AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat een achterlijke vergelijking. Het is helemaal niet verboden om met een goede fiets rond te rijden, gewoon fikken af en ga er zelf voor werken.

    Nou een taart tussen een groep hongerige negers zetten dan en boos worden als die even later opgegeten is.

    Nee het is niet verboden maar niet alles dat niet echt slim is moet verboden zijn.
     
    Een schreeuwend bontkraagje die zo druk was met amok maken dat hij tegen een stoeprand aan knalde en op zijn smoel ging. Een van de weinige keren dat ik het getoeter van auto's kon velen.
    vertel>>>?
     
    Een schreeuwend bontkraagje die zo druk was met amok maken dat hij tegen een stoeprand aan knalde en op zijn smoel ging. Een van de weinige keren dat ik het getoeter van auto's kon velen.

    Laatst ook zo'n kut scooter die mij afsnijdt door over te steken waar dat niet mag, als ik er dan wat van zeg meteen kanker dit, kanker dat (hij reed ook nog voor thuisbezorgd, goede marketing). Is die ,o druk met omkijken en schreeuwen dat die tegen een paal oprijdt. Karma is a bitch:rolleyes:
     
    Laatst ook zo'n kut scooter die mij afsnijdt door over te steken waar dat niet mag, als ik er dan wat van zeg meteen kanker dit, kanker dat (hij reed ook nog voor thuisbezorgd, goede marketing). Is die ,o druk met omkijken en schreeuwen dat die tegen een paal oprijdt. Karma is a bitch:rolleyes:

    Sorry man eten werd koud dus moest snel snel jwz.
     
    Fietste en had ruzie met wat ik zag een vrouwelijke automobilist. KK dit KK dat en was zo druk met achterom kijken en druk doen dat die tegen de stoeprand botste, balans verloor en op ze smoel ging. Was grappig. Auto's die vervolgens langs reden gingen toeteren. Maakte het af. Zal wel lage suikerspiegel hebben gehad.
     
    Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

    Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?

    giphy.gif
     
    Another one bites the dust.
    Hahahahaha de online fitness community is echt geweldig gewoon. Jason Blaha , Jason Genova, etc :roflol:.
    Goodnight AlphaDestiny, u had a good run.
     
    Kijk ik net NPO1 zie ik zendtijd voor politieke partijen PVV, zenden ze die reclamespot uit gedurende drie minuten op groot scherm.


    Moest lachen.
     
    Laatst ook zo'n kut scooter die mij afsnijdt door over te steken waar dat niet mag, als ik er dan wat van zeg meteen kanker dit, kanker dat (hij reed ook nog voor thuisbezorgd, goede marketing). Is die ,o druk met omkijken en schreeuwen dat die tegen een paal oprijdt. Karma is a bitch:rolleyes:
    KARMA IS BITCH
     
    Fietste en had ruzie met wat ik zag een vrouwelijke automobilist. KK dit KK dat en was zo druk met achterom kijken en druk doen dat die tegen de stoeprand botste, balans verloor en op ze smoel ging. Was grappig. Auto's die vervolgens langs reden gingen toeteren. Maakte het af. Zal wel lage suikerspiegel hebben gehad.

    In Zwolle rijden die lui van newyork pizza als mongolen, ik heb nog nooit iemand gehoord die geen pizza bestelde omdat de bezorgers als mongolen reden. Wel omdat het bezorgen te lang duurde :roflol:

    Laatst nog hadden ze een bezorg auto gesloopt omdat de manager liet zien waarom je als passagier tijdens het rijden niet aan de handrem moet trekken. Dus stond er tijdelijk een reclame bord van hun om een boom gevouwen op een druk kruispunt.
     
    In Zwolle rijden die lui van newyork pizza als mongolen, ik heb nog nooit iemand gehoord die geen pizza bestelde omdat de bezorgers als mongolen reden. Wel omdat het bezorgen te lang duurde :roflol:

    Laatst nog hadden ze een bezorg auto gesloopt omdat de manager liet zien waarom je als passagier tijdens het rijden niet aan de handrem moet trekken. Dus stond er tijdelijk een reclame bord van hun om een boom gevouwen op een druk kruispunt.
    Deze Domino's fietskoerier snapt het tenminste (4 mei), niet meer van deze tijd:
    0e877e6e_Schermafbeelding_2017_05_04_om_20.jpg.jpg
     
    Dan hoef ik hem zelf niet te betalen?
    WTF dude, you're kidding? Zo niet, ga werken voor je geld i.p.v. andermans eigendom stelen. Ik hoop dat je achterhaald en opgepakt wordt. :mad:
     
    Back
    Naar boven