MuscleMeat
12122.jpg
Poppelino4

12122.jpg

1.5 Jaar ''Goed'' aan het trainen, kunnen jullie mij een beetje helpen met keuzes maken? meer gaan bulken?
1.98 -
Ontbijt: Oatmeal Protein - 4 Eieren - 20G Proteine Kwark - 25 G proteine shake
misschien iets meer focus op chest want vanuit deze angle ziet je chest er wel wat underdeveloped uit :o

voor de rest mooie progress! Love the ninja outfit btw
 
Voor borst zou je kunneb proberen wat meer kabel en dumbel werk te doen. Hiermee is de ROM veel meer dan bij Olypress. Je kan er veel dieper mee Hou je daarmee wel aan de “powerlift” style, dus borst open ellebogen tucked in etc. want een pectear is dan ook helemaal niet onmogelijk als je “ te” diep gaat. Bouw het ook op die Rom onderin
En zeker elke spiergroep 2xperweek. 3x per week is nog veel mooier... probeer je ook echt op je pecs te focussen met je gedachten, veel mensen halen meer kracht uit hun triceps en rug met bench en door een betere mind muscle connection kun je het wellicht beter paken ook. goeie bouw :)
 
Laatst bewerkt:
Voor borst zou je kunneb proberen wat meer kabel en dumbel werk te doen. Hiermee is de ROM veel meer dan bij Olypress. Je kan er veel dieper mee Hou je daarmee wel aan de “powerlift” style, dus borst open ellebogen tucked in etc. want een pectear is dan ook helemaal niet onmogelijk als je “ te” diep gaat. Bouw het ook op die Rom onderin
En zeker elke spiergroep 2xperweek. 3x per week is nog veel mooier... probeer je ook echt op je pecs te focussen met je gedachten, veel mensen halen meer kracht uit hun triceps en rug met bench en door een betere mind muscle connection kun je het wellicht beter paken ook. goeie bouw
Hey, bedankt voor deze tips, zijn wel wat nieuwe woorden voor mij haha.. wat voor schema raad je mij aan?
 
Hey, bedankt voor deze tips, zijn wel wat nieuwe woorden voor mij haha.. wat voor schema raad je mij aan?
Kan zo ff niet een compleet schema oplepelen maar je zou ff naar mijn schema kunnen kijken kwa oefeningen. ‘Mijn schema is 7 dagen. 5 verschillende trainingen die ik de 6e dag weer opnieuw begin. Scroll in deze tread omlaag, daar staat mn voeding en schema.

Bedenk dat je op borst dagen ook je schouders belast, dus dat je daar wel ook een dag tussen hebt zitten. Ik ben persoonlijk meer voor een 5 of 6 daagse trainingsweek dan een 4 daagse. Je kan dan makkelijker die 2x per week een spiergroep pakken. Eenvoudig om dan een dedicated borst dag erbij te doen. Begin sowiezo ook met borst op die borst dagen
 
Laatst bewerkt:
Kan zo ff niet een compleet schema oplepelen maar je zou ff naar mijn schema kunnen kijken kwa oefeningen. ‘Mijn schema is 7 dagen. 5 verschillende trainingen die ik de 6e dag weer opnieuw begin. Scroll in deze tread omlaag, daar staat mn voeding en schema.

Bedenk dat je op borst dagen ook je schouders belast, dus dat je daar wel ook een dag tussen hebt zitten. Ik ben persoonlijk meer voor een 5 of 6 daagse trainingsweek dan een 4 daagse. Je kan dan makkelijker die 2x per week een spiergroep pakken. Eenvoudig om dan een dedicated borst dag erbij te doen. Begin sowiezo ook met borst op die borst dagen
Top, ga t meteen bekijken en er iets mee doen, enorm veel bedankt !
 
Kan zo ff niet een compleet schema oplepelen maar je zou ff naar mijn schema kunnen kijken kwa oefeningen. ‘Mijn schema is 7 dagen. 5 verschillende trainingen die ik de 6e dag weer opnieuw begin. Scroll in deze tread omlaag, daar staat mn voeding en schema.

Bedenk dat je op borst dagen ook je schouders belast, dus dat je daar wel ook een dag tussen hebt zitten. Ik ben persoonlijk meer voor een 5 of 6 daagse trainingsweek dan een 4 daagse. Je kan dan makkelijker die 2x per week een spiergroep pakken. Eenvoudig om dan een dedicated borst dag erbij te doen. Begin sowiezo ook met borst op die borst dagen
Zelf dacht ik dan aan:
Maandag Borst Schouders
Dinsdag Rug Biceps
Woensdag Benen Triceps
Donderdag Borst Schouders
Vrijdag Rug Biceps
Za Zo Rust.

En eten: Veel eiwitten.
 
Zelf dacht ik dan aan:
Maandag Borst Schouders
Dinsdag Rug Biceps
Woensdag Benen Triceps
Donderdag Borst Schouders
Vrijdag Rug Biceps
Za Zo Rust.

En eten: Veel eiwitten.
Lijkt me iig goed verdeeld. Hoe zit je kwa aantal herhalingen? En ook je carbs en vetten monitoren. Niet alleen op proteine focussen. Je moet wel heel vreemd eten wil je niet genoeg proteine binnnen krijgen. 2 gram prot per kg lichaamsgewicht is al meer dan zat. Een gram vet per kg bodyweight en rest carbs
 

Media informatie

Categorie
BB Foto's Leden - Mannen
Geplaatst door
Poppelino4
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
200
Reactie aantal
13
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 ratings

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
12122.jpg
Bestandsgrootte
130,1 KB
Dimensies
1200px x 1600px

Deel deze media

Bovenaan