Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn gewicht is 70 kilo, ben 1,80 lang,train 10 jaar 3 tot 4 keer per week.
Mijn gezicht is niet symetrisch door verwijdering van een tumor in mijn hoofd.
Hoi Henri,
ik was een deelnemer aan de Texelcup, dus heb je bezig gezien.
Netjes resultaat had je daar, kerel!
Deze man zag er geWELdig uit, mensen. De wijdte van zijn schouders komt niet tot zijn recht op deze foto door de schuine pose. Ook met zijn benen leek niks mis en hij stond GORTJE droog.
Van mij krijg je een 9, omdat er altijd ruimte is voor verbetering, he
Henri. Voordat ik commentaar geef over je lichaam even iets anders.
In je vorige post heb je nogal wat commentaar gekregen over je gezicht, velen ook negatief. Als je vantevoren had vermeld dat jij een gezichtsverlamming hebt gehad ivm een tumor waren deze reacties waarschijnlijk uitgebleven, jammer eigenlijk want je lijkt me wel een coole gast.
Lichaam: superdroog, mooie armen vooral onderarmen. Ga zo door. Dikke 9
hey henri
nathan hier .... jongen hij traint bij ons in de sportschool en ik kan je verzekeren op deze foto komt hij niet goed tot zn recht.... hij is egt kurkdroog en heeft een uber benchpress
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.