Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor het snelle en bondige antwoord op mijn vraag :scratch:

Ik dacht ik leg even kort uit waarom ik het beperk tot zusjes verhalen.

Dat zijn namelijk ook de enige meisjes waar ik zonder politie gezeik mee om kan gaan.

Heb ze al 10x gezegd dat ik echt 2-3 x per week omging met t zusje van een vriend van mij, haar meer als 1000 euro aan random shit (eten enz) gegeven heb, ze 15 was toen ik haar leerde kennen en ze knapper was dan Harmke.

Maar goed, zou ook niet echt mooi staan in hun dossier als een meisje verklaart dat ik al 3 jaar normaal met d'r om ga, zij altijd zeurt of ze mee mag gaan en het ergste wat ik haar geflikt heb is haar de auto uit zetten.

Ja oké misschien dat ze ook nog het zo kunnen verdraaien dat ik haar ontvoerd heb, maar aangezien haar pa haar schreeuwend uit bed trok en ze vervolgens vrijwillig in auto stapte lijkt dat me niet aannemelijk. Mevrouw was even haar intake gesprek vergeten.
 
Hoor opeens buurmeisje piano spelen omdat alle ramen open staan, gvd die is wel goed met haar vingers :trollface:
 
Oh jawel hoor, t 13 jarige broertje van een andere vriend van me heeft zo'n folderwijk en die stofzuigt regelmatig de auto zodat ik met hem met de auto die folders rond breng :roflol: is echt uur met de fiets en 15 min met de auto.

Zelfs nog een keer bijna een boete gekeregen omdat we over het fietspad reden. Wat moet ik dan doen? Paar van die huizen zijn langs 80 km/h weg, dan kun je of een half uur wachtten tot je in kan voegen en dan 50 meter weer af moet slaan bij de volgende inrit.

Of je rijdt gewoon 15-20 km/h over het fietspad en je kan gewoon uit het raam die folders er in doen.

Dat broertje fucking boos tegen de politie dat ze altijd met brommers knetter hard over het fietspad rijden en dan rijden wij gewoon fucking rustig om het overige verkeer niet te hinderen. Zegt die zo dat ze de boete maar op zijn naam moeten zetten omdat hij had gezegd dat we het fietspad op moeten.

Vervolgens gewoon waarschuwing gekregen dus ik zeg zo: ah wel aardig dat je aanbood om die boete te betalen. Hij zo: ja donder dood allebei de helft.

Duurde me een half uurtje om te realiseren dat onder de 16 de boete gehalveerd wordt :roflol:

En van 2 zusjes van vrienden heb ik die zusjes eerder leren kennen, maar het klinkt als jongen gewoon extreem achterlijk om te zeggen dat je naar de broer van een vriendin gaat :o

Gewoon ik probeer het hier selectiet te houden.

Had ook een keer dat een vriend van mij een chick mee had, vervolgens kon ik dik goed met haar broer en een week later eindigde dat met een vriend van mij die hem al kende en die broer in Zandvoort.

Kan er verder niks over zeggen omdat drank, drugs en even later een beschadigde boom :roflol:
Je mist echt zelfreflectie.
 
Ik dacht ik leg even kort uit waarom ik het beperk tot zusjes verhalen.

Dat zijn namelijk ook de enige meisjes waar ik zonder politie gezeik mee om kan gaan.

Heb ze al 10x gezegd dat ik echt 2-3 x per week omging met t zusje van een vriend van mij, haar meer als 1000 euro aan random shit (eten enz) gegeven heb, ze 15 was toen ik haar leerde kennen en ze knapper was dan Harmke.

Maar goed, zou ook niet echt mooi staan in hun dossier als een meisje verklaart dat ik al 3 jaar normaal met d'r om ga, zij altijd zeurt of ze mee mag gaan en het ergste wat ik haar geflikt heb is haar de auto uit zetten.

Ja oké misschien dat ze ook nog het zo kunnen verdraaien dat ik haar ontvoerd heb, maar aangezien haar pa haar schreeuwend uit bed trok en ze vervolgens vrijwillig in auto stapte lijkt dat me niet aannemelijk. Mevrouw was even haar intake gesprek vergeten.

Doe je ook wel eens iets nuttigs in je leven?
 
Doe je ook wel eens iets nuttigs in je leven?

Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.
 
Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.

Pls doe
 
Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.
Kun je een beetje goed trainen in de bak? En is het eten daar oké, je weet wel, macro's enzo?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ondertussen zit ie te huilen in een nissan micra.
 
Kun je een beetje goed trainen in de bak? En is het eten daar oké, je weet wel, macro's enzo?

Je kan gewoon trainen en zelf vreten bestellen ja, in principe is het gewoon een goedkoop hotel waar de voordeur van op slot zit en er geen wifi is:dunno:

Toch wel triest eigenlijk dat gezeik is eind 2010 begonnen, de strafmaat voor poging doodslag waarbij je iemand dermate toetakelt dat die zwaar gehandicapt blijft is 6-8 jaar.

Dus over een paar maanden gaat de grens doorbroken worden dat ik beter mijn ex tot een kasplantje had kunnen verbouwen.

Nouja met goed gedrag is dat maar 5,5 jaar dus de grens van dat ik objectief beter haar de tyfus in had kunnen slaan is al gepasseerd.
 
Kan de DB-knokploeg ook bij leden langs gaan?
 
:goodpostinggreen:.....

like whut?
 
Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.

Dashcam heb je ook? Ik wil die beelden graag zien.
 
Back
Naar boven