MuscleMeat

Gestopt (v) Nog meer Geroezemoes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geroezemoes

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
70
Waardering
158
Lengte
1m65
Bij dezen mijn inschrijving voor de contest!


Afgelopen maart heb ik mee gedaan aan een bikini wedstrijd. Ik train nu zo’n 5 jaar. Meedoen aan een wedstrijd wilde ik al heel lang een keer doen en heb vorig jaar besloten, het is nu of nooit. Ik heb echt alles gegeven voor de wedstrijd en daarna was het INEENS een zwart gat.

Weg doel.
Weg motivatie.

Hallo voedsel. Veel voedsel.
Yes, that escalated quickly.

Toen ik uit mijn bulk kwam voor de wedstrijd woog ik 69 kilo (mijn zwaarste ooit).
Op de wedstrijd woog ik 61,5 kg.
Nu inmiddels bijna zo’n 3 maanden post comp weeg ik 66 kilo. Teveel dus ;)

Na de wedstrijd was ik echt even mijn weg kwijt. Het was de bedoeling dat ik met reverse dieting uit m’n wedstrijd zou komen om het post comp een beetje goed op te kunnen vangen. Dit is uiteindelijk 2 weken goed gegaan en toen heb ik het uiteindelijk toch niet helemaal meer vol gehouden. Of nouja helemaal niet dus.

Tot ik besloot dat ik toch een manier moet vinden om een goede shape op een goede manier vast te houden. Niet zo achterlijk diëten als met de wedstrijd, maar ook af en toe uit eten kunnen. Ik heb mijn wedstrijd avontuur vast gelegd in vlogs (zie hier voor geinteresseerden: Geroezemoes) waarin ik heel bewust zoveel mogelijk vast heb gelegd wat ik eet.

Ik weet van mezelf dat ik echt paranoia kan zijn met voeding en dat als ik ook maar een beetje van het schema af wijk ik absoluut de rest van de dag/week/maand ga falen. Een klein stukje chocola smaakt al meteen naar meer (ik heb het niet over de hele reep, nee, ik bedoel verschillende SOORTEN chocola. Je weet wel, gewoon van elke Tony een stuk pakken, omdat je niet kan kiezen met welke Tony je de smaak van totale teleurstelling weg wilt spoelen. Dat dus.;))

Toen heb ik iets opgepikt over deze contest en heb vrijwel niet hoeven nadenken om me hiervoor op te geven. Dit zal een goede motivatie zijn voor mij om de draad weer op te pakken, Tony met rust te laten en te zien wat ik kan bereiken zonder mezelf weer in een sociaal isolement te werpen (aka preplife).

Ik ben deze week begonnen met een schema op 1700 kcal op trainingsdagen. Op rust dagen hou ik 1500 kcal aan. Ik train 5/6 keer in de week, maar net wat uit komt.

Cardio, had ik altijd een vreselijke hekel aan. Maar met dit weer ga ik vaak in de middagpauze op m’n werk vaak buiten even een half uurtje lopen.

Kleine uitdaging, ik ga over 2 weken op vakantie naar het land van gyros en baklava. Uiteraard wordt er wel gewoon getraind op vakantie.

Hierbij mijn startfoto’s (lekker confronterend wel).
Screenshot_20180527-120226_Gallery.jpg
Screenshot_20180527-120232_Gallery.jpg
 
In. Veel succes!
 
Natuurlijk ook in, succes!
En je Tony verhaal is wel herkenbaar:roflol:
 
Inn! Veel succes!
 
In! Veel succes
 
In! Succes :thumbs:
 
Succes! Ik volg.
 
Succes, zou wel even je rug laten nakijken. Lijkt alsof je een lichte s-bocht hebt.
 
Succes! Inderdaad nu wel een groot verschil met je contest-shape, maar nu natuurlijk ook wel heel veel potentieel om veel progressie te kunnen laten zien!:D
 
in ofc :)
 
Succes, zou wel even je rug laten nakijken. Lijkt alsof je een lichte s-bocht hebt.
Dat was ook het eerste wat mij opviel bij die rugfoto. Lichte scoliose?
 
Dat was ook het eerste wat mij opviel bij die rugfoto. Lichte scoliose?

Zou het wel snel laten nakijken, ken een jongen die het maar voor lief nam omdat hij er niet super veel last van had. Inmiddels onherstelbaar als twintiger.
 
Lichte versie is goed te behandelen dacht ik.
 
Lichte versie is goed te behandelen dacht ik.
Is niks aan de hand, komt door licht en houding iets denk ik maar nooit opgevallen bij dr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven