o eilering

101kilos

Stats: 1,80m 101kg, taille:88cm, armen: 46cm, onderarmen: 37cm, benen:71cm, kuiten:45cm. Ben aardig wat vocht kwijt, er zit ng steeds vooruitgang in alles is wat strakker aders beginnen steeds meer te ontwikkelen. Kurk droog ga ik nooit worden heb ik niet genoeg discipline voor en hoeft ook niet, ik denk dat als ik 95kg weeg je echt alle spiervezels gaat zien. Volgende foto zal dus over een aantal maanden komen.

101kilos
o eilering, 2 mei 2017
DBB_ryan vindt dit leuk.
    • Nootmuskaatje
      Ziet er al wat droger uit!
      o eilering vindt dit leuk.
    • mucci
      ziet er idd al droger uit, maar denk niet dat je wanneer je nu nog 6kg afvalt dat je alle vezels zult zien. but surprise me :D
    • Dr X
      Nah, that aint gonna happen idd. Goed groot tho. En aardige krachtstats als ik me niet vergis ?
    • o eilering
      hahah zeker wel vezels in de borst spieren, we gaan het zien. Ja zeker kracht is beter dan fysiek op dit moment
    • Vieze jij
      groter,sterker en gespierder dan 95% hier
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    2 mei 2017
    Bekeken:
    1.106
    Reacties:
    5

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    40,9 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    479px
    Hoogte:
    454px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie