heerseba

1 maand (vooruitgang?)

mn eerste maand fitness stats: 1m83 74 kg 18jr. (vegetarier) wat zou mn bf zijn? is dit goed voor 1 maand? thnx

1 maand (vooruitgang?)
heerseba, 18 dec 2007
    • minnuhhh
      weinig verschil
    • luukskeeh
      ik vind dit zo een onzin. train eerst is 6 maanden en laat je vooruitgang zien. als je denkt dat je in 1 maand resultaat kunt boeken dan heb je het fout
    • Maiskorrel
      Met alle respect bro, maar eet vlees
    • Ciko
      op 3e foto lijkt wel of je gyno hebt of ben ik nou blind
    • heerseba
      idd.. kheb lichtjes gyno
    • seagal
      lastig te beoordelen. maar veel zal hetniet zijn.
    • The Bonsai
      1 Maandje trainen als een ecto doet je niets hoor ..

en zeker niet met die poses
    • Heywood Jablomi
      geen kip?? Eet je dan tenminste wel eieren? en geen rood vlees. Ik kan me niet voorstellen dat je een beest wordt door aan een stukje Valess te knagen.. (geintje hoor.. maart ook weer niet ;) )
    • JordyPouw
      gozer gewoon vlees eten.. helpt tog nie als jij als een van weinige geen vlees eet;) beeste vrete elkaar ook op.. hoort er allemaal bij
    • KumaR
      Wat een stelletje idioten zijn jullie, hij eet geen vlees, wie zijn jullie om hem te vertellen vlees te gaan eten?
    • Anoniem_1987_2
      Hahah zo is het Jordy.

De een zn dood...
    • heerseba
      volgend fotootje over 3 maand, eens zien of het iets wordt, zonder vlees eten ^^
    • Muay Thai J
      eet dan op z'n minst bakken kwark (magere platte kaas) per dag!

eet je vis of gevogelte?
    • salieri
      Gewoon eten zal het beste zijn en een maand progressie is echt lullig :p
      maar succes !
    • kane
      Foto's trekken om de 4-6 maanden. Anders sta je je blind te staren om enige vooruitgang te bespeuren.
    • animalvg
      binnen een jaar nog eens
    • Enjee
      die 4 dagen verschil tussen 26 en 30 november zijn wel gruwelijk! beest! ik snap wel waarom jij geen beesten eet :D je toekomstige maatjes :)
    • robocop
      train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like weed ...

start eating meat!
    • noans
      minder foto's maken, meer eten.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    heerseba
    Datum:
    18 dec 2007
    Bekeken:
    1.998
    Reacties:
    30
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie