.
 
Volgens mij heb je geen idee van wat je aan het doen bent, ik zou gewoon stoppen en me eerst goed gaan inlezen als ik jou was. Om de 2 weken test-e slaat helemaal nergens op namelijk. Klein beetje google werk en je komt erachter dat de optimale frequenti 2x pw is.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zet je iedere 2 weken?
 
Wat aangegeven word is waar , 1× pweek is beter 2x per week nog beter....het aftaperen van test kun je behoorlijk lamlendig zijn
 
Ik zou niet weten waarom je 2 keer per week test enanthaat zou moeten injecteren.

Hij zegt ook helemaal niet dat je 2 keer per week test moet injecteren. Hebben we dat ook weer opgelost!
 
Test-e zet je om de 5 dagen en hooguit om de week. Niet om de twee weken.
Kuchen na het prikken? Ader geraakt. Geen stress, gaat vanzelf weg.
Als je überhaupt moet hoesten, kan dat door de verlaagde weerstand komen die je hebt door de test. Maar ook hier hoef je je niet druk om te maken.
Zweten kan inderdaad een bijwerking zijn bij test. Heb ik ook. Ook hier hoef je je geen zorgen over te maken.
 
??? Kan iemand dit voor mij vertalen?
Hij bedoelt de schomeling in bloedwaarden. Omdat hij om de 2 weken zet, zijn na 2 weken zijn waarde zo laag dat hij zich behoorlijk kut kan voelen daardoor. Met aftaperen bedoelt hij de daling van test richting de nul in de 2 weken tussen de inject.
 
Hij bedoelt de schomeling in bloedwaarden. Omdat hij om de 2 weken zet, zijn na 2 weken zijn waarde zo laag dat hij zich behoorlijk kut kan voelen daardoor. Met aftaperen bedoelt hij de daling van test richting de nul in de 2 weken tussen de inject.
Maar dit klopt dus niet. Na twee weken voel je je nog niet kut. Ik heb vroeger een paar maanden TRT dosis (250mg om de 14 dagen) genomen onder toezicht van onze bekende HRT dokter en voelde mij daar niet lamlendig van. Na twee weken is je test nog niet zo laag dat je dat voelt. Ook je libido is dan nog niet verminderd. Niet ideaal om te kuren maar je kut voelen, klopt niet. Na twee weken zit er nog meer test in je lichaam dan je zou denken.
 
Maar dit klopt dus niet. Na twee weken voel je je nog niet kut. Ik heb vroeger een paar maanden TRT dosis (250mg om de 14 dagen) genomen onder toezicht van onze bekende HRT dokter en voelde mij daar niet lamlendig van. Na twee weken is je test nog niet zo laag dat je dat voelt. Ook je libido is dan nog niet verminderd. Niet ideaal om te kuren maar je kut voelen, klopt niet. Na twee weken zit er nog meer test in je lichaam dan je zou denken.
Daarom zeg ik ook "kan", want schommelingen in je hormoonspiegel kunnen er wel degelijk voor zorgen dat iemand zich kut voelt. Uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt wel merkt als ik van high test naar low test gaat. Het blijft nog altijd subjectief hoe iemand zich voelt bij een x dosering van test.
 
Maar dit klopt dus niet. Na twee weken voel je je nog niet kut. Ik heb vroeger een paar maanden TRT dosis (250mg om de 14 dagen) genomen onder toezicht van onze bekende HRT dokter en voelde mij daar niet lamlendig van. Na twee weken is je test nog niet zo laag dat je dat voelt. Ook je libido is dan nog niet verminderd. Niet ideaal om te kuren maar je kut voelen, klopt niet. Na twee weken zit er nog meer test in je lichaam dan je zou denken.
Zal dan toch wel eerder Sustanon geweest zijn dat voorgeschreven werd?
 
weer een die niet weet waar die mee bezig is beter stop je :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zal dan toch wel eerder Sustanon geweest zijn dat voorgeschreven werd?
Of nebido vanwege de hele lange ester.
Ik zou niet weten waarom het sustanon zou moeten zijn want dit is ongeschikter dan test enanthaat voor een tweewekelijkse injectie en diegene die denkt dat het nebido zou moeten zijn, weet al helemaal niet waarover hij spreekt want dat wordt al helemaal niet om de twee weken geïnjecteerd.
 
Ik zou niet weten waarom het sustanon zou moeten zijn want dit is ongeschikter dan test enanthaat voor een tweewekelijkse injectie en diegene die denkt dat het nebido zou moeten zijn, weet al helemaal niet waarover hij spreekt want dat wordt al helemaal niet om de twee weken geïnjecteerd.
Lol sustanon voor trt zou wel heel raar zijn idd. Eerder cypionaat vanwege de lange halfwaarde tijd.
 
Maar dit klopt dus niet. Na twee weken voel je je nog niet kut. Ik heb vroeger een paar maanden TRT dosis (250mg om de 14 dagen) genomen onder toezicht van onze bekende HRT dokter en voelde mij daar niet lamlendig van. Na twee weken is je test nog niet zo laag dat je dat voelt. Ook je libido is dan nog niet verminderd. Niet ideaal om te kuren maar je kut voelen, klopt niet. Na twee weken zit er nog meer test in je lichaam dan je zou denken.
. En toch als je hoger in je test gaat zitten en om de twee weken injecteert ga je het voelen . zowel geesteljk en lichamelijk ga je je kut voelen . Heb zelf een tijd trt ook van een dokter gehad en die hanteerde een injectie schema van iedere 7 a 10 dagen met enth of cyp ...ipv de 2 weken die je aangeeft .
Testosterone Enanthate Administration:
To treat low testosterone, standard Testosterone Enanthate doses will fall in the 100-200mg every 7-10 day range most commonly. However, some physicians will split the total dosing up and administer it every five days. Less common in the U.S. some physicians will prescribe doses of 200-400mg every 2-3 weeks and in some cases every 4 weeks. This is very inefficient but a practice some follow. bron : steroid.com
Kan goed zijn dat jij anders reageert op het aftaperen van je test levels
 
Maar dit klopt dus niet. Na twee weken voel je je nog niet kut. Ik heb vroeger een paar maanden TRT dosis (250mg om de 14 dagen) genomen onder toezicht van onze bekende HRT dokter en voelde mij daar niet lamlendig van. Na twee weken is je test nog niet zo laag dat je dat voelt. Ook je libido is dan nog niet verminderd. Niet ideaal om te kuren maar je kut voelen, klopt niet. Na twee weken zit er nog meer test in je lichaam dan je zou denken.

De 1 voelt het meer dan de ander, ik krijg minder sides op 2x per week injecteren dan 1x per week..
 
Back
Naar boven