Fitness Seller
Q

1_87m_71kg_27jr

• Media owner Quinn1983
  • Datum plaatsing
1.87m
71kg
27jr

***EDIT***
Borst: 102cm
Taille: 71cm
Armen: 36cm

Een foto van afgelopen maand.

Ik plaats deze met het doel om wat spiermassa erbij te krijgen en een redelijk laag vetpercentage te houden. Een gewicht van 71kg is eigenlijk gewoon te laag voor 1.87m hoewel ik me er best goed bij voel.

Ik train vanaf de zomer van 2006 en weet dat ik veel meer progressie had kunnen maken maar ik ben begonnen met trainen om van mijn lage gewicht van 62kg af te komen.

Binnen drie maanden zat ik op zo'n 75kg. Natuurlijk is daar ook wat vet bij gekomen maar voor mij een super resultaat! En ik was al lang blij en tevreden hiermee.

Ik train nu nog steeds puur voor mezelf omdat ik mij er goed bij voel, maar zie dat ik misschien er wat meer uit had kunnen halen. Denk dat dit nu een goed moment is om gewoon rustig door te gaan met het doel langzaamaan mijn lichaam te verbeteren. Littekens kan ik helaas niets aan doen en deze zullen dan ook altijd wel bepalend zijn voor mijn figuur.

Ik train 3x in de week. Ma,wo, vr maximaal 1uur.
Vooral compound oefeningen als chin ups, dips en push ups

Mijn inspiratie haal ik uit teksten / foto's van oudere bodybuilders als Steve Reeves, Frank Zane, Vince Gironda e.d.

Met eten let ik op gezond te eten. Ik heb me verdiept in voeding door mijn verleden omdat ik van mij ondergwicht af wilde komen. Fitness was dé oplossing (!) En ben zeer dankbaar dat ik deze sport kan doen.

Ik lees graag jullie tips hier op deze site. Jullie hebben me erg geholpen toen ik informatie nodig had en ik denk dat jullie mij nog meer motiveren om door te gaan om zo weer een stap in de goede richting te zetten!

Dank voor het lezen van mijn wat langere bericht!

Q.

ps:excuses voor de wat vage pose!
ik vind het ook een heel mooi fysiek..... Maar zit er nog veeeel beter uit na 10kg massa!

Wow dank voor jullie positieve reacties!
Dit is wel een stimulans voor mij om dan ook vorderingen te gaan maken.
Meer massa erbij daar ben helemaal mee eens(!) Ga proberen dit te doen en alles in verhouding te krijgen/houden.

Bedankt!

EDIT: bij de foto geplaatst van de borst/taille/armen zodat ik makkelijk kan terugkijken om te zien of er veranderingen op treden.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Quinn1983
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.017
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews