1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Sambal1988

12 kilo kwijt

Na 12 kilo gewicht kwijt te zijn, vind ik het nu tijd voor opbouw van spiermassa, mijn vraag is alleen moet ik nu nog meer vetmassa kwijt alvorens ik boven mijn kcal ga eten voor spieropbouw?

12 kilo kwijt
Sambal1988, 25 mei 2017
    • Scarface17
      12 Kilo is een mooi resultaat. Door het lichaamshaar en wat schaduw is het lastig te beoordelen op wat voor vetpercentage je nu ongeveer staat. Ik zou vanaf ong 10% gaan bouwen.
    • Sambal1988
      Dankjewel voor het advies, dan moet ik nog even doorgaan met cutten.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Sambal1988
    Datum:
    25 mei 2017
    Bekeken:
    706
    Reacties:
    2

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    1,6 MB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    2592px
    Hoogte:
    1936px
    Apertuur:
    f/2.8
    Maak:
    Apple
    Model:
    iPhone 4
    Datum / Tijd:
    2017:05:25 17:30:42
    Belichtingstijd:
    1/40 sec
    ISO-snelheidswaardering:
    ISO 80
    Brandpuntsafstand:
    3.85 mm

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).