1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Radostin

2-de plaats bij de Nationals IFBB (14.06.2008)

2-de plaats (kampioen van België)

2-de plaats bij de Nationals IFBB (14.06.2008)
Radostin, 15 jun 2008
    • Ano_1987_4
      waar is je tan gabber?
    • Sebbe
      kan beter
    • robintjuh
      Dit is geen 5 hoor sebasH.
    • Skatermarvin
      Als je nou niet zo'n mongool zou zijn op dit forum zou ik er respect voor hebben..heb ook respect voor je fysiek maar niet voor jou..

en waar is je tanning idd??
    • AronW
      @sebasH, hoe kan je nu een wedstrijd bb een 5 geven!! Enkel voor wat je er voor moet doormaken om daar te staan is het in mijn ogen al aan 10 waard!

Aron
    • nivek reglovel
      die 5 is omdat deze gozer zich als een relnicht gedraagd
    • metal_chris
      Zeik niet zo aansteller, geef iemand een cijfer om zijn body en ga anders zelf eens een foto posten zeikerd.
      Top body hoor alleen geen tan idd...
    • Yzord
      Sporen sommige hier nog wel? Een 10?? Dus totaal geen reden voor verbetering meer? Dit hele puntensysteem is op hol geslagen bij de meeste hier. Ik geef hem een 7. Moet meer massa op en echt droog staat hij ook niet.
    • nivek reglovel
      Ey,vuile zigeuner! Zwijgt of kga je ouwe moeder neuken!Dikzak! Fuck off, bitch! . ( dit soort opmerkingen en http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/85256/cpage/2/ppuser/51620#poststart
      zo'n foto plaatsen is behoorlijk gay.) Vraagt op opmerkingen natuurlijk.
    • metal_chris
      Alleen al een hoger cijfer omdat hij het lef heeft om op t podium te gaan staan, en dat hij echt geen beachboy is te zien aan zijn flinke poten
    • Obeb
      je gedraagd je zoals je op die foto kijkt. en bent je vast te stoer voor tanning...

maarja je fysiek is bovengemiddeld dus toch maar een 9 :)
      En je staat toch on stage idd.
    • franckylanssens
      proficiat kerel!
    • franckylanssens
      aan degenen die hier zo'n kritiek hebben, doe zelf een wedstrijd he!
      en van die tan, ja ware mssn beter geweest, maar daar is hij vrij in, heeft al een getaande huid, dus steekt nog zo niet af, alleen die mooie glans die het geheel nog beter deot uitkomen is er neit, maar hij heeft een zeer mooie lichtere fysiek! vooral benen en wijdte van de lats komen mooi uit
    • Rick de Bruin
      omdat deze jongen van PM houd

vertrek belachelijke hollandse hoer! I'll fuck your mummy,biatch

leuke berichten !! hahaha
    • EricR
      Een 1 omdat je een flamer bent en omdat je toch al geband bent. Doei.
    • franckylanssens
      iemand gaat me toch mogen uitleggen wat deze jongen misdaan heeft om zo behandeld te worden.....
    • Rick de Bruin
      @ frankylanssersss, jij ben ook een ballenlikker

jij helpt altijd de verkeerde mensen!
      en de sireiuse mensen die er ook alles aan doen, noem je allemaal gebruikers, en spuiters en weet ik wat allemaal

sodemieter een keer op
    • franckylanssens
      ik heb me daarvoor al voldoende verexcuseerd denk ik, en was alleen dat ik voelde dat de naturals hier achteruitgestoken worden
    • franckylanssens
      en ik heb het toen met de betreffende persoon uitgepraat
    • robin xplode
      Proficiat eh kerel. Kstond bij u in de categorie. Weet ge nog die 17 jarige :-p
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Radostin
    Datum:
    15 jun 2008
    Bekeken:
    2.218
    Reacties:
    29
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie