Fitness Seller
12122.jpg
Poppelino4

12122.jpg

1.5 Jaar ''Goed'' aan het trainen, kunnen jullie mij een beetje helpen met keuzes maken? meer gaan bulken?
1.98 -
Ontbijt: Oatmeal Protein - 4 Eieren - 20G Proteine Kwark - 25 G proteine shake
Lijkt me iig goed verdeeld. Hoe zit je kwa aantal herhalingen? En ook je carbs en vetten monitoren. Niet alleen op proteine focussen. Je moet wel heel vreemd eten wil je niet genoeg proteine binnnen krijgen. 2 gram prot per kg lichaamsgewicht is al meer dan zat. Een gram vet per kg bodyweight en rest carbs
Voeding vind ik heel lastig en weet echt niet wat ik ermee moet.. als er op een verpakking eiwitten en proteine staan eet ik t..
Ik doe bijvoorbeeld rug 4x10 en Biceps 3x10
 
Voeding vind ik heel lastig en weet echt niet wat ik ermee moet.. als er op een verpakking eiwitten en proteine staan eet ik t..
Ik doe bijvoorbeeld rug 4x10 en Biceps 3x10
Weeg je eten en bereken hoeveel je binnen krijgt. Voor groei moet je iig boven je onderhoud eten. Dus meer eten dan dat wat je lichaam verbrand. Koop een keukenweegschaaltje, installeer myfitnesspal op je phone en logg het. Kost je de eerste paar keer een kwartiertje per dag maar op den duur gaat t vanzelf en kost het je geen tijd nog moeite meer
Setjes van 10 zijn keurig. Progressief trainen is dan nog belangrijk. Dat betekend dat je de volgende training of week een kg meer kan pakken of een herhaling meer. Endat consequent als doel stellen zonder form verlies
 
Weeg je eten en bereken hoeveel je binnen krijgt. Voor groei moet je iig boven je onderhoud eten. Dus meer eten dan dat wat je lichaam verbrand. Koop een keukenweegschaaltje, installeer myfitnesspal op je phone en logg het. Kost je de eerste paar keer een kwartiertje per dag maar op den duur gaat t vanzelf en kost het je geen tijd nog moeite meer
Setjes van 10 zijn keurig. Progressief trainen is dan nog belangrijk. Dat betekend dat je de volgende training of week een kg meer kan pakken of een herhaling meer. Endat consequent als doel stellen zonder form verlies
Thanks, ga er meteen mee aan de slag.
Ik ga er elke training 101 procent voor elke.
Moet alleen nog goed schema, oefeningen en voedsel schema krijgen.
Deze tips helpen mij daarbij al enorm, meer kennis is altijd welkom
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Poppelino4
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.318
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
12122.jpg
Bestandsgrootte
130,1 KB
Dimensies
1200px x 1600px

Deel deze media

Back
Naar boven