XXL Nutrition

Contest Log We gaan er gewoon voor! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Admiral

Natte Ecto
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
28 apr 2017
Berichten
807
Waardering
1.759
Lengte
1m97
Massa
125kg
Na even twijfelen toch er voor gekozen om op de valreep nog mee te doen met de Big-T memorial contest.
Ik ben sinds begin April begonnen met cutten dus de timing van de contest is prima in mijn geval.
Ik ga proberen iedere dag mijn trainingen en voeding te loggen.

Momentele stats:

Leeftijd: nog één maandje 19
Lengte: 1m97
Gewicht (30 mei, avond): 108kg
Trainingsschema: 2x in de week Push Pull Legs, zaterdag rust
Voeding: momenteel 3500 kcal per dag, met ongeveer 250g eiwit, 110g vet en 300g koolhydraten

Over twee weken ben ik klaar met mijn schooljaar en kan ik me echt de volle 100% focussen op het cutten.

Momenteel voldoet 3500 kcal per dag nog prima, mijn onderhoud heb ik altijd rond de 3800 geschat. Ik wil zodra ik echt geen gewicht meer verlies zakken naar 3300 en misschien uiteindelijk nog naar 3000. Misschien dat ik ook nog cardio toe ga voegen na mijn krachttraining.

Beginfoto’s, 30 mei gemaakt:
Schermafbeelding 2018-05-30 om 16.18.13.png


Schermafbeelding 2018-05-30 om 16.19.00.png


Alle andere deelnemers en deelneemsters, succes!
 
In!

Prima start shape.
 
Goede shape al, succes!
 
Ook in! Succes!
 
In! Goed startpunt maat :thumbs: Ben benieuwd waar je op terecht komt qua fysiek en gewicht, valt iets heel moois van te maken! :cool:
 
Zet 'm op gast! Ik volg
 
Ook in! Succes!
In! Goed startpunt maat :thumbs: Ben benieuwd waar je op terecht komt qua fysiek en gewicht, valt iets heel moois van te maken! :cool:
Succes man! Ziet er nu al top uit!
Zet 'm op gast! Ik volg
In! mooi start fysiek
In! Goeie front met name

Welkom allemaal!!!! en bedankt voor de motivatie, we gaan er iets moois van maken.
 
Hoelang train je al?
 
Hoelang train je al?
Ik train nu iets langer dan een jaar echt serieus in een sportschool met het bijbehorende schema, eten en slapen. Hiervoor heb ik thuis getraind met halterset, maar dit was niet echt super serieus te noemen. Geen vast schema, niet op voeding letten en body&fit shakes drinken.
Ik heb vroeger (rond 15/16e) wel een hele tijd iedere avond buikspieroefeningen gedaan zoals planks, sit-ups, crunches, leg raises, russian twists omdat ik graag een sixpack wilde.

Nette fysiek! Ik volg!
Welkom!
 
arg waarom wist ik van het bestaan van dit forum niet af als ik 16 was haha :p GL BRO!
 
Herkenbaar begin! Ben benieuwd naar enkele traininlogs! Compound kracht stats bekend?
 
in ! heel veel succes
 
Back
Naar boven