MuscleMeat
126kg@moment
Lekkerbezig

126kg@moment

Neck isolation training. Alpha destiny als source voor goeie vids daarvoor maar alsjeblieft doe t met beleid en niet zo achterlijk snel als hij t doet. Fix iig ook bad posture ( tablet neck bijv) want anders nekhernia gegarandeerd imho.
  • Like
Waarderingen: FitFrenky en Eagleone
wasbord
Hier leggen ze redelijk begrijpbaar in grote stappen uit hoe het werkt.
https://www.royalqueenseeds.nl/blog-cannabis-als-behandeling-voor-slaapapneu-n753

Masr de cbd is een cannabinoïden, een stofje wat ze uit de wietplant halen en invloed heeft op een deel in je hersenen dat de slaap regelt
Ik had een CPAP masker en hopeloze nachten vaak, nu niet meer nodig. Ook slaap je sneller in en dieper waardoor de kwaliteit vd slaap beter is.
Het is niet goedkoop maar zeerzeker t proberen waard. Kun je overal kopen. Druppels die je halfuurtje voor t slapen onder je tong druppeld. Duurt wel een goeie week voordat je het volledige resultaat merkt. Je wordt er niet high van.
Google even ( er zijnook capsules) maar koop de druppels. Let op de hoeveelheid/sterkte en kijk dan naar de prijs 10ml 10% Soms proberen ze je voor de halve prijs te lokken en dan krijg je 5ml of 5% sterkte. Het kost je wel zo’n 50 euro permaand. Maargoed voor een goeie nachtrust boeit me dat niet...
Ik heb je een pb gestuurd voor link naar redelijk geprijsde. Volgens mij mag dat niet hier gezet worden een link naar een product toch?
 
Lekkerbezig thanks... Op zich heb ik er geen moeite mee met het masker... Kan het eens proberen of ik verschil merk... Hoeveel uur slaap je per nacht gemiddeld?
 
wasbord
Ik ontwerp electronica voor wetenschappelijke experimenten. Dus veelal pc werk of mn ontwerp opbouwen en testen aan mn werkbank
Kan heel de dag eten iig :-)
 
wasbord nope. Heel af en toe als ik iets heb waar ik heen moet gelijk na t trainen waardoor ik niet gelijk naar huis kan lopen om te eten, of als ik iets mis die dag. Maar als dat 5x perjaar gebeurt is t veel. praktisch nooit dus eigenlijk
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.720
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven