1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

PatLOVEbritt

12-12-07

duidelijke foto, volgende komt in feb

12-12-07
PatLOVEbritt, 12 dec 2007
    • Akira
      rot op flikker
    • gallius
      van jou had ik geen foto meer verwacht :rolleyes:
      waarom heb je je hoofd weggesoept
    • manoontje
      Kijk die schattige vuistjes dan. Ahhh
    • Gorill0r
      toen ik 16 was 6 maanden getraind toen hele tijd gestopt,, heb vorig jaar 3 maanden getraind non stop 2x poauzevan een weekje, toen 3 maanden gestopt toen weer 2 maanden noin stop toen 6 maande gestopt tot nu en nu train ik ander half week en vlan plan nooit meer te stoppen xD
    • HB89
      Ok, even voor wat dit bedoelt is.

Goed fysiek, probeer wat meer de bovenkant van je borst aan te spreken.
    • RTonino
      Lol at Gorillor :D:D:D
    • SAHR
      Waarom word dit persoon in zijn hightechgym zo afgefakkeld?

Wie spijkert mij even bij??
    • Barbellman
      een betere naam had geweest patloveshimself.
    • Raoul Duke
      Tja, in ieder geval een duidelijke foto deze keer dus dat is al een aardige vooruitgang. Goeie schouders, aardige armen, bovenkant borst heeft werk nodig.
    • Lenn
      Nice kerel, nu zie je echt eens iets. Goed bezig, enkel proberen blijven door te trainen. ;)
    • Obeb
      wederom een prachtfysiek
    • Jan Thys
      ben je nu echt zo dom?
    • Heywood Jablomi
      @ SAHR: Check all zijn pics even (vooral hoevaak ie post en dan de commentaren even lezen) als je dan nog niet overtuigd bent mag je deze even doornemen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...61/index2.html

Serieus man die gast heeft een bord voor zijn kop
    • riggard
      heb je gekuurd ofzo? want je hebt dit fysiek naar eigen zeggen echt in no time behaald, maar nu lijk je wel amper progressie meer te maken :/ vind het maar raar.
    • SpprSi
      teflonrongoessuperdude
    • wvw
      ''volgende komt in feb'' nou vriend, ik kan niet wachten
    • sbzvln
      laat die fan feb maar weg, en waar is je bjorn borg boxer
    • kazamafury
      @indekay:zou je zo vriendelijk zijn om het plaatje nog eens te posten, gewoon voor de duidelijkheid

@superdude: attentionwhore
    • dimson
      Jongens oké zijn vorige foto's waren dom, maar hij heeft denk ik nu wel z'n lesje geleerd ;)
      kwa fysiek, niet echt iets aan te merken, pak een beetje die borst aan en je ziet er zeker niet slecht uit ;) een 8! 10 voor die 1tjes ..
    • Jan Thys
      1 ter compensatie voor die 10 ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    PatLOVEbritt
    Datum:
    12 dec 2007
    Bekeken:
    6.259
    Reacties: