Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Spandoeken mee, Jasper zijn naam scanderen. Lijkt me wel tof met allemaal hele buffe lui, maar dan moeten we wel even sourcen op andere fora, want echt heel veel buffe lui zitten hier natuurlijk niet :roflol:
     
    Ach, zelfs ik ben buffer dan Jaspertje.
     
    Daar gaat het nog niet eens om. Het gaat om jouw verlangen in de nabijheid van dames van pak en beet ±14-17(?) te verblijven. Ga maar na, elk topic gaat over een zusje van ±14-17 van een vriend en welke avonturen je daarmee hebt. Kuifje is er niks bij. Stel het is allemaal gelul, dan nog blijft de vraag overeind welk voordeel of voordelen jij erbij hebt om het daar telkens over te willen hebben. Dat is een serieuze suggestie.

    Hij kan er niks aan doen dat al zijn vrienden zusjes hebben in de leeftijdscategorie toch :dunno:
     
    Hij kan er niks aan doen dat al zijn vrienden zusjes hebben in de leeftijdscategorie toch :dunno:
    Daar kunnen zijn vrienden niks aan doen. J. beslist toch echter zelf of hij ze ophaalt en in alle andere hachelijke avonturen. J. is nogal oppurtunistisch dus dat gelul dat hij het slechts doet voor een ander is bijzaak.
     
    Daar kunnen zijn vrienden niks aan doen. J. beslist toch echter zelf of hij ze ophaalt en in alle andere hachelijke avonturen. J. is nogal oppurtunistisch dus dat gelul dat hij het slechts doet voor een ander is bijzaak.

    Iets met kat op het spek binden.. Niks valt zijn gedrag goed te spreken natuurlijk ;)
     
    giphy.gif
     
    2 uur getraind, 1500 kcal ...
    Nergens pijn, de cut gaat geweldig.
     
    ik laat jullie heel even alleen en jullie laten xyzxzyyxyx full retard gaan ik ben teleurgesteld in jullie
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Kan iemand even een samenvatting voor me noteren van de afgelopen 20 pagina's?

    - Xyziziyz hangt met meisjes van 13/14.
    - Xyziziyz doet dit allemaal omdat hij zo aardig is voor anderen, niet omdat hij dit wil.
    - Xyziziyz gaat mensen aanklagen ofzoiets, spreekt dreigende taal.
    - Omdat Xyziziyz een strafpunt heeft gekregen hiervoor rapporteert hij nu steeds mensen die volgens hem ook foute dingen zeggen.
    - Xyziziyz gooit tussendoor nog gesprekken met naam en toenaam van meisje op forum.
    - Politie en justitie zijn teringlijers want Xyziziyz doet helemaal niks verkeerd.
     
    Waarom hebben we eigenlijk nog geen 'het grote avonturen van xyzxzyyxyx topic'?
     
    Leuk yasmine, maar hier komen we niet voor.
    "wat maakt vandaag jouw dag goed". Nou dat mijn cut goed gaat en de training zeer goed ging, dat maakt mijn dag goed. Dat jij daar niet voor komt kan me geen reet schelen.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Kan iemand even een samenvatting voor me noteren van de afgelopen 20 pagina's?
    Nou, er was eens een meneer, ik noem hem even een donkere meneer.
    Het zit namelijk zo: Deze meneer kwam op de dag van de arbeid binnen vallen bij meerdere instanties waar op dat moment niet gewerkt werd, maar dat terzijde was deze meneer op zoek naar een baan. Uiteraard heeft hij geen werk gekregen daar het een donkere meneer betrof die toch al gediscrimineerd werd en zodoende uitweek naar de dag van de arbeid waar op dat moment zijn sollicitatiegesprek moest plaatsvinden maar vervolgens kwam er een nichterig type in een strak broekje de vergaderzaal binnen waar ook een zekere ex voetballer dan wel coach genaamd van gaal aanwezig was die op dat moment een rode kaart aan het schrijven was voor een zekere ajaxcied genaamd mesdagh alahi oid en vervolgens kwam die homofiel met zijn strakke broekie aan de vergaaierzaal in waar hij tot slot zijn broekje naar beneden trok en vervolgens stilletjes in het oor van zijn buurjongen fluisterde mmmm hoofdrolspelers in dit verhaal zijn: GeenEiwittenVoorJe18Bent Galen o nee die deelt enkel een gelijknamige achternaam en dan ook nog een ander zeker personage die het broekje uitdeed en een dikke reet bezit

    Hopende u met dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben in de door u opgevraagde informatie.
     
    Nou, er was eens een meneer, ik noem hem even een donkere meneer.
    Het zit namelijk zo: Deze meneer kwam op de dag van de arbeid binnen vallen bij meerdere instanties waar op dat moment niet gewerkt werd, maar dat terzijde was deze meneer op zoek naar een baan. Uiteraard heeft hij geen werk gekregen daar het een donkere meneer betrof die toch al gediscrimineerd werd en zodoende uitweek naar de dag van de arbeid waar op dat moment zijn sollicitatiegesprek moest plaatsvinden maar vervolgens kwam er een nichterig type in een strak broekje de vergaderzaal binnen waar ook een zekere ex voetballer dan wel coach genaamd van gaal aanwezig was die op dat moment een rode kaart aan het schrijven was voor een zekere ajaxcied genaamd mesdagh alahi oid en vervolgens kwam die homofiel met zijn strakke broekie aan de vergaaierzaal in waar hij tot slot zijn broekje naar beneden trok en vervolgens stilletjes in het oor van zijn buurjongen fluisterde mmmm hoofdrolspelers in dit verhaal zijn: GeenEiwittenVoorJe18Bent Galen o nee die deelt enkel een gelijknamige achternaam en dan ook nog een ander zeker personage die het broekje uitdeed en een dikke reet bezit

    Hopende u met dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben in de door u opgevraagde informatie.
    :roflol::roflol::roflol:
     
    Back
    Naar boven