XXL Nutrition

Lifts 17 jarige (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steyn123

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
30
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo allemaal,
Ik ben net 17 geworden en train nu net een jaar en ik wilde weten of mn lifts een beetje goed zijn voor iemand van mijn leeftijd:
Deadlift: 175kg
Squat: 140kg
Bench press: 100kg

Alvast bedankt voor de reactie.
 
Ik doe het je niet na , en ik ben 35 :D
 
Als je de lifts laat zien zeg ik behoudens redelijke uitvoering dat het sterk is. Niet per se omdat ik je niet wil geloven maar omdat, op jouw leeftijd zeker, het valt of staat bij de uitvoering. Voel je tot niets verplicht overigens, als je bijvoorbeeld omwille van privacy liever niets laat zien, even goede vrienden.

Hoe heb je de bench uitgevoerd, voeten op grond etc?
Welke variant van de deadlift, welke diameter schijven enz?
Hoe diep zakte je tijdens de squat?
 
Je kracht is goed, wat je zelf ook wel weet, maar kracht is niet gelijk aan massa trainen.
Wat is je doel, want veel jonge lifters denken dat ze zo zwaar mogelijk moeten trainen.
Let gewoon op wat je doet op jonge leeftijd, je kan veel bereiken met niet te zware gewichten ook.
 
Volgens Jason Blaha is dit 'average' voor een gezonde jongeman.
 
Lijkt me sterk dat je deze stats hebt na een jaartje trainen op je 17e (natural ofcourse). De meeste jongeren kloten in hun 1e trainingsjaar namelijk maar wat aan
als het gaat om voeding en training. Het is mogelijk, maar dan heb je waarschijnlijk bovengemiddelde aanleg en/of een schema dat volledig op kracht/PL gericht is.

Zoals hierboven gezegd, benieuwd naar de uitvoering van de oefeningen. Ook benieuwd naar je trainingsschema en voeding.
 
Wel alles op juiste manier uitgevoerd? Dus squat ook op PL diepte? Ik tel zelf ook DL pr's met straps ook niet mee.. Volgens mij is het zo wel redelijk..
 
Wel alles op juiste manier uitgevoerd? Dus squat ook op PL diepte? Ik tel zelf ook DL pr's met straps ook niet mee.. Volgens mij is het zo wel redelijk..
haha jij bent streng voor jezelf, pr met straps is alsnog een PR imo. het is niet dat je magisch 100 kilo meer pakt met straps :p
 
haha jij bent streng voor jezelf, pr met straps is alsnog een PR imo. het is niet dat je magisch 100 kilo meer pakt met straps :p
Ik hanteer voor mij zelf de PL regels, gewoon daar ik anders het idee heb als of het niet klopt
 
Je kracht is goed, wat je zelf ook wel weet, maar kracht is niet gelijk aan massa trainen.
Wat is je doel, want veel jonge lifters denken dat ze zo zwaar mogelijk moeten trainen.
Let gewoon op wat je doet op jonge leeftijd, je kan veel bereiken met niet te zware gewichten ook.
Gay bro advies weer, ga naar het vivaforum.
haha jij bent streng voor jezelf, pr met straps is alsnog een PR imo. het is niet dat je magisch 100 kilo meer pakt met straps :p
Uuhm bij pussy gewichten niet, maar er is een deadlifter in NL die zonder straps 300kg Dl doet en met straps 370kg. Ene Sebastiaan Tempelaars is dat.
 
Nou nee. Met een nadruk op TUT en MMC krijg je de Skatermarvin fysiek. ;)
Alhoewel, op je 16e-17e al proberen zo zwaar mogelijke gewichten te tillen is ook niet altijd verstandig.
Naturel gaan de meeste het imo niet veel verder schoppen zonder heel arrogant te doen..

Op een hoog vetpercentage kunnen we allemaal buff zijn..voordat we met bodyweights gaan smijten
 
Naturel gaan de meeste het imo niet veel verder schoppen zonder heel arrogant te doen..

Op een hoog vetpercentage kunnen we allemaal buff zijn..voordat we met bodyweights gaan smijten
Als naturel moet je gewoon gruwelijk sterk worden op alle main lifts om er een beetje indrukwekkend uit te zien op een Skatermarvin-vetpercentage. Meer kracht = meer spiermassa. Voor natty's is die link behoorlijk sterk.
 
Als naturel moet je gewoon gruwelijk sterk worden op alle main lifts om er een beetje indrukwekkend uit te zien op een Skatermarvin-vetpercentage. Meer kracht = meer spiermassa. Voor natty's is die link behoorlijk sterk.
Vaak gepaard met veel blessures..be my guestt. Ga nu aub niet prediken dat er maar 1 weg naar Rome is..
 
Dan wat precies, met welk vertrekpunt?
Lengte in cm - 100 + max 5kg (in mijn geval 85kg ofzo)

Met een normaal vetpercentage (uitzonderingen daargelaten)
 
Back
Naar boven