Fitness Seller
polotraxx

14-02-2014

• Media owner polotraxx
  • Datum plaatsing
Foto van 14 februari 204

Terugval na een tijdje weinig te trainen en niet op mijn eten te letten. Vanaf hierop verderbouwen en cleanbulken tot februari 2015.
Vind het persoonlijk wat zinloos om op dit gewicht te gaan cutten voor deze zomer, denk niet dat er veel gaat overblijven. Ga er nu een jaartje massa op plakken zodat er in de zomer van 2015 wel iets overblijft na mijn cut :)

lengte: 179cm
gewicht: +-78kg
vp: 12-13% denk ik
Ik ben 179cm. Op de foto lijkt mijn vp misschien wel wat lager dan in het echt (epic lichtinval + 3 setjes abs op einde van training gedaan :p). Maximum gewicht was enkele maanden gelederen 88kg op 13-14%. Ben redelijk wat massa kwijt geraakt omdat ik (ondere andere) terug ben beginnen voetballen in een hogere klasse (en dus meer geld kan verdienen). Mijn streefdoel is dus ook gericht op de voetbal en ligt tussen 80-85kg met vp van rond de 10%, niet te zwaar om mijn snelheid te behouden, maar zwaar genoeg om duels te winnen.
Ben van plan zeer clean te bulken tot 85-86 kg en dan te cutten naar 10%. Als mijn vp niet te hoog is opgelopen, houd ik hopelijk meer dan 80kg over :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
polotraxx
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.878
Aantal reacties
6
Beoordeling
4,67 ster(ren) 3 reviews