MuscleMeat

Verstandskies verwijderen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja vraag dat dan gewoon aan je tandarts, als die alleen getrokken wordt kun je gewoon de dag er na weer trainen.

Als er hechtingen in moeten zou ik wachtten tot die er uit zijn of gewoon met je mond open trainen (srs, lol)

En als je naar de kaakchirurg moet heb je best wel een fucked up probleem en zou ik je meer druk maken om eten dan om trainen.

Nou alsjeblieft :sukkeltje:

Geen idee wat je er nu aan hebt want je zal nog steeds bij de tandarts moeten vragen wat er precies moet gebeuren. Er kan zoveel mis zijn met een verstandskies dat je gewoon een duidelijke omschrijving moet geven van de procedure die plaats gaat moeten vinden voor wij enige zinnige reactie kunnen plaatsen.

En als je dat vraagt, vraag dan gewoon ook hoe het met eten en trainen zit.

Ze moeten sowieso gesneden worden, daar ze ontzettend scheef groeien. Dus ook inderdaad hechtingen.
 
Ze moeten sowieso gesneden worden, daar ze ontzettend scheef groeien. Dus ook inderdaad hechtingen.

Ah kijk als je dat nou gelijk gezegd had.

Ga maar uit van 1 tot 2 weken niet trainen.. en als je probeert om te trainen doe dat dan gewoon met je mond open, ziet er misschien achterlijk uit maar je zet tenminste geen kracht de wond.

Sterkte alvast, srs. Je moet ook naar kaakchirurg dan denk ik?

Edit: en zorg voor vloeibaar eten lol.
 
Kijk en dan loop je nou wel tof te doen maar ga met dit topic en de reacties naar je tandarts toe en vraagt wie gelijk heeft :roflol:

Jij Jasper Jokkebrock, want jij hebt altijd gelijk! :bow2::bow2:

Ga met een printscreen van dit topic naar je verplichte therapie en vraag wat hier misgaat.

:roflol: Therapeuten smeken om rijk te mogen worden door zo'n patiënt
 
Oja en ijs, veel ijs.

Musclemeat heeft proteïne ijs
 
Jij Jasper Jokkebrock, want jij hebt altijd gelijk! :bow2::bow2:



:roflol: Therapeuten smeken om rijk te mogen worden door zo'n patiënt

Ah nee op zulke momenten heb ik wel spijt van al dat getroll omdat ik dan al per definitie niet serieus genomen ga worden als ik wel een constructieve bijdrage probeer te leveren.
 
L.m.
 
Laatst bewerkt:
That esculated quickly...
 
Ach je weet nu wel dat je fucked bent
Hoe je kan trainen om het niet te belasten
En dat je ijs en een blender moet kopen

En dat ik de afspraak moet uitstellen tot na de contest
 
En dat ik de afspraak moet uitstellen tot na de contest

Kan ook als je er geen last van hebt :roflol:

Kaakchirurg duurt toch altijd wel even voor je daar terecht kan, ga er van uit dat je daar heen moet als ze echt scheef zitten.
 
Kan ook als je er geen last van hebt :roflol:

Kaakchirurg duurt toch altijd wel even voor je daar terecht kan, ga er van uit dat je daar heen moet als ze echt scheef zitten.

Mag pas zeuren als ik dood ga toch..

En dat is zeker waar. En anders goed cut moment als ik niet kan eten en gewoon wat cardio doen hahaha
 
Mag pas zeuren als ik dood ga toch..

En dat is zeker waar. En anders goed cut moment als ik niet kan eten en gewoon wat cardio doen hahaha

Ik zou niet cutten als je niet kan trainen, dan ben je dubbel catabool bezig. Gewoon op onderhoud eten. Zou gewoon extra hard trainen voor je operatie en dan gewoon een week lang op je luie reet zitten en op onderhoud eten. Krijgt je lichaam ook even tijd om te herstellen van alle trainingen.
 
Laatste keer bij mij zat hij zo vast dat er per ongeluk stukje bot was mee getrokken. Lang plezier van gehad. Heeft wel week geduurd voordat ik mijn mond weer nornaal open kreeg.
 
Laatste keer bij mij zat hij zo vast dat er per ongeluk stukje bot was mee getrokken. Lang plezier van gehad. Heeft wel week geduurd voordat ik mijn mond weer nornaal open kreeg.

Gadverdamme...

Bij mij ging het de vorige keer zo lomp dat me kaak er een paar keer uitschoot, gezellige boel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven