Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

stoelie

02

gewoon ontspannen. weeg nu 73 kg. anderhalf jaar geleden woog ik er 68. beetje per beetje kom ik er wel

02
stoelie, 1 apr 2006
    • Steph@n
      2 jaar geleden woog ik 63..... vreten vriend
    • wimmos
      5kg op anderhalf jaar is idd niet veel.
    • stoelie
      ja weet ik dat da niet veel is. maar kben nu eenmaal iemand die niet rap gewicht bijkomt. kmag eten wat ik wil. en kdoe dat ook, geloof mij. tis gewoon heel moeilijk voor mij om te verzwaren.
    • fryslan
      misschien handig eens je voedingsschema te posten
    • Balboa18
      ga maar eens 6000 kcal eten per dag kerel.. 'verzwaren' zul je
    • Starter20
      dude ik bedoel het niet verkeerd, maar die gain heb ik in een krap half jaar behaald, van 69 naar 73,6... hoe lang ben je ?
    • bascross
      Het ziet er helemaal niet slecht uit. Maar 5kg op anderhalf jaar is niet echt veel. Hoeveel kcal eet je per dag? En wel gezonde voeding, of alleen patat en troep?
    • SuperKnurft
      nee idd, het ziet er helemaal niet slecht uit! ;),

Maar met de goeie voeding zal je sneller gainen
    • aarson
      ik heb die gains in iets van 3 weken gedaan :P MAarja dat was wel met een naald in mn reet :P:P Maar dat werkt ook heel erg goed.
    • greenmachine
      geduld blijve hebben en je komt er wel, er zijn nu eenmaal mensen die niet zo rap bijkomen, zoals ik. blijve zoeken achter gaten in voedingsschema en andere dingen uit probere in trainingsschema's en na een tijd weet je hoe en wat perfect bij jou past om ideaal bij te komen. succes nog
    • martie
      wat is dit nou altijd voor een gezeur, waarom moet alles snel gaan? hier komen niet alleen bodybuilders.. hier komen ook gewone fitnesser kijk maar is ff de tekst onder het dbb logo hier linksboven: Fitness & Bodybuilding in Nederland & belgie
    • atl
      oléééééééé
    • Tom1988
      PIINDAAAS !!
    • klusmier
      netjes hoor !

;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    stoelie
    Datum:
    1 apr 2006
    Bekeken:
    2.463
    Reacties:
    21
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie