1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Akrapovic

2 maanden trainen

1.71 65 kilo's 2 maanden tijd, 7 kilo gegained. volgens zon weegschaal op de sportschool 10,2% vet.. (3 weken terug had ik nog 13,6% :S) vraag me alleen af hoe nauwkeurig die dingen zijn. iig al aardige progressie met me eerste foto.

2 maanden trainen
Akrapovic, 10 mrt 2008
    • SebastiaanG
      lekker door blijven gaan, flink eten en trainen. en niet elke maand kijken of je progressie ziet, doe het eens in de 3/4 maanden ofzo, dan zie je veel meer verschil, en dat is weer motivatie
    • ghoku
      7 kilo in 2 maanden?
      Wat gebruik je?
    • Akrapovic
      whey proteine shakes gebruikt, en verder gewoon op me eten gelet, niet echt een schema ofzo.. Maar gewoon geprobeert gezond en veel/vaak te eten.
      vooral voor mijn begin gewicht (58) is 7 kilo best een verschil.
      Toch..? :P
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Akrapovic
    Datum:
    10 mrt 2008
    Bekeken:
    1.035
    Reacties:
    4
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie