1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
o eilering

110kg natty

Al jaren gelden dat ik hier actief was. Ruim 6 jaar aan het trainen 1.81m 110kg naturel.

110kg natty
o eilering, 20 mrt 2016
    • Walnut
      48cm armen is huge maar je bf is zo hoog dat het haast lijkt alsof er kwakjes onder je armen hangen in plaats van triceps. Ik zou zeker gaan cutten (tenzij je alleen powerlift nu). Dan sta je er echt bruut bij!
    • o eilering
      @Walnut hahah kwakjes. ik ben wel van plan om wat spek kwijt te raken, maar ben al blij als ik op 14 procent zit.
      Walnut vindt dit leuk.
    • Nootmuskaatje
      Flinke resultaat voor iemand van 14 jaar oud die 3 maanden traint hihi

Wel flinke armen, wat spek er af zal je zeker goed doen;).
    • shark89
      Zal wel ff 15% eraf halen
      Scarface17 vindt dit leuk.
    • o eilering
      @shark89 15procent vet?hoeveel kg zou dat zijn denk je... 20kilo? Mag niet hopen dat er 20kg spek aan mijn lijf zit heb vanmijzelf vrij brede taille so dont mind de zwembandjes;p ik denk als ik 10kg kwijt raak het al veel verschil maakt. Alleen de kracht verlies vind ik moeilijk
    • shark89
      Tja, maar wat je aanzet in vet moet er ook weer eens vanaf, of niet als hé powerlifter bent.
      Alles ziet er wel behoorlijk vetjes uit
    • LapidumSanctus
      Vetpercentage lijkt zo extreem hoog niet, hij spant zijn triceps gewoon niet aan.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    20 mrt 2016
    Bekeken:
    1.106
    Reacties:
    7

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    1,2 MB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1536px
    Hoogte:
    1398px
    Apertuur:
    f/2.6
    Maak:
    SAMSUNG
    Model:
    GT-I8200N
    Belichtingstijd:
    655/65536 sec
    ISO-snelheidswaardering:
    ISO 50
    Brandpuntsafstand:
    3.31 mm

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie