1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

o eilering

220kg.

Personal record, maar niet tot op de borst ongeveer 5cm erboven, voelde toch wat onzeker...Volgende keer wil ik tot op de borst proberen dan telt het pas echt. Vond het wel een mooie foto.

220kg.
o eilering, 22 okt 2017
KategorieC vindt dit leuk.
    • wesleyb8
      Dat is gewoon mijn deadlift pr dammmm
      Skatermarvin en o eilering vinden dit leuk.
    • sjorsdoren94
      zonder spotter ? :nut:
      o eilering vindt dit leuk.
    • wesleyb8
      @sjorsdoren94 soms moet je risico's durven nemen , doodgaan onder een barbell is daar een van
    • o eilering
      Zonder spot ja, achteraf niet zo slim kreeg er ook wat nodige commentaar op. Als het misgaat met dit gewicht ben je echt dood volgens mij. Heerlijk gevoel als je die stang voeld neerbuigen bij het omhoog drukken
    • Florianknetter
      Knap hoor:cheer:
    • Brutushakt
      en ZONDER deftige leg-drive ook nog eens? Of lijkt dat maar? Wat zou je dan voor winst kunnen pakken als je die goed zou gebruiken? Haha. Beast
    • Beoordeling:
      4/5,
      jair16
      Crazy!! Doe het je niet na
    • o eilering
      @Brutushakt Thanks bro!, leg-drive heb ik nooit gekunt ben er ook veelste stijf voor. Heb het wel eens een poging gedaan maar dan voeld het bijna alsof mijn rug gaat breken hahah.
    • Brutushakt
    • Brutushakt
      @o eilering Je hoeft niet direct een enorme arch te maken. Maar gewoon een beetje. Volgens mij druk je dan binnen no time 250:D
    • o eilering
      @Brutushakt Ik zal het eens oefenen 250kg lijkt me echt machtig. Ik probeer laatste tijd regelmatig die 220kg voor 1 rep te pakken. alleen soms zijn er van die dagen dat het niet lukt, ondanks dat ik me fit voel en goede voeding en rust etc. En soms heb ik trainingen dat ik me minder voel en dan lukt die 220kg wel het is echt heel onvoorspelbaar soms. Wie weet kan ik ooit mee doen met een wedstrijd bankdrukken. Ik doe hard mijn best om squat en deadlift ook mee te krijgen maar die zijn wel wat uit verhouding met bench, ik heb genetisch gewoon een voorsprong op mijn borst spieren.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    22 okt 2017
    Bekeken:
    595
    Reacties:
    11

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    357,4 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    899px
    Hoogte:
    1599px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).