1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
thegainer

12-06-2012 Bijna 10 maanden bezig

Lengte: 1,78 Leeftijd: 16 Jaar Gewicht: Zal rond de 64kg zijn, weeg niet meer Bf: Rond de 10-11% denk ik. Foto is koud genomen. Bijna 10 maanden aan het trainen, train nu rond de 7 maanden echt serieus. Ik let niet echt op me voeding maar probeer toch zeker 5-6x per dag te eten en hoog in eiwitten te zitten.

12-06-2012 Bijna 10 maanden bezig
thegainer, 15 jun 2012
    • thegainer
      Ja ben 16 misschien over een paar jaar keer een kuur maar denk er nu nog niet aan haha ;)
    • Anoniem36295
      Goede bouw, V vorm al.
      Denk ook aan je traps ;)
    • thegainer
      @Vito Traps beginnen gelukkig een beetje te komen na 2 maanden 3x in de week erg zwaar traps trainen! :)
      En bouw had ik niet echt voordat ik begon met trainen was erg ecto. Heb ook nog een before pic geupload zodat jullie het verschil kunnen zien! :)
    • Skatermarvin
      1.78 bij 64 kg..? Je oogt een stuk zwaarder! Goed frame om flink op te bouwen. Doorzetten dus!
    • thegainer
      Jaman, knieblessures gehad dus heb echt 2 maanden geen benen kunnen trainen vanwege de pijn. Nu weer een maand of 3 bezig met 2-3x in de week benen te trainen en zie gelukkig wel vooruitgang! :)
    • bulkfreak
      eten eten eten eten.....

vooruitgang is goed! maar meer eten!!!
    • thegainer
      @bulkfreak Ja klopt moet meer eten en probeer ook zo veel mogenlijk te eten haha!!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    thegainer
    Datum:
    15 jun 2012
    Bekeken:
    1.342
    Reacties:
    8
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie