johanheeze

19-11-2011

Foto's in verschillende poses zijn vandaag. Stats: s'ochtends naakt/nuchter a +- 97kg. Vet % weet ik niet, ook niet benieuwd naar moet ik zeggen. Vetter dan dat ik nu ben wil ik iig niet meer worden. Pic staat ook in mijn log, maar heb hem ook graag in mijn galerij staan. ps. Missing triceps :(

19-11-2011
johanheeze, 19 nov 2011
    • MadRuffian91
      die tekeningen, voor die al een 10 xD
      maar, wat zijn je stats?
    • Soltari
      Op je andere foto's sta je er beter bij.
    • johanheeze
      Lol, thnx at paint skills! Lengte is 1.87m, krachtstats niet noemenswaardig op dit moment.

@ Soltari in welk opzicht? Ben dan wel niet super droog, maar een massamonster ben ik nooit geweest. Kwa shape en gewicht sta ik er nu wel zo ongeveer het beste bij van mijn hele trainingstijd, snap je commentaar dus niet.

Kwaliteit van de foto is wel ruk. Komt omdat ik deze wat moest vergroten om hem te kunnen posten.
    • TheRay
      18 plus, LOL!
    • Soltari
      http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php?photo=2543&title=most-musculair&cat=500

Op deze foto zie je er toch een stuk harder uit, en qua spiermassa lijkt het ongeveer gelijk.
    • johanheeze
      Die pic is 5j. oud :D. Lijkt meer dan dat het was om het zo maar te zeggen.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    johanheeze
    Datum:
    19 nov 2011
    Bekeken:
    2.197
    Reacties:
    7
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie