AndroidHealthClinic

Warmteuitslag

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
40.198
Waardering
38.251
Lengte
1m82
Massa
92kg
Wie heeft er ook last van warmteuitslag en wat doe je er tegen?

Elk jaar als de temperatuur gaat stijgen heb ik er last van. Ik slik dagelijks anti-histamine (ook voor andere allergieën), douche met lauwwarm water, gebruik geen zeep/douchegel, probeer zoveel mogelijk de zon en warmte te vermijden, maar toch heb ik er last van. In het verleden ben ik een paar keer bij de huisarts geweest en kreeg telkens hydrocortison zalf, dat helpt, maar als je last hebt op beide onderbenen en gehele armen, dan is het oppervlak eigenlijk te groot voor hydrocortison zalf.
 
Op de noordpool gaan wonen werkt.
 
Gewoon zoveel warmte vermijden is het enige wat je kan doen denk ik... mijn pa heeft het ook. Air conditioning opzetten en comfortabele kleding dragen.
 
Zou je het beschrijven als urticaria?
Hives?

Is het vluchtig? Dwz vlug veranderend van plaats en vorm?
 
Nvm, jij hebt iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger zag het eruit als urticaria hives, maar sinds ik het hele jaar door loratadine slik heb ik daar geen last meer van. Nu zijn het eigenlijk hele kleine pukkeltjes aan de basis van mij haren (voornamelijk op mijn onderbenen en in mijn knieholtes) die ontzettend jeuken. Vorig jaar was het zo erg dat ik mijn benen haast kaal had geplukt.
 
Vroeger zag het eruit als urticaria hives, maar sinds ik het hele jaar door loratadine slik heb ik daar geen last meer van. Nu zijn het eigenlijk hele kleine pukkeltjes aan de basis van mij haren (voornamelijk op mijn onderbenen en in mijn knieholtes) die ontzettend jeuken. Vorig jaar was het zo erg dat ik mijn benen haast kaal had geplukt.
pm eens een foto wil je?
 
Dat is ook deels het probleem, het komt snel op en gaat ook weer snel weg, maar ik zal een foto nemem als het duidelijk zichtbaar is.
 
Dat is ook deels het probleem, het komt snel op en gaat ook weer snel weg, maar ik zal een foto nemem als het duidelijk zichtbaar is.
Maar ze ontstaan gewoon in ''rust'' niet juist tijdens inspanning oid hé
 
Sanca, dit is zeker geen Lupus.
Lupus is niet "vluchtig", dwz als je een plek hebt, staat die er morgen nog.
Steks zegt dat het erg vluchtig is inderdaad.
Steks, je zou die foto beter naar mij PM'en in de inbox, denk ik :)
 
Je inbox zit vol met zooi.
O sorry, ik heb idd vaak onderonsjes met mensen hier :P heb er een paar verwijderd zou nu moeten lukken.
 
Back
Naar boven