MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Normale meisjes (die een gezonde relatie met hun vader hebben) van 15 gaan niet met een volwassen kind van zijn leeftijd om.

    Ga je nu die meisjes de schuld geven?
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Popo boemoen. This gunna be good. :popcorn2:
     
    Ga je nu die meisjes de schuld geven?
    Nee allesbehalve. Het soort mensen met zijn afwijking richten zich vaak op meisjes met een wat zwakkere sociaal emotionele ontwikkeling. Omdat zij makkelijker te beïnvloeden zijn.

    Het was een reactie op de opmerking van Derksen.
     
    Normale meisjes (die een gezonde relatie met hun vader hebben) van 15 gaan niet met een volwassen kind van zijn leeftijd om.

    :dunno: ik kan anders best goed met de vader van mijn ex minderjarige mokkeltje

    Ironisch genoeg was het de broer van haar vader die tegen mij zij dat ik niet meer met haar om moest gaan omdat ze me gebruikt, niet goed bij d'r hoofd is enz :roflol:
     
    Ga je nu die meisjes de schuld geven?

    Ze was 15, niet geestelijk gehandicapt.

    Als Harmke je moeder dood zou steken dan zou je toch ook niet zeggen: aah zielig meisje? :dunno:

    En als een 15 jarig jochie een 15 jarige slet verkracht zijn ze dan beide zielig? :dunno:

    Als ik een paar jaar jonger was geweest dan had letterlijk niemand op of om gekeken naar die onzin, alleen omdat ik wat ouder ben is zij gelijk het zielige onschuldige meisje.
     
    je bent 27 (28?)

    als je 23 bent is het ook kansloos om met een 15 jarige te gaan
     

    Iedereen blaast het zo erg op, een vriendin van haar was toen 14 en zat met een 24 jarige kerel. Zijn nog steeds samen, een vriendin van me kreeg toen ze 13 was relatie met iemand van 19/20 en die zijn ook nog steeds samen

    En toen een 17 jarig meisje een toen 17 jarige vriend van mij beschuldigde van verkrachting deed de politie er ook geen fuck mee.

    Ik heb zelfs de politie gesprekken gegeven dat een 23 jarige kerel die ik ken toegeeft een 14 jarig meisje gebruikt te hebben voor seks, haar zwanger gemaakt had en haar toen emotioneel gechanteerd had abortus te plegen. Politie boeit dat geen drol

    Maar als er ooit een keer 2 minderjarige meisjes samen met 2 vrienden van mij bij mij in de auto zitten weten ze niet hoe snel ze daar langs moeten gaan.

    Donder toch op zeg :roflol:
     
    Iedereen blaast het zo erg op, een vriendin van haar was toen 14 en zat met een 24 jarige kerel. Zijn nog steeds samen, een vriendin van me kreeg toen ze 13 was relatie met iemand van 19/20 en die zijn ook nog steeds samen

    En toen een 17 jarig meisje een toen 17 jarige vriend van mij beschuldigde van verkrachting deed de politie er ook geen fuck mee.

    Ik heb zelfs de politie gesprekken gegeven dat een 23 jarige kerel die ik ken toegeeft een 14 jarig meisje gebruikt te hebben voor seks, haar zwanger gemaakt had en haar toen emotioneel gechanteerd had abortus te plegen. Politie boeit dat geen drol

    Maar als er ooit een keer 2 minderjarige meisjes samen met 2 vrienden van mij bij mij in de auto zitten weten ze niet hoe snel ze daar langs moeten gaan.

    Donder toch op zeg :roflol:
    Wat zijn je doelen eigenlijk? Is je voeding in orde? Heb je een goed trainingsschema? Laten we het daar eens over hebben mallerd.
     
    Wat zijn je doelen eigenlijk? Is je voeding in orde? Heb je een goed trainingsschema? Laten we het daar eens over hebben mallerd.

    Oh ik heb eigenlijk niet meer serieus getraind sinds dat in gevangenis gezeten heb :dunno:

    Heb gewoon geaccepteerd dat ik geen gains zal gaan maken in mijn leven :roflol:

    De laatste die in mijn powercage squatte was mijn ex, vervolgens hadden mijn ouders dat andere rek verkocht dus heb ik weer een nieuwe gekocht alleen ik heb er eigenlijk nog niks mee gedaan.

    Ach af en toe ff cable curls doen, heb niet voor niets een gewichtsstapel er bij gekocht :o
     
    Zo lang je maar blijft curlen :D

    Ik snap echt niet dat de mods hem hier nog zo een podium geven.
    Het is een jongen die hulp nodig heeft.
    Niet iemand die je lekker zijn gang moet laten gaan op een forum.
     
    Ik snap echt niet dat de mods hem hier nog zo een podium geven.
    Het is een jongen die hulp nodig heeft.
    Niet iemand die je lekker zijn gang moet laten gaan op een forum.

    Misschien omdat ik me in het dagelijkse leven niet zo achterlijk gedraag als hier? :dunno:

    Afgelopen jaar heeft de ovj 3 maal geprobeerd mij terug de gevangenis in te krijgen maar het is 3 keer volledig afgeschoten door de rechters. Het enige waar de OvJ mee kwam was dat ik weer met een 15 jarig meisje om zou gaan en dat ik me hier niet netjes gedroeg. Verder had die letterlijk helemaal niks. :o
     
    Back
    Naar boven