Fitness Seller
126kg@moment
Lekkerbezig

126kg@moment

Neck isolation training. Alpha destiny als source voor goeie vids daarvoor maar alsjeblieft doe t met beleid en niet zo achterlijk snel als hij t doet. Fix iig ook bad posture ( tablet neck bijv) want anders nekhernia gegarandeerd imho.
  • Like
Waarderingen: Eagleone
@Daniellugo22
Ik train sinds ik ca 3jr terug mn biceppees afscheurde niet meer op 1rm’s. Athans ik ga er niet allemachtig hard voor op dat soort momenten. Maar mn maxen liggen op bench 170kg, squat 220kg en deadlift 280kg.
Na die pees tear durf ik met bench ook niet meer voluit te gaan omdat ik ooit ook wel eens tegen een pec tear aangezeten heb waarsch.
Ik weet t het zit tussen mn oren want in principe is die peesaanhechting van die arm nu sterker dan voorheen maar toch.
Om mn traps op te krijgen doe ik nu rep sets van 10 met “ rack pull above the knee” op 320kg en zelfs eens 350kg gedaan, er heeft dus al veel meer aangehangen, maar toch durf ik met deadlifts niet alles te geven lol. Voor BB hoeft dat ook niet gelukkig
Ik doe m'n heavy compounds tussen de 6 a 8 reps, en mn isolateies op 10reps.
 
@Lekkerbezig je kan beter inderdaad verstandig trainen.....te veel gewicht brengt alleen maar problemen met zich mee. En ik weet dat iemand anders zwaarder doe...dan wil je het ook doen en dan...gaat het mis en loop je zo weer achter...maar je ziet er top uit
 
Ik vind dat echt een prestatie van die foto waar je begon en hoe je nu bent. En dat helemaal naturel ook nog. Respect. Kun je eens wat vertellen over je dieet en hoevaak je precies eet ? Ik ben zeer benieuwd. Wil namelijk zelf ook wat zwaarder worden.
 
@Eagleone
M'n voeding staat hieronder in een myfitnesspal lijstje

https://imgur.com/a/5pBaMeE

Dit is wat ik elke dag eet door de weeks. Ja 7000kcal... Heb altijd al hoog gezeten kwa kcal inname maar het verschil t.o.v. de "standaard" is alleen maar meer geworden. Dit is ongeveer 300kcal boven onderhoud. Het staat gewoon lukraak ingevuld omdat ik ca 8 geplande eetmomenten heb over de gehele dag heen. Dit doe ik echter alleen maar om verdeelt over de dag m'n slowcarbs (brinta, bruine rijst) binnen te krijgen. M'n bloedsuikerspiegel is met een knip van m'n vingers te laag, echt hypo achtige taferelen te laag... Met brinta over de dag en met dextrose vlak voor en tijdens m'n trainingen kan ik het in de hand houden. Ik ben van mening dat je dusdanig moet eten zodat je dagelijks je macor's en micro's binnen krijgt, maar kwa timing is alleen maar belangrijk dat je je tijdens je training optimaal voelt. Verder boeit het weinig het aantal eetmomenten.

Ja 400gram brinta, en ja 20 eieren elke dag v.d. week. Ik drink m'n eieren rauw (omdat dat veel makkelijker/sneller is en je daar geen last van je maag van krijgt). Wil je dat ook doen, dan alleen met verse supermarkt eieren! In Nederland kun je er bij een supermarkt van uit gaan dat je eieren niet veel ouder dan een week zijn. Ik doe dit al 5jr en nog nooit maar dan ook nog nooit ziek geworden, je kunt dit echt veilig doen. Drink ze wel gekoeld, anders zijn iig. 10 eieren best machtig lol. Ook niet elk uur een rauw ei gaan eten omdat je dan heel je darmstelsel vol met rauw ei hebt zitten en een vit B tekort op kan lopen. Ik heb 2 rauw ei momenten per dag...

@ 5:30 direct na het opstaan 10 eieren, 125gram brinta (met water, chug het direct na het aanmaken waterig weg)
@ 9:00 is dan 150 gram bruine rijst, 1,5 kipfile brocoli, ananas, 1,5 liter water
@10:15 50 gram brinta, 2 appels, banaan, noten, halve liter volle melk
@12:00 150gram bruine rijst, 1,5 kipfile, brocoli, antipasta (is verschillende soorten worstplakjes), ananas, tomaten, blauwe bessen, 1,5 liter water
@15:00 150 gram carpacio, 100gram brinta, banaan, noten, halve liter volle melk, liter water
@17:15 trainen, dextrose, 1,5 liter water, zout
@19:30 10 eieren, 125 gram brinta, 4 sneedjes ontbijtkoek, banaan
@ 20:00 bed
@ snachts 1,5liter water

In het weekend heb ik op zaterdag 1 cheat dag, naast m'n brinta, eieren, rijst en ongeveer de helft v.h. vlees wat ik dagelijsk eet, laat ik de lokale snackbar zich een breuk shouwen mijn kant op, of de chinees met een 2 persoons menu'tje, of de griek met een 2 persoons mixed grill lol :-) :-S
Zondags probeer ik me weer een beetje te houden aan het normale maar is vaak toch wel wat rommeliger (lees meer lekkere dingen tussen door... :-/ )

In totaal dus meer dan 7 liter water per dag excl nog een paar grote mokken thee.

VOedingssupps:
Adam van Now fit (multivit)
magnesium
Creatine
Jointment (o.a. goed voor je pezen)
Omega 3,6,9
2 gram met jodium verrijkt zout (teweinig zout anders ivm m'n extreme zweten vooral tijdens trainen)
caffeine (voor het trainen)
Vit D 35000IU per week (dus 5000 per dag, ik neem het 1x per week tegelijk in)
CBD olie

Verder train ik 7 dagen in de week. Ik heb 4 verschillende soorten trainingen die dus door de week heen rouleren, met als basis bench, squat, deadlift.
Ik wil m'n training ook wel eens uitgebreid optypen als je dat weten wilt.
 
@Lekkerbezig Wow bedankt voor de moeite om dat allemaal te schrijven. Ik ga er zeker wat van toepassen in mijn eigen routine. Ja ik ben zeker geinteresseerd in hoe je training eruit ziet en ook hoe het zo is gekomen dat je bent gaan trainen (jouw verhaal). 7 dagen is best veel, kom je nooit dagen tegen dat je lichaam aangeeft dat je even bij moet trekken ?
Haha, dat extreme zweten heb ik ook last van trouwens.. :P ik combineer 4 a 5 dagen krachttrainen met boksen, maar bij de boksschool ben ik altijd de enige die altijd de hele vloer onder heeft gezweet. Best vervelend als je met een dame bij de bokszak staat :P
 
@Eagleone
Ik had opeens een momentje waarin ik bedacht "Fuck it en nu ga ik aan mezelf bewijzen dat ik ook buff kan worden" na jaren en jaren een skinny bitch te zijn geweest lol. En vanaf daar eigenlijk gaan lezen en m'n training en voeding over de jaren aangepast en mijn inziens voor mij nu redeijk optimaal gemaakt.

Dat zweten is echt kut idd. Heb het al als ik even met wat meer emotie of haast een email zit te typen dat de druppels per direct over m'n rug lopen, maar eigenlijk heb ik het altijd warm, ben ook altijd warm. Heb geen jas, ook geen winterjas. Rond een graad of 10 a 12 en daarboven zit ik in een t-shirt op m'n scooter of loop ik naar de gym in een tshirt en na 10 minuten stevig door lopen bij 10 graden buitentemp is m'n shirt alsnog nat op m'n rug. Om over snachts en tijdens het trainen nog maar niet te praten... :-S Collega's zitten met een electrisch matje onder hun voeten en toestenbord als 't weer eens te koud voor ze is in het gebouw en dan zit ik met een grote fan aan die rustig over m'n bureau blaast LOL. Handdoek waar je op ligt tijdens het trainen kun je bijna uitknijpen na afloop. :-S

Voor wbt m'n training, 5 verschillende trainingen, 7 dagen per week.
Heavy compounds op 4 werksetjs op ca 6 a 8 herhalingen
Isolatieoefeningen 4 werksets op ca 8 tot 10 herhalingen.
Elke dag is het 10 minuten heen en 10 minuten terug heel stevig doorlopen naar de gym
Trainingen duren ca 1 uur en 45 minuten per dag

Dag 1 Borst:
Olybar flat bench
Incline met dumbles bench
Cable chest flyes
Cable lower chest raises
Close grip dumble press
Skull crushers
Overhead tricep extention met dumble
Cable one-arm reverse-grip triceps push-down

Dag2 Benen
Squat met Olybar
Leg press
Kuiten op leg press
Leg extensions
Onderarm curls
Dumble shruggs
Nek isolatie Front neck curls met plates op je voorhoofd, rear neck curls met neck harnas, sides met elastic band (ca 30 reps 4 sets)
Core (planks, schuine situps)


Dag 3 Bovenrug/biceps
Pull ups wide grip
One arm pullups (met TRX kabels, ik kan niet met 1 arm een pullup)
Latteral pull down
Single arm landmine row
Incline dumble curl
Hammer curl
Bayesian Cable Curls

Dag 4 Schouders
Overhead press met olybar (wisselde deze elke training af met dumbles, maar impingement weer nu dus even geen dumbles over head )
Dumble side raises
Rear flyes met dumbles
One arm Front raises met cable
One arm Side raises met cable
Face pulls met elastic band
Core (planks, of leg raises)


Dag 5 Benen/Onderrug
Deadlift
Rack pull above the knee (zo zwaar als je maar kan)
Hamstring curls of stiff legged dumble deadlifts
Kuiten
Nek isolatie Front neck curls met plates op je voorhoofd, rear neck curls met neck harnas, sides met elastic band (ca 30 reps 4 sets)


En dan weer bij dag 1 beginnen...
Soms experimenteer ik wel eens met een nieuwe oefening maar dit is zo wel de basis

Als ik een periode heb waarin het niet gaat (overtraind) dan train ik een paar dagen lichter.

Bij supps heb ik ernog bij gezet CBD Olie ivm m'n slaapapneu
 
@Lekkerbezig Achja met zoveel zweten :P zolang je een vrouw treft die van zwemmen houdt is het prima toch xD
Bedankt voor je info,.
En wie weet zie je over een tijd ook eens een foto van mij voorbij komen.
Heb er echt zin in om ook groter te worden. Was eerst helemaal dichtgegroeid en modder vet, 103 kilo door een klote leefstijl en veel tegenslagen.
Zit nu op 78 al best aardig gespierd, je ziet ook mijn buikspieren al zitten.
Lijkt me wel gaaf om rustig aan naar de 90 kilo te gaan .
Een jacked up gespierde boksers bouw is mijn doel.
 

Media informatie

Categorie
BB Foto's Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
357
Reactie aantal
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 ratings

Deel deze media

Bovenaan