Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik bedoel die test inderdaad en het overduidelijk gebruik terwijl je nog maar 1,5 jaar traint. Ik had eventjes gewacht en indien niet lichtjes opgebouwd. Dus ik kan in dit geval niet complimenteren over het resultaat.
Cools naja hb dit account uns gemaakt als test account gwm om te kijken wat dit forum in houd. En hb voor me acne ook al een topic uns gemaakt en ben daarbij niet de enige die daar last van heeft. Maarja tog bedankt als je dat dan denkt , alleen maar motivatie voor mij
CelphTitled
Eerst gewoon wat is de sportschool gedaan maar al snel begonnen met oefeningen verzamelen via internet en dan een trainings schema samen gesteld
Borst , voorkant schouders triceps, buik
Rug ,achterkant schouders, biceps , buik
Benen , buik
En voor elke week andere soort oefeningen om de spieren er niet aan laten wennen
En tijdje later helevoeding om gegooit met bijna geen suiker meer
En hoog eiwit en kohlhydraten
En erbij gwn voedings suplementen zoals shakes en vitamines
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.