MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hehehe lachu hier
 
Vandaag weer eens gezwommen. Het valt mij op dat de mensen vaak lacherig doen als ze mij zien, en de vrouwen kijken meteen weg als ik zie dat ze even kijken.. alsof ik om hun aandacht loop te schreeuwen of erbij loop alsof ik eieren onder mijn oksels heb? Ook al loop ik met lekker weer door het park met een Tanktop aan krijg je van die reacties, als een papzak dit doet is het ineens een ander verhaal? Ene kant is het een bevestiging dat ik er nog goed bij loop maar aan de andere kant is dit wel strontvervelend.

Anyway, afgelopen week dus netjes 4 keer getraind..alhoewel ik vandaag eigenlijk alsnog een 5de keer wou gaan. Vrijdag dus de laatste training gehad van de week, lijkt een eeuwigheid geleden.

Lb1

Squat: gepauzeerd
8x60
5x80
5x100
3x120
3x130
3x140
3x150
3x150
3x150
5x120

Deadlift
5x60
3x80
2x100
2x120
2x140
2x160
2x170
2x180

Kneeled Squat
15x100
10x140
10x160
8x160
6x180

Calves sm single leg
12x20
9x40
8x40
7x40
8x40
8x40
 
Hoe lang ben je nu off?
Bij 3 maand ga je het echt vernemen.
 
Vandaag weer eens gezwommen. Het valt mij op dat de mensen vaak lacherig doen als ze mij zien, en de vrouwen kijken meteen weg als ik zie dat ze even kijken.. alsof ik om hun aandacht loop te schreeuwen of erbij loop alsof ik eieren onder mijn oksels heb? Ook al loop ik met lekker weer door het park met een Tanktop aan krijg je van die reacties, als een papzak dit doet is het ineens een ander verhaal? Ene kant is het een bevestiging dat ik er nog goed bij loop maar aan de andere kant is dit wel strontvervelend.
Laat ze het lekker uitzoeken. Mensen lopen ook stoer te doen met hun zak vette patat en een frikadel speciaal en moeten lachen als je een bakje rijst, vlees en groenten eet. Intussen zien de meesten eruit als een dikke zak met smalle schouders en benen van spaghetti. ;)
 
Laat ze het lekker uitzoeken. Mensen lopen ook stoer te doen met hun zak vette patat en een frikadel speciaal en moeten lachen als je een bakje rijst, vlees en groenten eet. Intussen zien de meesten eruit als een dikke zak met smalle schouders en benen van spaghetti. ;)
Dit ja
 
Laat ze het lekker uitzoeken. Mensen lopen ook stoer te doen met hun zak vette patat en een frikadel speciaal en moeten lachen als je een bakje rijst, vlees en groenten eet. Intussen zien de meesten eruit als een dikke zak met smalle schouders en benen van spaghetti. ;)

Ja ik behandel ze toch ook niet minderwaardig of uit de hoogte gaan doen. Zo ben ik totaal niet ingesteld. Niet iedereen hecht waarde aan dezelfde dingen, gelukkig maar!
 
Ja maar pct loopt toch nog?
Hoe lang nog?

5 weken clomid nog, hcg laatste week. Ben ook bang dat het hierna wat minder gaat worden, voorheen merkte ik dit wel al veel en veel sneller.
 
Ik wil niet negatieve Nancy uithangen maar ik vond dat ook zeker. Helemaal klaar met pct gaat het snel snel helaas :(
 
Vandaag weer eens gezwommen. Het valt mij op dat de mensen vaak lacherig doen als ze mij zien, en de vrouwen kijken meteen weg als ik zie dat ze even kijken.. alsof ik om hun aandacht loop te schreeuwen of erbij loop alsof ik eieren onder mijn oksels heb? Ook al loop ik met lekker weer door het park met een Tanktop aan krijg je van die reacties, als een papzak dit doet is het ineens een ander verhaal? Ene kant is het een bevestiging dat ik er nog goed bij loop maar aan de andere kant is dit wel strontvervelend.

Anyway, afgelopen week dus netjes 4 keer getraind..alhoewel ik vandaag eigenlijk alsnog een 5de keer wou gaan. Vrijdag dus de laatste training gehad van de week, lijkt een eeuwigheid geleden.

Lb1

Squat: gepauzeerd
8x60
5x80
5x100
3x120
3x130
3x140
3x150
3x150
3x150
5x120

Deadlift
5x60
3x80
2x100
2x120
2x140
2x160
2x170
2x180

Kneeled Squat
15x100
10x140
10x160
8x160
6x180

Calves sm single leg
12x20
9x40
8x40
7x40
8x40
8x40

Betekent inderdaad gewoon dat je er erg goed uitziet.

In mijn tijd (daar gaat hij weer) liepen er bij mooi weer op het strand van Scheveningen altijd wel bodybuilders een beetje te showen. Er waren 3 hardcore gyms vlak bij de boulevard en nog minstens 3 in de stad. Vaak gingen we na de zaterdagochtendtraining naar het strand om uit te rusten en daarna een beetje wandelen of voetballen. Of er zat in een groepje andere badgasten ook een bodybuilder die we kenden. Toen was het "publiek" er meer aan gewend dan nu en kregen we veel positieve reacties, hoewel de sport indertijd meer een subcultuur was (fitness of crossfit bestonden toen nog nauwelijks of niet). Eigenlijk vreemd dat verschil met nu.
 
Laatst bewerkt:
Laat ze lekker de tering krijgen :)
 
Ja vervelend vind ik het wel, ik probeer juist geen macholoopje te hebben of zo’n gezichtsuitdrukking lichaamstaal te hebben waaruit blijkt dat ik op een ander neerkijk. Dit zie je helaas in de bb wereld veel terug, best wel zielig eigenlijk. Ik heb best wel wat mensen zien veranderen na het winnen van wat wedstrijden.
 
Ja vervelend vind ik het wel, ik probeer juist geen macholoopje te hebben of zo’n gezichtsuitdrukking lichaamstaal te hebben waaruit blijkt dat ik op een ander neerkijk. Dit zie je helaas in de bb wereld veel terug, best wel zielig eigenlijk. Ik heb best wel wat mensen zien veranderen na het winnen van wat wedstrijden.
Als je echt traint dan ga je vanzelf een beetje anders lopen, dat kan je niet eens helpen: je lichaamsverhoudingen zijn gewoon veranderd. Het ergste zijn eigenlijk de gasten met het imaginary lat syndrom, die nauwelijks trainen, maar wel rondlopen alsof ze Ronny Coleman zijn.
 
Ik wil niet negatieve Nancy uithangen maar ik vond dat ook zeker. Helemaal klaar met pct gaat het snel snel helaas :(

Ik ben er ook bang voor... zolang ik er maar plezier in blijf houden.
 
Combinatie van jaloezie en afwijking van de standaard. Je doet er niets aan, mensen zijn immers groepsdieren (conformeren naar de standaard, kijk maar naar mode).

Het enige wat helpt is altijd een glimlach op je gezicht te hebben, zodat je er toegankelijk en aardig uitziet.
 
Glimlach doet inderdaad wonderen :cool: Over het algemeen heb ik er weinig last van. Diegene die minachting koesteren hebben vaak een probleem met hun eigen zelfvertrouwen en inderdaad ook vaak last van jaloezie. Maar goed, niemand weerhoudt ze ervan om ook 10+ jaar te knokken voor een lijf wat je zelf graag wil hebben ;)
 
Glimlach doet inderdaad wonderen :cool: Over het algemeen heb ik er weinig last van. Diegene die minachting koesteren hebben vaak een probleem met hun eigen zelfvertrouwen en inderdaad ook vaak last van jaloezie. Maar goed, niemand weerhoudt ze ervan om ook 10+ jaar te knokken voor een lijf wat je zelf graag wil hebben ;)
Precies ja. Mensen begrijpen vaak ook niet dat het iets is wat je gelukkig maakt... Ze denken dat je het voor anderen doet (showen).
 
Als je echt traint dan ga je vanzelf een beetje anders lopen, dat kan je niet eens helpen: je lichaamsverhoudingen zijn gewoon veranderd. Het ergste zijn eigenlijk de gasten met het imaginary lat syndrom, die nauwelijks trainen, maar wel rondlopen alsof ze Ronny Coleman zijn.
Heb zo'n collega. We zeggen altijd voor de grap: "Heb je sateprikkers onder je armen?". Traint wel trouwens, maar alleen armen en schouders, want hij loopt al hard :roflol:.

Camelus : veel mannen zijn gewoon stiekem jaloers. Net als dat mensen zeggen als ze maar geen progressie boeken of ongedisciplineerd zijn dat ze ook niet 'zo heel breed' willen worden, maar slechts een klein beetje gespierd.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven