XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De zonnebank omdat er hier niet veel zon was. En natuurlijk anderhalf uurtje met gewichten gooie. :cool:

Fijne zondag nog iedereen !
 
Weer een half uur alleen in de gym voordat er anderen kwamen. Vlug mijn kleren maar aangetrokken :D
 
Weer een half uur alleen in de gym voordat er anderen kwamen. Vlug mijn kleren maar aangetrokken :D

Je moest eens weten hoe fijn t is in je ondergoed te kunnen trainen :roflol:

Gewoon recht uit je bed met odol de powercage in voor de morning curls
 
Je moest eens weten hoe fijn t is in je ondergoed te kunnen trainen :roflol:

Gewoon recht uit je bed met odol de powercage in voor de morning curls

Nou wil ik het weten ook, waar is dan het ondergoed voor nodig?
 
:roflol: zusje van vriend van me was wel zo eigenwijs en wilde geen hoesje omheen en had geen geld voor Apple hoesje, dus ik mijn oude iPhone hoesje aan haar geven.. 2 dagen later laat ze haar tel uit de auto flikkeren :roflol:
Hebben je vrienden nooit broertjes? Of zijn ze nooit enig kind thuis?
 
Hebben je vrienden nooit broertjes? Of zijn ze nooit enig kind thuis?

Oh jawel hoor, t 13 jarige broertje van een andere vriend van me heeft zo'n folderwijk en die stofzuigt regelmatig de auto zodat ik met hem met de auto die folders rond breng :roflol: is echt uur met de fiets en 15 min met de auto.

Zelfs nog een keer bijna een boete gekeregen omdat we over het fietspad reden. Wat moet ik dan doen? Paar van die huizen zijn langs 80 km/h weg, dan kun je of een half uur wachtten tot je in kan voegen en dan 50 meter weer af moet slaan bij de volgende inrit.

Of je rijdt gewoon 15-20 km/h over het fietspad en je kan gewoon uit het raam die folders er in doen.

Dat broertje fucking boos tegen de politie dat ze altijd met brommers knetter hard over het fietspad rijden en dan rijden wij gewoon fucking rustig om het overige verkeer niet te hinderen. Zegt die zo dat ze de boete maar op zijn naam moeten zetten omdat hij had gezegd dat we het fietspad op moeten.

Vervolgens gewoon waarschuwing gekregen dus ik zeg zo: ah wel aardig dat je aanbood om die boete te betalen. Hij zo: ja donder dood allebei de helft.

Duurde me een half uurtje om te realiseren dat onder de 16 de boete gehalveerd wordt :roflol:

En van 2 zusjes van vrienden heb ik die zusjes eerder leren kennen, maar het klinkt als jongen gewoon extreem achterlijk om te zeggen dat je naar de broer van een vriendin gaat :o

Gewoon ik probeer het hier selectiet te houden.

Had ook een keer dat een vriend van mij een chick mee had, vervolgens kon ik dik goed met haar broer en een week later eindigde dat met een vriend van mij die hem al kende en die broer in Zandvoort.

Kan er verder niks over zeggen omdat drank, drugs en even later een beschadigde boom :roflol:
 
Back
Naar boven