1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Breezzay

10 Maanden Transformatie 58kg naar 73kg

10 Maanden Transformatie 58kg naar 73kg
Breezzay, 22 jul 2016
Nikita1998 en VeibboR vinden dit leuk.
    • Florianknetter
      15kg in 10 maanden? das wel erg veel
    • Breezzay
    • Florianknetter
      knap hoor heb je dit op een normale manier bereikt of met wat hulp?
    • Breezzay
      @Florianknetter Met behulp van mijn vader, Pre-Workout, Creatine en Mass Gainers
    • Breezzay
      @Florianknetter Zit er wel aan te twijfelen om een kuur te beginnen binnenkort maar wil er eerst meer over weten
    • Florianknetter
      @Breezzay

ziek dat jij dit zo rap voor elkaar gekregen hebt, verwacht maar niet dat je aan dit tempo zal blijven groeien,
    • Breezzay
      @Florianknetter Voor de foto aan de rechter kant deed ik ook aan fitness maar had er totaal geen verstand van ik at nooit na mijn trainingen en ik at over het algemeen heel slecht daardoor heb ik helemaal geen vooruitgang gezien en sinds 10 maanden geleden heeft mijn vader mij echt heel veel informatie gegeven over fitness en is hij mij gaan helpen en heb ik zelf ondertussen ook heel veel op internet opgezocht voor het beste resultaat en ik weet dat ik dit niet standaard blijf gainen maar ik ga er wel vanuit dat ik tot mijn 21e of 22e door blijf groeien in de breedte
    • Florianknetter
      @Breezzay

Ja tuurlijk zolang je traint zal je blijven 'veranderen' maar je moet systematisch je calorieën mee verhogen naarmate je zwaarder word en meer spieren hebt, op hoeveel calorieën zit je nu ongeveer dagelijks?
    • Breezzay
      @Florianknetter Mijn doel is dagelijks 3700kcal eten maar ik zit er niet altijd op dus ongeveer tussen de 3000-3700 kcal per dag
    • Florianknetter
      ik ben in mijn eerste jaar van 58kg naar 70 gegaan dan 2dejaar 70 naar 74 dan 3de jaar naar 78 en dan 4de jaar naar 82 en dan in mijn 5de jaar gecut naar 76 op 7 procent
    • Florianknetter
      @Breezzay

wacht sowieso met kuren, je groeit als een kool nu, zelfs praktisch evenveel of iemand die anabolen gebruikt, gewoon blijven doen wat je nu doet je bent zwaar goed bezig hoor
    • Breezzay
    • hoxyz
      Pfff netjes man. Je hebt potentie.
    • Florianknetter
      @Breezzay

ja dankje koud 42 , pomp tot 45 max
    • Ashbringer45
      Natty traps en delts ook
    • Beoordeling:
      4/5,
      Wxng
      Mooi hoor, als je dit natty hebt behaald (wat ik zonder meer geloof!) zou ik zeker wachten met kuren. Natty kan je gok ik heel ver komen als je dit voor elkaar hebt gebokst in 10 maanden tijd. Ziek man :thumbs:
      sexytrunks vindt dit leuk.
    • Breezzay
      @Ashbringer45 Schouders en traps zijn altijd al mijn plus punt in verhouding met de rest denk ik, mijn schouders waren er al van jongs af aan te zien en met mijn traps komt waarschijnlijk door mijn houding ik loop niet met een rechte rug maar een klein beetje naar voren gebogen
    • Nashje
      15 kg in 10 maanden nattygains... notsureifsrs :o
      gewogen in de ochtend na het kakken, pissen en op lege maag?
      btw wat is je lengte?
    • Breezzay
      @Nashje Zeker weeg ik altijd wanneer ik nuchter ben.
      Mijn lengte is 1.79
      Nashje vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Breezzay
    Datum:
    22 jul 2016
    Bekeken:
    2.070
    Reacties:
    27

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    92,8 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1000px
    Hoogte:
    594px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie